SPECJALISTA DS. PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: do 12 500 PLN
Zakres obowiązków: - Kontrolowanie akcji oraz wydarzeń korporacyjnych - między innymi dywidendy, kupony,- Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów,- Procesowanie i zatwierdzanie transakcji w systemach wewnętrznych- między innymi derywatyw, papierów wartościowych,- Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami,- Kontrolowanie inwestycji Klientów w systemach oraz sprawdzanie ich zgodności z wymogami. Praca w godz.: 8:00-17:00.
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontrolowanie akcji oraz wydarzeń korporacyjnych - między innymi dywidendy, kupony,- Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów,- Procesowanie i zatwierdzanie transakcji w systemach wewnętrznych- między innymi derywatyw, papierów wartościowych,- Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami,- Kontrolowanie inwestycji Klientów w systemach oraz sprawdzanie ich zgodności z wymogami. Praca w godz.: 8:00-17:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 12 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 12 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 02.09.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik do spraw produktów finansowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Zarządzanie lub ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe - licencjat,2) staż pracy w miesiącach lub latach - 6 lat,3) umiejętność-specjalność :- Bardzo dobra znajomość instrumentów finansowych oraz rynków finansowych,- Zaawansowana znajomość MS Excel,- plynna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 15.06.2018
Oferta pracy ważna do: 06.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych -Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej -Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej -Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych -Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami -Optymalizacja obowiązujących procesów -Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2018-04-05 - Września (wielkopolskie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radomsko (łódzkie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Krystyna Gołębiewska-Tarach - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
praca w kuchni przy przyrządzaniu posiłków
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MICHAŁ TROCZYŃSKI - 2017-02-15 - Piaski Wielkie (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzenie portfolio produktów u aktualnych klientów, wprowadzenie nowych produktów na rynek zagraniczny, współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Kontakt z pracodawca emailowy. Praca od 01.01.2016.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Wysoka Kamieńska (zachodniopomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania, informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierownie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
obsługa telefonu, linii wsparcia dla pracowników w języku rosyjskim oraz ukraińskim, wsparcie w prowadzeniu procesu rekrutacji wyspecjalizowanych pracowników w języku rosyjskim, rozmieszczanie ogłoszeń w internacie na potrzeby rekrutacji
SADUREK.COM ŁUKASZ SADUREK - 2017-04-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych,Przygotowywanie ofert przetargowych,Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów,Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert,Opracowywanie umów przetargowych oraz aneksów do umów,Archiwizacja dokumentacji przetargow
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Szreder - 2016-03-04 - Rokocin (pomorskie)
prace związane z zawodem.
Firma Budowlana LISBUD sp z o.o. sp.k. - 2016-12-09 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa i utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów - prowizjasporządzanie i składanie ofert handlowych.
Spec-Tech s.c. - 2016-11-24 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie zamówieniami klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem praktyk.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, utrzymanie i budowanie dobrych relacji biznesowych z klientem - kraj i export, przygotowanie i składanie ofert handlowych, zawieranie umów handlowych, obsługa sprzedaży (głównie telefoniczna) klientów krajowych oraz zagranicznych. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
S.B.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielane informacji klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych i mobilnych
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Płock (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Milicz (dolnośląskie)
Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne), obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-05-10 - Krzeszyce (lubuskie)