SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Płock oferta pracy Spec-Tech s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów - prowizjasporządzanie i składanie ofert handlowych.
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Spec-Tech s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 53, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów - prowizjasporządzanie i składanie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik handlowiec* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie w handlu i obsłudze klientów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spec-Tech s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 53, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 53
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa materiałów budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń szkoły.
Zamojskie Towarzystwo Oświatowe - 2017-02-24 - Zamość (lubelskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z całego świata, kontakt pisemny i telefoniczny z klientem, raportowanie z bieżacej działalności i efektywności działań, kompleksowa obsługa klienta w zakresie całego procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu GPE Kadr, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej),ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki, wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry,zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły,sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy,przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal, nadzorowanie spraw związanych z remontami i naprawami w szkole, nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy kupno zleceń i ich realizacja. Pozyskiwanie nowych kontrahentów, podpisywanie z nimi umów w j. polskim, rosyjskim i angielskim. Pozytywna komunikacja z pracownikami i obywatelami Ukrainy zatrudnionymi w firmie, tłumaczenie j. rosyjskiego, wyjazdy i podpisywanie kontraktów
ERTRANS-LOGISTIC Mrowińska Ewelina - 2015-11-13 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa magazynu, rozładunek i załadunek transportu, obsługa wózka widłowego
WYPOL TRADING SP. Z O.O. - 2016-11-24 - Częstochowa (śląskie)
nadzór i prowadzenia dokumentacji biurowej, organizacja prawidłowego działnia biura, sporządzanie podstawowej dokumentacji finansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, obsługa programów do projektowania i wyceny stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2017-05-23 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
branża: pośrednictwo w usługach kurierskich i logistyczno- spedycyjnych, tworzenie dokumentacji- umów handlowych na usługi kurierskie o spedycyjne, wydawanie faktur, rozliczanie klientów, obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna, umawianie spotkń biznesowych, sprzedaż telefoniczna, budowanie bazy klientów, opieka nad obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń przemysłowych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
- opracowanie danych i przygotowanie dokumentów do GUS: P-02, G-01.- sporządzanie zestawień faktur kosztowych i sprzedażowych,- inwentaryzacja i kontrola gospodarki magazynowej.- bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy.- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej firmie.- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków.- samodzielnośc w realizacji zadań.- mozliwość zwrotu kosztów dojazdu dla osób spoza Tucholi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
praca w drewnie - schody, meble, wystrój wnętrz
Zakład Stolarski "Stol-Mip" - Chrzanowski Sławomir - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieluń (łódzkie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa reklamacji (rejestracja, rozpatrywanie, realizacja) obsługa posprzedażowa, sprzedaż części zamiennych do łodzi, zamawianie części, organizowanie wysyłek, fakturowanie
MIRAGE BOATS W.BYCHTO I WSPÓLNICY Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-30 - Augustów (podlaskie)
Pracownik będzie zajmował się bezpośrednim wsparciem technicznym w firmie, instalacjami i konfiguracją sprzętu i oprogramowań, pomocą przy wszelkich pracach działu IT oraz pisaniem programów i aplikacji JAVA. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)
- Zadania: opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontraktów, opiniowanie umów oraz udział w negocjacjach, współpraca z Działem Prawnym.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek prawo, administracja. Wymagane 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Budowlanego, dobra znajomość MS Office, pracowitość, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra organizacja pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązujacymi przepisami.- sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.- ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, administrowanie systemem do ewidencji czasu pracy.- sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS.- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firm.- uczestnictwo w procesach rekrutacji.- organizacja okresowej oceny pracowników.Pracodawca oferuje:- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i powierzonych zadań.- pracę w międzynarodowym środowisku.- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.- przyjazną atmosferę i stabilnośc zatrudnienia.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)