SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I ŚRODOWISKA Siedlce oferta pracy Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością, środowiskiem i bhp.2.Planowanie i organizacja przeglądów przez kierownictwo sytemu j.w.3.Planowanie oraz koordynacja przeprowadzania wewnętrznych audytów.4.Koordynowanie celów jakościowych, środowiskowych oraz bhp.
Data publikacji: 2016-01-07
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością, środowiskiem i bhp.2.Planowanie i organizacja przeglądów przez kierownictwo sytemu j.w.3.Planowanie oraz koordynacja przeprowadzania wewnętrznych audytów.4.Koordynowanie celów jakościowych, środowiskowych oraz bhp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 29.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista kontroli jakości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień dotyczących ochrony środowiska, znajomość wymagań norm dotyczących systemów zarządzania jakością i środowiskiem.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://www.cantonigroup.com/pl/tools/fenes/
Ulica pracodawcy: Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Producent narzędzi do obróbki metali i drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 08.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach- rekrutacja i selekcja zatrudnianych pracowników- koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych- informowanie pracowników o ich prawach i obowiązkach- prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej- współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Świebodzin (lubuskie)
Rejestrowanie zgłaszajacych się bezrobotnych i poszukujacych pracy, wprowadzanie danych bezrobotnych i poszukujących pracy, ustalanie statusu bezrobotnego i uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych, ustalania statusu poszukującego pracy, terminowe dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych,udzielanie informacji osobom rejestrujacym się o usługach świadczonych przez Urząd, sporzadzanie i wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, obsługa systemu Syriusz,eKancelaria,itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Przed montażem: przycinanie, kompletowanie, łączenie, końcowe wygładzanie, dopasowywanie elementów mebli do zamontowania, skręcanie mebli. Montaż w określonym miejscu u klienta przy użyciu niezbędnych narzędzi. Po montażu: sprzątanie pozostałości po montażu, kontrola i bieżąca ocena jakości zamontowanych mebli, usuwanie ewentualnych wad, nanoszenie poprawek.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Mszano (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie codziennych prac administracyjno-biurowych, odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, prezentowanie usług firmy.
BLUE Education Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Lublin (lubelskie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-10-04 - Leszno (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kientami, raportowanie powierzonych zadań, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, realizacja zadań Zarządu, organizacja bieżącego funkcjonowania części administracyjnej firmy, współdziałanie w zakresie marketingu, inne prace zlecone
Farm-MPartner Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Kontakt z klientami, tworzenie ofert, wypisywanie polis ubezpieczeniowych, rozliczenia, dokumentowanie.
ZBIGNIEW PIECH - 2019-05-15 - Majdan Górny (lubelskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; pozyskiwanie i obsługa klienta; sporządzanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Daszyńskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MAD MOBIL SPÓŁKA JAWNA D.OSZEK, M.GAWAŁEK, A.OSZEK - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
- stały kontakt z klientem- stałe monitorowanie stron internetowych naszych partnerów- obsługa baz danych klientów i stron internetowych- dbanie o dobry wizerunek firmy- realizowanie wyznaczonych planów.OFERUJEMY:- wynagrodzenie: podstawa + premia,- miłą atmosferę,- stacjonarne miejsce pracy w biurze usytuowane w samym centrum miasta,- merytoryczne przygotowanie do pracy oraz szkolenie wewnętrzne.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
Transport surowców z magazynu do pomieszczenia produkcyjnego, produkcja pieczywa i wyrobów cukierniczych, transport i ekspozycja gotowych wyrobów na stoisku na hali sprzedaży.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prac spawalniczych metodą MIG-MAG, przygotowanie elementów do spawania
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Praca biurowa polegająca na prowadzeniu negocjacji, koordynacji kontaktów firmy z klientami, sporządzaniu planów i terminów dostaw towarów. Kontrolowanie kosztów zakupu, negocjowanie cen towarów, przygotowywanie raportów oraz analiz. Poszukiwanie podwykonawców
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "RAJBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie inwestycji do realizacji
PHU INELBUD Anna Ciesielska - 2016-09-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
Firma KIM Krystian Banach - 2016-09-07 - Zabrze (śląskie)
Wspomaganie osób niepełnosprawnych w procesie rehabilitacji.
STOWARZYSZENIE "RODZICE DZIECIOM" TROSKI SPECJALNEJ - 2018-09-19 - Marianowo (podlaskie)
Opieka nad flotą pojazdów, kontrola dokumentacji, kontrola kierowców, zaopatrzenie warsztatu, liczenie projektów budowlanych.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Staz w firmie: BOZON RECORDS. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
•pozyskiwanie nowych klientów•przygotowywanie ofert•koordynacja zamówień i dostaw przy współpracy z pozostałymi działami firmy•współpraca z produkcją i pozostałymi działami firmy,•nadzór prawidłowego obiegu dokumentacji•opieka nad zagranicznymi oddziałami oraz dystrybutorami; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-15 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów zwiazanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracowników, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie rozliczania płac i obsługi ubezpieczeń.
MOLIK WIESŁAW Przedsiębiorstwo Inżynierii Drogowej "DROG-MOL" - 2016-10-28 - Pyrzowice (śląskie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracyobsługa PCPwspółpraca z biurem księgowymprzygotowywanie raportów i danych dla osoby liczącej płace
SIGIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Skoczów (śląskie)
organizacja imprez u klienta, dowóz sprzętu, obsługa imprez
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Rzepin-Kolonia (świętokrzyskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
•obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej, zakup sprzętu•konfiguracja i obsługa urządzeń, •bieżąca aktualizacja oprogramowania, •aktywne uczestnictwo w procesie wdrażania systemu ERP w firmie•obsługa i administrowanie systemem informatycznym ERP,•obsługa serwerowni, •monitorowanie wykonania kopii zapasowych,•administracja uprawnieniami i dostępem do systemu ERP,
FME Food Machinery Europe Sp. z o.o. - 2019-04-09 - Wyżne (podkarpackie)