SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ BEZPRZEWODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. CHIŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ BEZPRZEWODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. CHIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ BEZPRZEWODOWYCH (J. ANGIELSKI, J. CHIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2016
Data zakończenia pracy: 09.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku; biegła znajomość języka angielskiego oraz chińskiego. Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów sprzedaży rozwiązań bezprzewodowych, nadzorowanie przepływu dokumentów sprzedaży, monitorowanie przepływu towarów, sporządzanie miesięcznych raportów i wysyłanie ich do siedziby głównej firmy, samokształcenie i rozwój, wszelkie inne zadania związane z zajmowanym stanowiskiem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy ważna do: 10.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- naliczanie wynagrodzeń,- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzedem Skarbowym, GUS,
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2016-11-18 - Rawicz (wielkopolskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL S.A. - 2016-11-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2018-02-14 - Nakło (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
- zaznajomienie się z kartami pracy pracowników,- zaznajomienie się i szkolenie w zakresie obsługi programu do wprowadzania akardów i czasu pracy,- nauka obsługi programu do obliczania wynagrodzeń pracowników, - zaznajomienie się z obsługą używania sprzętu do prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Samsonki (lubuskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-25 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Pisanie ofert. Wystawianie faktur. Tworzenie listy płac. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Wypełnianie deklaracji ZUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " GRADUS" Andrzej Kowalik - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie produktów rolniczo-technicznych.
F.H.U. Zbigniew Roszkowski - 2018-03-29 - Chwaszczyno (pomorskie)
planowanie kampanii reklamowych;dbanie o zawartość stron www;pisanie artykułów promocyjnych firmowych;nadzór nad wykonaniem reklam;organizacja wydarzeń typu targi, seminaria;rozmowy z mediami (głównie portale i gazety);przeprowadzanie ankiet;dbanie o wizerunek firmy
MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w biurze ubezpieczeniowym
K&G Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Tenczynek (małopolskie)
Dbanie o bezpieczeństwo dzieci szkolnych podczas przejścia przez ruchliwą ulicę Kunickiego oraz dodatkowe czynności porządkowe zlecone przez Dyrektora Szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W LUBLINIE - 2018-01-25 - Lublin (lubelskie)
Praca biurowa w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-31 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
VLINSS ARLETA KUR - 2016-09-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych, przyjmowanie dostaw, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kłobuck (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, odoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie kanydata do pracy, kontakty z pracownikami będą się m.in. w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
Programowanie maszyn CNC, konstruowanie wyrobów.
ZAKREM sp. z o.o. - 2016-03-11 - Grajewo (podlaskie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
Obsługa klienta, tworzenie ofert turystycznych, obsługa sprzedaży internetowej
TRADE & TRAVEL COMPANY Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek towarów.
Ice Full sp. z o.o - 2016-07-21 - Sochaczew (mazowieckie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-07-23 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji, raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, przyjmowanie gotówki do kasy z tytułu rozliczeń z kontrahentami, wystawianie dowodów wpłaty, sporządzanie raportów kasowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Lwówek sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lwówek (wielkopolskie)