SPECJALISTA Czaplinek oferta pracy POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Data publikacji: 2016-08-31
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 9, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista bankowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: srednie lub wyższeumiejętności: sprzedawanie, posługiwanie się aplikacjami MS Office, dobra organizacja pracy własnej, budowanie długotrwałych relacji z klientami i wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Niedziałkowskiego 5, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (list motywacyjny, CV) do dnia 23.09.2016 na adres e-mail: i.hudaniec (at) pomorski-bs.pl. W dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016, poz. 922).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 9:15 - 16:15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: Niedziałkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: zawodowe - mile widziane wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; organizacja oraz sprzedaż produktów i usług reklamowych; znajomość rys. poligraficznego; komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: dbanie o relacje z aktualnymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert firmy do przetargów oraz wycen; sporadyczne wspieranie introligatorni przy wykańczaniu zleceń poligraficznych; obsługa maszyn kserograficznych/ cyfrowych; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice;
F.H.U. "NOMIS" MARZENA URBAN - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2016-11-18 - Głogów (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)
Praca z zastosowaniem drogich półproduktów (lite drewno, drewno egzotyczne, granit, marmur). Praca głównie na terenie otwartym. Praca z użyciem nowoczesnych narzędzi stolarskich i kamieniarskich. Praca z odpowiedzialnością materialną za powierzone mienie i surowce. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku, dyspozycyjnośc w godz.: 8-16, 168 godzin miesięcznie. Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych produktówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów lub usługPrzygotowanie ofert handlowychFakturowanie, raportowanie i prowadzenie dokumentacjiObsługa po sprzedażowa klienta
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)
praca w laboratorium genetyki i fizykochemii i toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-01-10 - Głuchołazy (opolskie)
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu; sprawne diagnozowanie awarii aparatury medycznej i sprzętu, ocena stanu technicznego; uczestnictwo przy odbiorze nowo zakupionej aparatury medycznej i sprzętu, montażu oraz uruchomieniu; przeprowadzanie analiz opłacalności napraw,, w tym tworzenie analiz i kosztów napraw aparatury medycznej oraz ich opiniowanie; przygotowywanie postępowań za usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu i aparatury medycznej; opiniowanie stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej/odpowiedzialność za terminowe wycofywanie z eksploatacji niesprawnej aparatury medycznej/ udział w wystawianiu orzeczeń technicznych.Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie aparatury medycznej i pomiarowej; odpowiedzialność za terminowe realizowanie okresowych przeglądów technicznych, kalibracji, walidacji aparatury pomiarowej, zgodnie z zaleceniami producentów.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL DZIECIĘCY IM.PROF.DR ST.POPOWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
-DOKUMENTACJA WYNIKÓW OCENY RYZYKA-PROWADZENIE PROCESU CERTYFIKACJI, AUDYTÓW W ZAKRESIE OCENY ZGODNOŚCI MASZYN Z DYREKTYWAMI
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-09-14 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie spraw kadrowych oraz związanych z rozliczeniem produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-03 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-08 - Częstochowa (śląskie)
Elektromonter sieci napowietrznych i kablowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELTAR Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Tarnów (małopolskie)
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, -Sporządzanie deklaracji ZUS PIT PFRON-Sporządzanie listy płac-naliczanie wynagrodzeń,-rozliczanie zcasu pracy-wprowadzanie i katualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-01 - Adamówka (podkarpackie)
POzyskiwanie kontaktów, obsługa systemu inteligentnego domu. Obsługa i opieka nad klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2018-04-16 - Tychów (łódzkie)
obsługa żurawia samojezdnego
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-30 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
"ARKA-MEGA" S. A. - 2017-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
0,75 etatupraca na magazynie i przyjęcie towarurównoważny system pracy- dzień wolny za przepracowane nadgodziny
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza dokumentacji dotyczącej obszarów Natura 2000 z terenu całego kraju, archiwizowanie wprowadzanych zmian merytorycznych do bazy danych, edytowanie przebiegu granic obszarów Natura 2000, ocenianie jakości danych opisowych o siedliskach przyrodniczych i ostojach gatunków chronionych w obszarach Natura 2000 oraz uzupełnianie tych danych w bazie, przygot. dok. do archiwizacji
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta, sporządzanie wycen, doradztwo produktowe.
DACHY 24 Sp. Cywilna - 2016-06-28 - Kościerska Huta (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie kontaktu z Tureckimi producentami. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Choczewo.
" Ola Styl" Aleksandra Trella - 2017-10-31 - Choczewo (pomorskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)