SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Gdynia oferta pracy FAST S.A.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży -prowadzenie i analiza rejestrów VAT-uzgadnianie sald z kontrahentami-obsługa bankowości elektronicznej-analiza sprzedaży
Data publikacji: 2019-11-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: FAST S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czechosłowacka 3, 81-963 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży -prowadzenie i analiza rejestrów VAT-uzgadnianie sald z kontrahentami-obsługa bankowości elektronicznej-analiza sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Finanse, Ekonomia, Rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe, praktyczna znajomość zasad rachunkowości w spółkach prawa handlowego oraz znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Praca w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Kontakt z Pracodawcą mailowy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FAST S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Czechosłowacka 3, 81-963 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Czechosłowacka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.11.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1acfe54e289ea7b91149335106e834a1
Podobne oferty pracy
nadzór i organizacja przewozu towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym zgodnie z ADR, praca biurowa związana ze stanowiskiempraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie nieruchomości zabudowanych, w tym z wieżamitelekomunikacyjnymi pozyskiwanie i gromadzenie dokumentacji
Nieruchomości Mediator Polska Spółka z o.o. - 2018-11-09 - Opole (opolskie)
- udział w rozwoju i utrzymaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów- udział w projektowaniu i wytwarzaniu oprogramowania- opracowanie dokumentacji projektowej, technologicznej i użytkowej projektowanych systemów informatycznych- udział w testowaniu, wdrażaniu oraz szkoleniu w zakresie projektowanych systemów informatcznych
Centrum Projektów Informatycznych - 2020-04-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-wykonywanie czynności inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w stosunku do wybranych systemów i sieci teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne w celu realizacji zapisów rozdziału 8 Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r.;-wykonywanie czynności kontrolnych w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji;-wykonywanie czynności kontrolnych w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów z zakresu ochrony danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;-prowadzenie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu zapoznania z obowiązującymi aktami normatywno-prawnymi z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;-prowadzenie dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznegozgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dokumentowania zadań realizowanych na stanowiskuspecjalisty do spraw teleinformatycznych oraz w celu sprawowania nadzru nad przestrzeganiem przepisów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznegoprzez funkcjonariuszy i pracowników SG;-interpretowanie obowiazujących przepisów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz opracowywania i wprowadzanie w oparciu o nie, wewnętrznych aktów normatywno-prawnych w celu zapewnienia właściwego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego;-przedstwienie propozycji zmian w dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu zwiększenia poziomu zabezpieczeń, funkcjonalności oraz rozbudowy systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne, w celu zapewnienia wlaściwego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-04-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Tczew (pomorskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu-staż FP
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Września (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
metkowanie towaru, ekspozycja towaru na manekinach, dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy, przyjmowanie należności za towar, obsługa klienta-pomoc przy wyborze towaru, układanie towaru na sklepie zgodnie z wytycznym firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Turek (wielkopolskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów, zarządzanie personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Przasnysz (mazowieckie)
- udział w imprezach: targi, wystawy, konferencje, eventy branżowe (obsługa stoiska),-przygotowanie umów wydawniczych dot. reklam, wystaw,-nadzór nad przygotowaniem reklam w czasopismach i innych wydawnictwach.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Niepołomice (małopolskie)
• Dokonywanie przeglądów stanu technicznego budynków i sporządzanie na ich podstawie planu potrzeb konserwacyjno-remontowych • Udział w przygotowywaniu harmonogramów okresowych w zakresie ogólnobudowlanym zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane • Przygotowywanie planu rocznego w zakresie rzeczowo-finansowym remontów budynków i lokali gminnych na podstawie planu potrzeb konserwacyjno-remontowych • Przygotowywanie dokumentacji dotyczących napraw bieżących, konserwacyjnych i głównych w zakresie rzeczowo-finansowym • Nadzór nad usługami remontowymi zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane • Sporządzanie protokołów robót dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji zlecenia • Dokonywanie odbiorów technicznych robót wykonywanych przez zleceniobiorców usług remontowych
Zakład Administarcji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. - 2020-05-18 - Kłodzko (dolnośląskie)
Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zapewnienie wsparcia zespołowi menedżerów, organizowanie imprez firmowych/konferencji/imprez integracyjnych, koordynacja zarządzania salami konferencyjnymi, uczestnictwo w opracowywaniu i usprawnianiu procedur i inicjatyw wewnętrznych w firmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Kraków (małopolskie)
remonty obiektów handlowych
"Delta - Beton" Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
załadunek, rozładunek towaru, kompletowanie zamówień, dbanie o czystość, przestrzeganie przepisów BHP
TGS Przemysław Stoń - 2017-09-15 - Bytom (śląskie)
Montaż oraz demontaż podzespołów automatyki oraz elektrycznych w urządzeniach, konserwacja i naprawa podzespołów elektrycznych i urządzeń, wykonywanie przeglądów technicznych pod kątem sprawności elektrycznej, usuwanie skutków awarii i urządzeń i instalacji.
FRIGO-RES Chłodnictwo Klimatyzacja Dobór - Montaż - Serwis Ireneusz Kobiałka - 2019-11-28 - Wiśniowa (podkarpackie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Tczew (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
kontrola i badanie w toku napraw elementów kolejowych,udział w odbiorach dokonywanych przez inspektora transportowego dozoru technicznego,kontrola prawidłowego utrzymania i eksploatowania urządzeń,kontrola końcowa
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji;pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania;przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski/
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-24 - Opole (opolskie)
jw.
LB Rail Systems Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Stare Babice (mazowieckie)
bieżące wsparcie biura handlowego, współpraca z handlowcami, stały kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, zapoznanie z programem magazynowo-handlowym, opracowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert handlowych, negocjowanie cen zakupu, przygotowywanie ofert handlowych i zamówień, sporządzanie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW, PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ I ZAMÓWIENIEM, ODBIÓR DETALI W CAŁYM CYKLU PRODUKCYJNYM ZGODNIE Z PLANEM I RYSUNKIEM, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WEDŁUG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZANIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI ORAZ PRZYRZĄDÓW KONTROLNO - POMIAROWYCH I BADAWCZYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZDAWCZO - ODBIORCZEJ, OPRACOWYWANIE SPRAWOZDAŃ POD WZGLĘDEM ILOŚCI I JAKOŚCI BRAKÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KONTROLI NARZĘDZI
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)