SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI)
Wynagrodzenie: od 5 100 PLN
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 28.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 5 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość pakietu MS Office; biegła znajomość języka francuskiego. Obowiązki: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
Jakościowa kontrola produkcji przez wykonywanie analiz i badań wyrobów. Bieżąca dokumentacja wyników przeprowadzonych prac. CV na adres hr (at) janton.pl
JANTOŃ SA Sp.K - 2018-01-12 - Dobroń (łódzkie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
Specjalista ds. rozliczenia produkcjiJedna zmiana: od 8-16.
BATISTA Spółka z o. o. - Sp.K. - 2016-11-17 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie kampanii reklamowej (odzież damska)
OTTANTA Beata Płoszczyca - Jurzak - 2016-04-08 - Oświęcim (małopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-08-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie pływań, wydawanie i odbiór sprzętu żeglarskiego, prowadzenie zajęć i szkoleń żeglarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Puck (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja pracowników ze środowiska rosyjskojęzycznego na potrzeby kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Ds. zajęcia i rozliczania zajętego pasa drogowego w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie produktow na platformach sprzedazowych, kontakt e-mail i telefoniczny z klientem, obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2018-01-24 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Kostrza (dolnośląskie)
Popularyzowanie prawidłowych nawyków żywieniowych, redagowanie internetowej strony Powiatowej Stacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja zamówień zgodnie z ustawą. Prawo zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczacej zamówień.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Jeleniej Górze - 2019-03-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń z procedur obsługi klienta w zakresie wsparcia celnego w językach angielskim i niemieckim, opracowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji pracy, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
Obsługa programu czynszowego, obsługa kasy, korespondancja, deklaracje PRGOK, obsługa klientów, tworzenie zestawień tabelarycznych, ewidencja wpłat bankowych i gotówkowych, naliczenie czynszu
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Piła (wielkopolskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)