SPECJALISTA DS.NALEŻNOŚCI. Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.NALEŻNOŚCI.
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
Data publikacji: 2017-08-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Miesięczny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.NALEŻNOŚCI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zatrudnienie na 3 lata. Kontakt z pracodawcą przez pełnomocnika.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 08.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i doradzanie klientom, osiąganie postawionych celów sprzedażowych, posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami, tworzenie kalkulacji ofert, sprzedawanie polis spośród 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych, okresowe szkolenia poszerzające zakres wiedzy ubezpieczeniowej.
MAG-WER Pośrednictwo Finansowo-Ubezpieczeniowe Krystyna Kotłowska - 2017-11-16 - Luzino (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- techniczna i i merytoryczna obsługa likwidacji szkód komunikacyjnych;- merytoryczna obsługa likwidacji szkód majątkowych;- obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i grupowych.
Sachs Trans International Spółka z o.o. - 2018-12-03 - Radlin (śląskie)
Obsługa klientów salonu samochodowego, sprzedaż nowych aut.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
OPIEKA NAD DZIEĆMI
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Chorzów (śląskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólna odpowiedzialność za asercje sprawozdań finansowych (istnienie, wycena, pomiar, prawa i obowiązki, prezentacja itd.).Zgodność z MSSF (Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej) i politykami rachunkowości Hitachi Vantara.Przygotowanie statutowych sprawozdań finansowych oraz koordynacja procesu rewizji finansowej. Przygotowanie i raportowanie statutowe zgodnie z lokalnymi wymaganiami (np. dane statystyczne).Zarządzanie ryzykiem związanym z asercjami zawartymi w bilansie i rachunku zysków i strat.Analiza bilansu i rachunku zysków i strat. Przegląd uzgodnień i specyfikacji kont w księgi głównejDoradztwo odnośnie do niestandardowych transakcji (np. nowe procesy, nowe kombinacje biznesowe). Wsparcie/koordynacja dla audytu wewnętrznego i zewnętrznego.Wsparcie projektów wymagających zaangażowania zespołu kontrolerów finansowych.Wsparcie inicjatyw zwiększających wydajność i zgodność ze standardami/prawem sprawozdań finansowych Hitachi Vantara.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaz części motocyklowych, przyjmowanie pojazdów do serwisu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Milanówek (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terytorium krajów arabskich. Przygotowanie ofert handlowych, gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
załatwianie spraw administracyjnych związanych z działalnością Spółki, ubezpieczenie środków transportu, budynków. Zaopatrywanie w części zamienne do taboru samochodowego, materiały biurowe. Sprawozdawczość dot. ochrony środowiska
TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A. - 2019-03-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie wyboru produktów, przyjmowanie zamówień od klientów
P.H.U. Krzysztof Pogłodziński - 2019-10-11 - Koniecpol (śląskie)
-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych do klientów biznesowych-pozyskiwanie i obsługa zamówień ze sklepów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gdynia (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac administracyjno - biurowych, prowadzenie akt osobowych oraz naliczanie wynagrodzeń, sprządzanie deklaracji urzędowych oraz umów o pracę.
KIL SP Z O.O. - 2016-01-05 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej , naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS.
"FENIKS" ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Wolny Dwór (pomorskie)
mailowy i telefoniczny kontakt z klientem w języku niemieckim, obsługa zamówień ze sklepu internetowego, uzupełnianie treści w j. niemieckim na stronie sklepu internetowego
RUKE Zbigniew Rus - 2018-09-05 - Puławy (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów, orgaznizacka transportu
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Puławy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w czystości terenu wokół przedszkola, systematyczne zamiatanie i grabienie, koszenie i podlewanie trawy, odśnieżanie chodników i schodów oraz posypywanie ich solą, kopanie i pielenie rabat, przycinanie krzewów oraz wykonywanie drobnych napraw.
Miejskie Przedszkole nr 2 - 2019-09-26 - Józefów (mazowieckie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porzadku w miejscach publicznych.Zabezpiczenie imprez i uroczystosci.Prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca od pon-ndz w godz.6.30-22.00
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-06-22 - Nadarzyn (mazowieckie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku tureckim. Obsługa zapytań graczy z Turcji. Praca na komputerze w systemie TICKETOWYM. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz social media.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie podstawowe. Doświadczenie w branży gier komputerowych i / lub obsłudze klienta mile widziane; zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka tureckiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
relokowanie pojazdów między punktami obsługi Klientapomoc menadżerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie)
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie informatyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Łużyckiej Brygady WOP w Gryfowie Śl. - 2016-09-12 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)
Procesowanie i realizacja zamówień internetowych w systemie, obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji, doradztwo, sprzedaż, aktualizowanie oferty produktowej, przygotowanie produktów do wysyłki, realizowanie i monitorowanie procesu wysyłania i odbierania przesyłek, pozycjonowanie sklepu w porównaniu cen i wyszukiwarkach internetowych.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wieliczka (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)