SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. HISZPAŃSKI-AMERYKA POŁUDNIOWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. HISZPAŃSKI-AMERYKA POŁUDNIOWA) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. HISZPAŃSKI-AMERYKA POŁUDNIOWA) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim z rynku Ameryki Południowej, przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1/C2, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru, pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/H/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 06.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:Przyjmowanie i rozładunek dostaw , współpraca z działem jakości w zakresie kontroli dostaw , wydawanie materiałów na produkcję oraz odbieranie wyrobów gotowych , przygotowywanie i załadunek wysyłek.Oferujemy:Stałe wynagrodzenie ( podstawa + premie) , umowe o pracę bezpośrednio z Pracodawcą , wolne weekendy , praca od poniedziału do piątku , 8 h dziennie , 3 zmiany , objęcie systemem opieki koleżeńskiej w pierwszych tygodniach pracy , system szkoleń wdrożeniowych , świadczenia pracownicze , m.in. wczasy pod gruszą , świadczenia na święta , prezent na urodziny , ślub , narodziny dziecka pracownika , ubezpieczenie grupowe , pracę w zgranym zespole zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę! Jesteśmy europejskim liderem produkcji szczotek do zamiatarek.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników w renomowanej agencji zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Niepołomice (małopolskie)
Przewóz osób. Trasa Garbek-Częstochowa, Częstochowa-Garnek. Sprzedaż blietów.
BEATA KRÓL FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TRANS-MECH" - 2017-08-02 - Skrzydlów (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
WOST S.A. - 2017-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pośrednictwo bankowości, realizacja kredytów
"AMP-GROUP" PAWEŁ CIECHANOWSKI - 2018-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów -0 branża informatyczna
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie funduszy od projektów unijnych, koordynowanie kontraktów i współpracy z kontrahentami z Niemiec.Realizacja projektu oraz przygotowanie do rozliczania dzialań. Prowadzenie i przekazywanie dokumentacji.
Przedszkole Miejskie Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi "TĘCZA" w Świnoujściu - 2018-09-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Koszenie i grabienie trawy. Czyszczenie i zamiatanie libetu. Znoszenie węgla. Sprzątanie hal. Wykonywanie drobnych napraw sprzętu ogrodniczego. Danie o ład w kotłowni.
"PROFIL" Rajda Spółka Jawna - 2018-07-12 - Andrychów (małopolskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)
specjalista ds kontroli jakości (konstrukcje stalowe) wykazdy od podwykonawców z terenu śląska, wielkopolski, małopolski i woj. dolnośląskiego
STAL - SYSTEMS S.A. - 2017-01-10 - Jaworzno (śląskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów zoologicznych przez telefon, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z kontrahentami. Prowadzenie dokumentacji handlowej, współpraca z promotorami.Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż pracy ok. 2 lata doświadczenie w pracy z klientami- sprzedaż, język angielski, dodatkowy atut, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej.
B&T Hurtownia Zoologiczna Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Błonie (dolnośląskie)
Fakturowanie towarów, kontrola poprawności cen towarów, czynności z zakresu administracji biurowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
WYSTAWIANIE NA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW NA PORTALACH POLSKICH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH I WYSYŁKOWYCH, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLINETÓW, SPORZADZANIE I WYSYŁANIE OFERT, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ Z POPULARNYCH SERWISÓW (ALLEGRO, OLX I INNE), UTRZYMYWANIE KONTAKTU MAILOWEGO I TELEFONICZNEGO Z KLIENTEM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W INTERNECIE, MARKETING, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, 2 LATA STAŻU PRACY, DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 510810889 PN-PT OD 16,30 DO 18.00 LUB C.V NA MAIL sebastian.nowik (at) seseva.pl
SESEVA Sebastian Nowik - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowanie bazy klientów na rynku hurtowym, realizacja celów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bukowiec (wielkopolskie)
-obsługa kontrahentów zagranicznych-przygotowanie ofert handlowych-prowadzenie dokumentacji handlowej dla rynków zagranicznych-skuteczne rwalizowanie planów sprzedazowych-pozyskiwanie nowych klientów
FABRYKA MASZYN I URZĄDZEŃ GASTRONOM."KROMET" SP Z O.O. - 2017-06-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sprzedaż produktów w formie telefonicznych kontaktów z klientami, realizacja planów sprzedazowych, budowanie bazy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, przygotowanie dokumentów przy transakcjach handlowych, obsługa klienta posprzedażowa
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
zakup wyposażenia szpitala, przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych, zamówienia poza ustawą.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-02-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
POLMARS R. Ziółkowski i S-ka (spółka komandytowa) - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
marketing internetowy i inny w hoteluwymagane 2 lata doświadczenia zawodowegozanjowość języków: j.niemiecki, j.angielski
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)