SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I INWESTYCJI Gliwice oferta pracy FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 16J, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych) (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.08.2016
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. rozliczeń/ inżynier kontraktu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Zakupy związane z prowadzeniem warsztatu samochodowego, zamawianie materiałów budowlanych, negocjacje cenowe,obsługa programów komputerowych
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Głupice-Parcela (łódzkie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
tworzenie ofert dla grup turystycznych, współpraca z podwykonawcami, współpraca z oddziałami firmy w innych krajach
Pro Humanum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-22 - Sierpc (mazowieckie)
ustalenie zapotrzebowania na towar, odpowiedzialność za zamówienia oraz wprowadzanie zakupionego towaru do systemu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, rozliczanie wykonanych robót itp.
DROMAK Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Poręby (łódzkie)
obsługa klienta na stacji paliw
FLAGA RENATA, RENI 1453 Renata Flaga - 2017-03-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Diagnozowanie oraz naprawa i obsługa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze przy zbiorach jaj
Gospodarstwo Suflidowo Józef Suflida - 2017-04-24 - Teresin (łódzkie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta z kraju i zagranicy, przygotowywanie ofet, negocjacje, zawieranie umów handlowych, realizacja zamówień, przygotowanie dokumentów dotyczących importu i eksportu, zamawianie towaru u dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Reguły (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
a) organizacja kursów zawodowych,b) przeprowadzanie kursów zawodowych,c) prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych,d) propocja szkoły
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-10-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Sprzedaż usługi finansowej - pożyczki osobom prowadzącym działalność gospodarczą i chcącym założyć działalność gospodarczą.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik administracyjno-biurowyOferta Stażu - różne wydziały ZUSZapoznanie się z funkcjonowaniem poszczególnych aplikacji, Drukowanie dokumentacji do analizy sprawy. Zapoznanie się z trybem wydawania decyzji i zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
planowanie dostępności towaru w drodze/magazynie, zamawianie/ organizowanie transportu
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Skawina (małopolskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-01-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
specjalista techniczny
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Puławy (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, rozmowy i negocjacje handlowe, badania rynków i obszarów sprzedaży zagranicznej, przygotowywanie dokumentacji
Fabryka Przewodów Energetycznych S.A. - 2016-02-09 - Będzin (śląskie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z Pakistanu, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż nazapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu znajważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów, zamówienie towarów, rozliczenie kasy, obsługa kasy, terminala płatniczego, obsługa komputera. Godziny pracy uzależnione od harmonogramu. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-16.
Ośrodek Szkoleń i Korepetycji "Edukacja" - 2016-04-26 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)