SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH Toruń oferta pracy TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: załatwianie spraw administracyjnych związanych z działalnością Spółki, ubezpieczenie środków transportu, budynków. Zaopatrywanie w części zamienne do taboru samochodowego, materiały biurowe. Sprawozdawczość dot. ochrony środowiska
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żółkiewskiego 35, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
załatwianie spraw administracyjnych związanych z działalnością Spółki, ubezpieczenie środków transportu, budynków. Zaopatrywanie w części zamienne do taboru samochodowego, materiały biurowe. Sprawozdawczość dot. ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Nazwa pracodawcy:
TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Żółkiewskiego 35, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV można wysłać na email: kadry (at) torseed.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Żółkiewskiego
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: agboc 14.02.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Stryszów (małopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
szycie konfekcji damskiej lekkiej
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Częstochowa (śląskie)
Rozliczanie (finansowe oraz merytoryczne) projektów UE. Wymagania :1) podstawowe :wykształcenie minimum średnie, kierunki (preferowane): rachunkowość, ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie, znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, podatku VAT, zamówień publicznych, zasad rozliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasady zawierania/rozliczania umów cywilno-prawnych, min. 1 rok stażu pracy, biegła znajomość obsługi komputera - umiejętność pracy w środowisku Win10, obsługa poczty elektronicznej, znajomość programów (w szczególności MS Office - Word, Excel i Power Point).2) dodatkowe :rzetelność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy; dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy; wysoka kultura osobista;mile widziane:posiadanie prawa jazdy kat. B oraz możliwość korzystania z własnego samochodu osobowego (umowa na wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych), doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu wniosków o dotacje unijne z programów EWT; znajomość zagadnień dot. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, komunikatywna znajomość j.czeskiego, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem/realizacją projektów z UE lub pracy w biurze rachunkowym.Szczegóły dostępne na stronie https://www.euroregion-silesia.pl/news,,425.html
Stowarzyszenie Gmin Dorzecza Górnej Odry - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
wprowadzanie faktur do systemu, wystawianie faktur, zamawianie towaru, wydawanie towaru na kwiaciarnię
Majewscy-Świat Kwiatów i Roślin Centrum Ogrodnicze ZPChr Grażyna Majewska - 2018-06-21 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Radomsko (łódzkie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnejCV wysłać na adres e-mail praca (at) adegis.com, kontakt tel. lub osobisty z pracodawcą
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-09-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie technicznej dokumentacji serwisowej koordynacja procesów operacyjnych
VDL BUS & COACH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Straszków (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów, sprzedaż towarów, współpraca z chińskimi hurtowniami
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie BIP https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty.html?tresc=3238 lub w AKTUALNOŚCIACH------------------------Udzielanie pomocy bezrobotnym i wsparcia pracodawcom z wykorzystaniem instrumentów rynku pracy:* jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej* refundowanie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego...
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Września (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie usługi monitoringu pożarowego, przeprowadzanie rozmów i negocjacji z przedstawicielami obiektów przeznaczonych do monitorowania pożarowego z uwzględnieniem wizji lokalnych i odbiorów, tworzenie ofert i umów dla klientów, nadzór nad stanem realizacji umów, koordynacja i nadzór prac ekip montażowo - serwisowych
Firma PUH WATRA Buchwald & Płóciniczak Spółka Jawna - 2015-11-30 - Leszno (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji,2. Ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,3. Realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych,5. Interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:- wykształcenie wyższe,- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela,- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe:- mile widziana obsługa programu Płatnik,- umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-01-04 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji bydła, wykonywanie przelewów, zapisywanie zgloszeń, wypisywanie faktur, prowadzenie analizy zysków i strat, prowadzenie ksiąg pod nadzorem głównej księgowej
Firma handlowa - Czarnecki Michał - 2017-11-23 - Mleczówka (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów na twarz i ciało, maniciure, pedicure, oprawa oka, depiliacja woskiem.
Hotel*** Solar Palace SPA & Wellness Lila Najmoła - 2018-04-19 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Skanowanie kodów kreskowych znajdujących się na produktach , oraz ich zliczanie
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET Matuszewski Zenon - 2016-02-15 - Konieczno (świętokrzyskie)
Realizacja projektów ekspozycji towarów, poprzez wykładnie produktów zgodnie ze standardem sieci detalicznej
KRAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Modła Królewska (wielkopolskie)
Koordynowanie działem logistyki firmy branży automotive, zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów, przygotowywanie oraz planowanie transportu, wysyłek produktów, organizacja realizacji zamówień i dokumentacji logistycznej, administrowanie magazynem wyrobu gotowego, współpraca z produkcją i jakością.
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-13 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
Do uzgodnienia
FABRYKA MEBLI "LIWEX" LIDIA SZARZYŃSKA WITOLD SZARZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-20 - Zagórz (podkarpackie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW,POPRZEZ DOSTEPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY,WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)