SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Racibórz oferta pracy Stowarzyszenie Gmin Dorzecza Górnej Odry
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie (finansowe oraz merytoryczne) projektów UE. Wymagania :1) podstawowe :wykształcenie minimum średnie, kierunki (preferowane): rachunkowość, ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie, znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, podatku VAT, zamówień publicznych, zasad rozliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasady zawierania/rozliczania umów cywilno-prawnych, min. 1 rok stażu pracy, biegła znajomość obsługi komputera - umiejętność pracy w środowisku Win10, obsługa poczty elektronicznej, znajomość programów (w szczególności MS Office - Word, Excel i Power Point).2) dodatkowe :rzetelność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy; dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy; wysoka kultura osobista;mile widziane:posiadanie prawa jazdy kat. B oraz możliwość korzystania z własnego samochodu osobowego (umowa na wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych), doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu wniosków o dotacje unijne z programów EWT; znajomość zagadnień dot. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, komunikatywna znajomość j.czeskiego, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem/realizacją projektów z UE lub pracy w biurze rachunkowym.Szczegóły dostępne na stronie https://www.euroregion-silesia.pl/news,,425.html
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie Gmin Dorzecza Górnej Odry
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie (finansowe oraz merytoryczne) projektów UE. Wymagania :1) podstawowe :wykształcenie minimum średnie, kierunki (preferowane): rachunkowość, ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie, znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, podatku VAT, zamówień publicznych, zasad rozliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasady zawierania/rozliczania umów cywilno-prawnych, min. 1 rok stażu pracy, biegła znajomość obsługi komputera - umiejętność pracy w środowisku Win10, obsługa poczty elektronicznej, znajomość programów (w szczególności MS Office - Word, Excel i Power Point).2) dodatkowe :rzetelność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy; dyspozycyjność, zaangażowanie i motywacja do pracy; wysoka kultura osobista;mile widziane:posiadanie prawa jazdy kat. B oraz możliwość korzystania z własnego samochodu osobowego (umowa na wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych), doświadczenie w przygotowaniu i rozliczaniu wniosków o dotacje unijne z programów EWT; znajomość zagadnień dot. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, komunikatywna znajomość j.czeskiego, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem/realizacją projektów z UE lub pracy w biurze rachunkowym.Szczegóły dostępne na stronie https://www.euroregion-silesia.pl/news,,425.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie Gmin Dorzecza Górnej Odry
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVSzczegóły dostępne na stronie https://www.euroregion-silesia.pl/news,,425.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.euroregion-silesia.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż,pozyskiwanie zamówień,prowadzenie rozmów handlowych,negocjacje.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-07-25 - Piotrowice (świętokrzyskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna w biurze.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-04-06 - Pątnów (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dzilae logistyki
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie negocjacji dotyczących zakupu komponentów, monitorowanie dostaw pod kątem terminowości oraz zgodności ilościowej, ścisła współpraca z działem planowania produkcji, planowanie łańcucha zakupów i dostaw, poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów, nowych komponentów oraz surowców, zapewnienie dostępności surowców i materiałów do produkcji, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
MEDEN-INMED Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
usuwanie bieżących awarii, przeglądy maszyn
Świdnicka Fabryka Lin i Drutu LINOSTEEL Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo- płacowej, rozliczanie umów cywilno- prawnych, sporządzanie sprawozdań do GUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-08-06 - Częstochowa (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Złotów (wielkopolskie)
Przewóz betonu
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2016-09-22 - Koło (wielkopolskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, kontakt z klientem, obsługa poczty i korespondencji,Kontakt z pracodawcą: aplikacje (at) ftrans.pl lub 71 721 92 92.
Ftrans Logistyka Sp. z o.o. sp. k. - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientami-przygotowywanie i złożenie ofert, monitorowanie zamówień-prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientami-realizacja i rozwój startegii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sopot (pomorskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-05-24 - Leżachów (podkarpackie)
Prowadzenie pojazdów .
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD-ELBLĄG sp. z o.o. - 2017-11-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów w zakresie mechaniki ogólnej.
B.CH. Auto-Serwis Bogusław Chachliński - 2017-02-23 - Prudnik (opolskie)
kompletowanie i weryfikacja materiałów żródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, planowanie i organizowanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; w tym w ramach projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, sporządzanie umów z kontrahentami, znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego oraz finansów publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. DR J.DIETLA W KRYNICY-ZDROJU - 2018-02-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Produkcja obuwia, montaż obuwia
Pawlik Tomasz - Zakład Produkcji Obuwia GINO VERTUCCI - 2018-09-13 - Stanisław Górny (małopolskie)
Terminowa obsługa dostaw i wysyłek towarów. Wydawanie towarów klientom. Inwentaryzacja stanów magazynowych. Ścisła wspólpraca z działem planowania produkcji.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2016-03-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Wymiana cen, wprowadzanie parametrów, ukladanie planografów, pomoc w inwentaryzacji
Carrefour Polska Sp. z o.o - 2016-03-31 - Nowa Sól (lubuskie)
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców,- negocjowanie cen oraz warunków dostawy,- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami,- monitoring nad realizacją planów zakupowych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-04 - Zawadzkie (opolskie)
pomoc w obsłudze biura
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Opole Lubelskie (lubelskie)