SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI W DZIALE PRODUKCJI Koszalin oferta pracy MEDEN-INMED Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI W DZIALE PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie negocjacji dotyczących zakupu komponentów, monitorowanie dostaw pod kątem terminowości oraz zgodności ilościowej, ścisła współpraca z działem planowania produkcji, planowanie łańcucha zakupów i dostaw, poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów, nowych komponentów oraz surowców, zapewnienie dostępności surowców i materiałów do produkcji, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MEDEN-INMED Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wenedów 2, 75-256 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie negocjacji dotyczących zakupu komponentów, monitorowanie dostaw pod kątem terminowości oraz zgodności ilościowej, ścisła współpraca z działem planowania produkcji, planowanie łańcucha zakupów i dostaw, poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów, nowych komponentów oraz surowców, zapewnienie dostępności surowców i materiałów do produkcji, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI W DZIALE PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne ( preferowany kierunek: mechanika lub inżynieria produkcji ), bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( warunek konieczny), dobre umiejętności negocjacyjne i analityczne, umiejętność obsługi komputera ( biegle MS Excel ), odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, dokładność, nastawienie na realizacje celów i osiąganie wyników, umiejętność pracy pod presją czasu oraz analitycznego myślenia, doświadczenie w dziale zakupów w firmie produkcyjnej ( mile widziane ), ukończony kursy spedytorskie ( mile widziane )
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MEDEN-INMED Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Wenedów 2, 75-256 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: osobiście Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Adres strony pracodawcy: www.meden.com.pl
Ulica pracodawcy: Wenedów
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: wyrób sprzętu rehabilitacyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych.
NOVATIS SP Z O.O. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Suwałki (podlaskie)
• Samodzielne prowadzenie zespołu • Zamawianie materiałów budowlanych • Prowadzenie rozliczenia oraz dokumentacji z placu budowy • Wykonywanie prac instalacyjnych, prowadzenie kabli i przewodów • Prowadzenie prac ziemnych jak i związanych z odtworzeniem gruntu oraz stanu pierwotnego • Wykonywanie i zabezpieczenie prac budowlanych • Obsługa różnych maszyn budowlanych przeznaczonych do prac ziemnych
MUGLER AG - 2018-03-16 - Niemcy (Niemcy)
obsługa klienta, dokumentacja, sprzedaż telefoniczna
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta - przyjmowanie zamówień, uzgadnianie terminów i obsługa reklamacji, wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowych
"CIECH" Spółka Akcyjna - 2016-05-20 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
DELKAR Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Zgórsko (świętokrzyskie)
opracowywanie biznes planów, analiza sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie płac oraz innych składników wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego. Prowadzenie całości rozliczeń i sporządzanie deklaracji US, ZUS, GUS i PEFRON.
"SILA POLAND"Sp.zo.o. w Częstochowie - 2017-02-13 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-29 - Toszek (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
PRZEWÓZ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH. Praca w godzinach 8:00-16:00.wykształcenie średnie - pożądane, staż pracy bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, DYSPOZYCYJNOŚĆPrzestrzeganie dyscypliny pracy MIEJSCE PRACY - TEREN CAŁEJ POLSKI, ZGODNIE Z ODDELEGOWANIEM; WYNAGRODZENIE NIE MNIEJ NIŻ 2000 ZŁ BRUTTO
"ARARAT"Ararat Kocharyan - 2017-06-22 - Kobierzyce (dolnośląskie)
wyższe wykształcenie, doswiadczenie w pisaniu i realizacji projektów współfinansowanych, prawo jazdy kat. B, język angielski i niemiecki - poziom zaawansowany, znajomośc MS office
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
rozmowy telefoniczne, przygotowanie dokuemntów, wpisywanie danych do komputera, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)
sprzedaż akcesoriów mwtalowych
SZAWMAR Jolanta Marcinkowska - 2016-12-07 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Stowarzyszenie Aktywności Zawodowej "PASSA" - 2017-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Horizontal Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Ciekocinko (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa weksel, obsługa i pozyskiwanie klientów, praca biurowa, sprzedaż produktów
Usługi i Doradztwo Ubezp.-Fin. Agata Czarnecka - 2017-01-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
nawiązanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego sie w ofercie handlowej firmy i realizacja założonych planów sprzedaży
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Wschód Sp. Komandytowa - 2016-10-13 - Łuków (lubelskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Pisanie projektów naukowo-badawczych w ramach Narodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego oraz UE.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)