SPECJALISTA DO SPRAW KADR Ciekocinko oferta pracy Horizontal Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 750 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Ciekocinko (pomorskie)
Pracodawca: Horizontal Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciekocinko 9, 84-210 Ciekocinko, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura, kadry i płace. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu Płatnik. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciekocinko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Choczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Horizontal Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Ciekocinko 9, 84-210 Ciekocinko, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Forma kontaktu z Pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym: 784-480-454, przez e-mail: laura.grzegorczyk (at) palacciekocinko.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Choczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciekocinko
Ulica pracodawcy: Ciekocinko
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2016
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 10.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Optymalizacja Kont klientów Google AdWords
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie IT dla klienta, odpowiedzialność za infrastrukturę klienta - storage.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa klientów, fakturowanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2017-08-25 - Grajewo (podlaskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. UNII LUBELSKIEJ W LUBLINIE - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowych; tworzenie systemu płacowego, premiowego, motywacyjnego; tworzenie polityki personalnej; współuczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace biurowe, organizacja imprez i sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2015-09-01 - Lubin (dolnośląskie)
Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę, prowadzenie dokumentacji osobowej pracowaników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska produkcyjne i administracyjneWspółpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i Agencjami Pracy Tymczasowej, a także ze szkołami i uczelniamiPoszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz rozwój metod oceny ich przydatności zawodowejWsparcie procesu adaptacji nowych pracownikówDziałania z zakresu kształtowania komunikacji wewnętrznej (intranet, biuletyn pracowniczy) Udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcyUdział w realizacji innych projektów HR (oceny pracownicze, badanie opinii, szkolenia)
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie ofert dla klientów. Wysyłanie ofert do klientów. Podtrzymywanie kontaktów zklientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
Udzielanie informacji o ofertach Spółki, prowadzenie rezerwacji, planowanie zabiegów, sprzedaż produktów Spółki
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-05-31 - Katowice (śląskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego, obsługa telefoniczna, analiza i wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie do systemu, pakowanie, przygotowywanie do wysyłki, prezentacja urządzeń będących przedmiotem sprzedaży firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków: sprawna i profesjonalna obsługa klientów e-commerce (mailowa i telefoniczna), obsługa zamówień w sklepie MegaDyskont.pl, przygotowywanie lisów przewozowych (etykiet kurierskich), aktualizacja oferty sklepu MegaDyskont.pl, dbanie o poprawny obieg dokumentów, fakturowanie, kontrola poprawności realizacji zamówień, obsługa posprzedażowa (zwroty, reklamacje).Praca od poniedziałku do piątku.Rodzaj umowy:umowa o pracę lub umowa zlecenie
SERRAK SEWERYN RAK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Klasztorna 1, 47-420 Kuźnia Raciborska ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista.1. Wymagania:- obywatelstwo polskie;- wykształcenie wyższe magisterskie;- staż pracy: co najmniej 4 lata stażu pracy;- znajomość przepisów i ustaw: rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kierowania, przyjmowania, przenoszenia, zwalniania i pobytu nieletnich w młodzieżowym ośrodku wychowawczym, KPA (w zakresie podstawowym), ustawa o Systemie Informacji Oświatowej ( w zakresie podstawowym), rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie publicznych placówek oświatowo-wychowawczych, młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych oraz placówek zapewniających opiekę i wychowanie uczniom w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania;- znajomość programów komputerowych: Word, Excel;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz z korzystania z pełni praw publicznych;- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 2. Obowiązki:- prowadzenie księgi pism przychodzących i wychodzących;- korespondencja placówki;- prowadzenie segregatorów pism;- właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji placówki;- dbanie o wyposażenie sekretariatu w niezbędne materiały;- prowadzenie teczek akt wychowanków;- prowadzenie zeszytu skarg wychowanków;- księga wychowanków - rejestr;- prowadzenie korespondencji w sprawach wychowanków;- korespondencja wychowanków, przekazy pieniężne, itp.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kuźni Raciborskiej - 2017-10-25 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Redagowanie, zamieszczaniei aktualizcja ogłoszeń rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie nowych żódeł pozyskiwania kandydatów. Prowadzenie rozmów i umawianie spotkańrekrutacyjnych. Przekazywannie informacji zwrotnych kandydatom ma poszczególnych etapach rekrutacji. Budowanie i wspieranie dobrego wizerunku firmy. Pomoc w bieżących procesach księgowych.
Job For You Kamil Ogielski - 2018-07-17 - Głogów (dolnośląskie)
praca na budowie na terenie Polski
FADBET Spółka Akcyjna - 2017-08-03 - Białystok (podlaskie)
Zakres zadań:- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi,- Sporządzanie umów o pracę, o dzieło i zleceń,- Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacOferujemy:- umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzeń,- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta w biurze oraz przez telefon
BIG PLAST Michał Kolad - 2017-05-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)