SPECJALISTA DO SPRAW LIKWIDACJI SZKÓD Radlin oferta pracy Sachs Trans International Spółka z o.o.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LIKWIDACJI SZKÓD
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - techniczna i i merytoryczna obsługa likwidacji szkód komunikacyjnych;- merytoryczna obsługa likwidacji szkód majątkowych;- obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i grupowych.
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Radlin (śląskie)
Pracodawca: Sachs Trans International Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybnicka 123A, 44-310 Radlin, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- techniczna i i merytoryczna obsługa likwidacji szkód komunikacyjnych;- merytoryczna obsługa likwidacji szkód majątkowych;- obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i grupowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach: 8:00-16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LIKWIDACJI SZKÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radlin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i grupowychobsługa likwidacji szkód komunikacyjnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Sachs Trans International Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Rybnicka 123A, 44-310 Radlin, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Radlin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radlin
Ulica pracodawcy: Rybnicka
Numer budynku pracodawcy: 123A
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy towarów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakty telefoniczne z klientami, rekrutowanie pracowników, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ROMIR SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
KOORDYNACJA USŁUG PRZEPŁYWU TOWAROW DLA KLIENTA, ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU USŁUG I EFEKTYWNOŚCI KOSZTOWEJ, KONTAKTY Z DOSTAWCAMI USŁUG TRANSPORTOWYCH, PLANOWANIE KOSZTÓW I CZASU DOSTAWY.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Przyjmowanie ankiet aplikacyjnych, selekcja i rekrutacja kandydatów, budowanie bazy danych,koordynacja procesu wymiany personelu,koordynacja projektów realizowanych na terenie Niemiec;Praca w godzinach 8-16;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Wagonowa 5-7;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 539-955-600, rekrutacja (at) hrigroup.plSala C
HR INVESTMENT - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputera i kontrola poprawności danych.
DHL Express (Poland) Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Praca w dziale kadr - płac
INDEKS Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2018-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami- przygotowanie ofert handlowych- wystawianie dokuemntów handlowych- promowanie produktów spółki- pozyskiwanie nowych klientów
Petro-Oil Podlaskie Centrum Olejowe Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu, uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy.Wymagania niezbędne:-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym,- znajomość zasad księgowości i programów księgowych,- biegła znajomość klasyfikacji budżetowej,- znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- umiejętność analitycznego myślenia,- rzetelność,- samodzielność,- umiejętność pracy pod presją czasu,- komunikatywność.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych ( jednostka budżetowa)
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-06-13 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej).Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznej.Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klientów, obsługa komputera, wystawianie faktu. Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz obsługi programu ENOVA. Mile widziane doswiadczenie zawodowe, a także znajomość branży meblowej.
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2018-11-16 - Olszowa (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientem zagranicznym oraz jego obsługa
PEGO Paweł Gościniak - 2016-02-29 - Łobżenica (wielkopolskie)
Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ofert, udzielanie informacji klientom.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Nowa Słupia (świętokrzyskie)
wykonywanie prac budowlano-remontowych
CDG POLSKA Sp. z o. o. - 2018-08-13 - Piaseczno (mazowieckie)
- Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych w firmie. Współpraca z dostawcami / odbiorcami spółki (szczególnie na rynkach byłych krajów bloku wschodniego tj. Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy), a także z przewoźnikami i spedytorami z terenu Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Istnieje możliwość przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2018-02-12 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Radymno (podkarpackie)
Wykonywanie podstawowych zabiegów kosmetycznych.
DERMEDICA Jolanta Budzyńska-Włodarczyk - 2017-10-03 - Zamość (lubelskie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, relacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, po podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
IDMK SP Z O.O. - 2016-06-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka litewskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/HU/2019.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
а) obsługa szlifierek ogólnego przeznaczenia; b) czyszczenie spawów za pomocą szlifierki; c) ustalanie kolejności zabiegów przy wykonywaniu operacji wielozabiegowych;d) kontrolowanie i korygowanie przebiegu obróbki;
ESH Poland Sp. z o.o. - 2018-11-20 - Szychowo (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
*
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2018-12-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2017-07-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach, analiza potrzeb rynkowych. Kontakt tel. 41 315 40 03
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa klienta (doradztwo, ofertowanie, sporządzanie zamówień), sprzedaż produktów z oferty, współprowadzenie magazynu (przyjęcia towaru, wydania, nadzór), inne prace dodatkowe zlecone przez przełożonego. Praca w godz. 8-16.00 w Bielsku-Białej.
MARION Sp. z o. o. - 2017-10-16 - Bielsko-Biała (śląskie)