SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: do 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej).Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznej.Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji

Data publikacji: 2017-03-06

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej).Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznej.Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- Wykształcenie wyższe elektryczne- Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi- Doświadczenie zawodowe w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych (w sensie prawa budowlanego)- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:- Dyspozycyjność, komunikatywność, systematyczność- 1-3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzorze) robotami budowlanymi- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracjiTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15 marca 2017 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ok. 2600,- zł + dodatek za wysługę lat.Planowana data zatrudnienia: ok. 03.04.2017 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danychi możliwości ich poprawiania.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ: http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/komenda/praca-w-nosg/pracownicy-cywilni/21176,specjalista-inspektor-nadzoru-ds-elektrycznych-Zespolu-Planowania-Nadzoru-i-Rozl.html

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 06.03.2017

Oferta pracy ważna do: 15.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

Bieżąca obsługa zagranicznych kontrahentów; udział w przygotowywaniu zapytań ofertowych; planowanie, obsługa i koordynacja dostaw surowców; prowadzenie rejestracji dostaw; współpraca z magazynem oraz kontrola stanów magazynowych; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów oraz ich archiwizacja; przygotowywanie raportów oraz zestawień.
Atlanta Poland S.A. - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 400 PLN

Rekrutacja pracowników, pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów, obsługa komputera (międzynarodowych stron internetowych), tworzenie artykułów, prowadzenie bloga/funpage'a.Praca w godz. 8-16Oferta pracy zgłoszona przez Agencję Pracy Tymczasowej nr KRAZ 13625
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 5 300 PLN

Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami rosyjsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA CE - 3 500 - 4 000 PLN

Przewóz kruszywa i węgla na terenie Polski.
SKŁAD OPAŁU MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I NAWOZÓW ZDZISŁAW I PAWEŁ BIELAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-01-05 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 500 PLN

kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)

SERWISANT ROWERÓW - od 2 000 PLN

Naprawa i serwis rowerów. Sprzedaż skuterów.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
FANSPORT S.C. Marek Safaryn, Grzegorz Wojdyga - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I TELEMARKETINGU - od 2 600 PLN

- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

-Pozyskiwanie klientów -utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi -profesjonalna obsługa klienta -realizacja założonych planów sprzedażowych
4kprojekt Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bierzglinek (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - 3 000 - 3 500 PLN

usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SANITARNYCH, CIEPŁOWNICZYCH I GAZOWYCH - 4 000 - 5 000 PLN

Praca biurowa, nadzór nad eksploatacją instalacji w budynkacj spółdzielni
ROBOTNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA BUDOWLANI - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS.OSPRZĘTU KABLOWEGO - 4 000 - 4 500 PLN

Opracowanie dokumentacji technicznej, technologicznej oraz normalizacyjnej dla produkowanych w fabryce wyrobów dla branży energetycznej,Wykonywanie prób i testów surowców, półproduktów, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami SEP,Przygotowanie danych do wyceny nowych wyrobów, Udział w zlecaniu badań w celu uzyskania atestów i certyfikatów na wyroby Spółki,Udział w projektach rozwojowych,
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-01-15 - Człuchów (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

Prace porządkowe na terenie szpitala, koszenie, przycinanie drzew i krzewów, dbanie o czystość i porządek, grabienie, odsnieżanie, posypywanie śliskich nawierzchni piaskiem i solą
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Siewierz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 460 PLN

Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 650 PLN

Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-02-09 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

przygot. ofert ubezpieczeniowych, obsług ae-mail, wys. korespondencji, sporządzanie dokumentacji zdjęciowej, telef. obsługa klientów, pozyskiwnaie klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - do 2 660 PLN

Realizacja projektów HTL, BTL, realizacja projektów graficznych, redakcja strony www,
CLIMA - PRODUKT Sp.o.o. - 2016-10-07 - Pszczółki (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 2 100 PLN

według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 997,4 PLN

Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Częstochowa (śląskie)

POZOSTALI MAGAZYNIERZY I POKREWNI - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Przasnysz (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 100 PLN

obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY- (ART.150F OSOBA DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 1 850 PLN

kontakt zklientami, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR - 2 000 - 3 000 PLN

Specjalista do spraw księgowości i kadr
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Trzebień (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO - SOCJALNYCH (NR 3346) - od 3 000 PLN

obsługa formalna Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników; przygotowywanie uchwał i rejestrów wewnętrznych; udział w opracowywaniu treści regulaminów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją i zmianami w Krajowym Rejestrze Sadowym oraz innych rejestrach; obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno - socjalna; prowadzenie archiwum zakładowego
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)