SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. NORWESKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. NORWESKI)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie czasowe ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. NORWESKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016
Data zakończenia pracy: 21.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
norweski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie mile widziani studenci ostatnich lat studiów lingwistycznych, bardzo dobra znajomość języka norweskiego- warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, samodzielność, zaangażowanie. Zakres obowiązków: koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) hrsystems.pl
Nazwa pracodawcy:
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 02.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera, tworzenie ofert, obsługa korespondencji, oferta przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie potraw
WMK Krzysztof Hładki - 2017-03-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Oborniki (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Wołomin (mazowieckie)
organizacja usług
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2017-02-21 - Augustów (podlaskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
- współpraca z przedstawicielami biznesu i kierownictwem IT dla określenia i uzgodnienia zakresu testów,- zdefiniowanie procesów, sposobów pracy i narzędzi do testowania w środowisku BI,- zapewnienie, że wymagania dotyczące testów są sprawdzone, czytelne i sprawdzalne,- tworzenie i utrzymywanie spraw testowych i scenariuszy testowych,- zapewnienie, że wszystkie wady są poprawnie zgłaszane, analizowane, przypisywane lub eskalowane w razie potrzeby,- wsparcie podczas testów akceptacji użytkownika,- szkolenie młodszych testerów,- przeprowadzanie szkoleń zawodowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Sopot (pomorskie)
Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Odbywanie podróży służbowych (Uzbekistan, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Realizacje zakupów i idostaw, obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca ocena stanów magazynowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
- Zagwarantowanie odpowiedniego zapasu bezpiecznego na części -Nadzorowanie dostaw na czas/wydajności dostawców - Regularnewysyłanie prognoz zapotrzebowania materiałowego do dostawców. -Egzekwowanie od dostawców przesyłania packing list i list wysyłkowychoraz monitorowanie realizacji zamówienia do momentu dostarczeniaczęści na magazyn dostaw - Zapewnienie ciągłości produkcji wewspółpracy z Materials Managerem - Cotygodniowe składanie zamówieńna części w oparciu o SAP i uzyskiwanie informacji od Specjalistów ds.planowania produkcji. -Codzienne monitorowanie dostaw częściopóźnionych, poniżej zapasu bezpiecznego oraz brakujących dozrealizowania przeterminiowanych zamówień klienta - Analiza isterowanie datami dostawy w zależności od potrzeb produkcji -Współpraca z działem planowania w celu ustalenia prawidłowego planuprodukcji na dzień następny Umiejętności i uprawnienia: - mocne zdolności analityczne - komunikatywność i chęć pracy w zespole - asertywność idążenie do realizowania założonych celów - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomośpakietu Office z naciskiem na Excel - mile widziana doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (lub pokrewne)Języki obce: angielski(biegły)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
analiza możliwości dzialania polskich przedsiębiorców w różnych sektorach rynku indyjskiego, pomoc polskim przedsiębiorcom w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie reklamobiorców; podtrzymywanie stałych relacji z klientami;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa bezpośrednia klienta, wystawianie faktur.Obsługa programu magazynowo - sprzedażowego ,,Subiekt", obsługa Ms Office.
HURTOWNIA CHEM-BUD S.J. JOLANTA DĄBROWSKA-NIEKOWAL - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie organizacyjnym, pomoc w wypełnianiu i prowadzenie dokumentacji szkoleń dofinansowanych, kontakt z instytucjami szkoleniowymi, przygotowanie bazy klientów
MS KOMPUTER S.C. - 2017-06-19 - Bochnia (małopolskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahenrami, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Krasne (podkarpackie)
- realizacja recept,- obsługa klienta,-
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przygotowywanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowywanie wycen, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o sporządzane kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami.
ASTORGA SP. Z O.O. - 2016-02-17 - Nowe Grabie (mazowieckie)
Obsługa sieci informatycznych, strony internetowej, wdrażanie,opracowywanie dokumentacji, przygotowywanie nowych rozwiązań (oferta dla osób bezrobotnych po 30 roku życia).
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu dla osób, które ukończyły 30 rok życia, zarejestrowane 12 miesięcy: obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)
redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę, aktywne wsparcie działu rekrutacji poprzez kontakt z instytucjami wspierającymi zatrudnienie, dystrybucje ulotek i plakatów, poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, tworzenie bazy kandydatów, prowadzenie telefonicznych oraz bezpośrednich rozmów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie w pracy na ww. stanowisku; znajomość zasad księgowości, programu Excel, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, rozliczanie kont rozrachunkowych; gospodarka materiałowa, współpraca z główna księgową przy sporządzaniu rachunku wyników, bilansu; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-25 - Kotlarnia (opolskie)