SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0412) Inowrocław oferta pracy REMSOD SP Z O O
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0412)
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REMSOD SP Z O O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNOLOGICZNYCH (NR 0412)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technolog – programista obrabiarek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia zawodowego,obsługa programu Autocad ,mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: REMSOD SP Z O O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt pod nr tel. 52 354 18 18
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technolog – programista obrabiarek
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów i pozyskiwanie nowych. Realizowanie planów sprzedażowych, organizowanie transportu
OVOTEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-16 - Bobrzany (lubuskie)
Sprżedaż usług: imprez okolicznosciowych, wesel, spotkań szkoleniowych. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B"KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 531 656 001 lub e-mail: rafaljulga1 (at) gmail.com
PREIS Paweł Preisner - 2017-02-07 - Radawa (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie list plac, deklaracje ZUS
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2017-10-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunków kosztów i wyników, analizowanie wyników, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, wystawianie zaświadczeń
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
- nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim, obsługa klientów i biura
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART-CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski Spółka Jawna - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawy
Scooter Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Bytom (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
obsługa czytelnika dziecięcego i dorosłego, pomoc przy organizowaniu zajęć kulturalnych, prace biurowe - pisanie protokołów ubytków
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Siecieborzyce (lubuskie)
zapozanie ze strukturą zakładu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż., działności spółki, jej profilem produkcyjnym, strukturą ogrganizacyjną,regulaminem pracy, CSR, wydziałmi produkcji i innymi komórkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu staży i omówienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pogłębienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepisów prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych przez działania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzedaż produktów na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpośrednia obsługa klienta,przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,zapoznanie z obsługą programów komputerowych:simple.erp, zakładanie i uzupełnianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łazy (lubelskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układnie i wpinanie dokumentów sprzedaży, weryfikacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
analiza rynku pracy, organizacja i realizacja szkoleń, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
LUBUSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-03-13 - Żagań (lubuskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowanie produkcji, wdrażanie dokumentacji pracowników i wg założeń dostawców, tworzenie oferty dla klienta
SIERAKOWSKI CZESŁAW LAKIERNICTWO - 2017-10-11 - Sierakowo (wielkopolskie)
wg wniosu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
1. Pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy2. Przygotowywanie ofert handlowych.3. Uzgadnianie zamówień4. Obsługa posprzedażowa.Miejsce wykonywania pracy: Lublin
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Praca biurowa, kontakt z klientem, doradztwo techniczne, prowadzenie negoocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Chotomów (mazowieckie)
Staż w Biurze Turystycznym "ABEX". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w planowaniu transportu; znajomość obsługi komputera; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; znajomość rynku usług TSL i topografii ; zakres obowiązków: koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów; nadzór nad kierowcami; organizacja pracy floty własnych pojazdów; miejsce pracy: Gliwice
Panda Express S.C. - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)