SPECJALISTA W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ Jelenia Góra oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Jeleniej Górze
Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i realizacja zamówień zgodnie z ustawą. Prawo zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczacej zamówień.
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Jeleniej Górze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kasprowicza 17, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i realizacja zamówień zgodnie z ustawą. Prawo zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczacej zamówień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus 16% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W SEKCJI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Jeleniej Górze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Jana Kasprowicza 17, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: pssejeleniagora.pis.gov.pl
Ulica pracodawcy: Jana Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: stacja saniotarno-epidemiologiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 13.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.- Znajomość języka ukraińskiego oraz angielskiego jest wymagana do: kontaktowania się z dotychczasowymi kontrahentami firmy oraz pozyskiwania nowych kontrahentów z Ukrainy, Rosji, krajów rosyjskojęzycznych i krajów Europejskich oraz do negocjowania umów i warunków handlowych z kontrahentami firmy z Ukrainy, Rosji, krajów rosyjskojęzycznych i krajów Europejskich.- Wynagrodzenie: 3341,67 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Koordynacja dostaw materiałów; śledzenie wskaźnika terminowości dostaw; dostosowanie poziomu i terminu dostaw do potrzeb; monitorowanie zużycia materiałów; zarządzanie brakami materiałowymi; analiza i optymalizacja poziomu zapasów; organizacja transportu; identyfikacja ryzyka dotyczącego przyszłych dostaw; weryfikacja zdolności produkcyjnych dostawców; wyjaśnienie niezgodności w dostawach.
PV INSTALATOR POLSKA GRUPA PVGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Tarnów (małopolskie)
prace zgodne ze stanowiskiem
IGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-19 - Brusy (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientem, mile widziane doświadczenie w oferowaniu produktówfinansowych ze szczególnym uwzględnieniem rachunków bankowych (Call Center lub oddział bankowy). Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
COLLECTION LINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Raszyn (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
organizowanie dostaw, analiza rynku dostawcow, poszukiwanie nowych dostawców, aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Chorzów (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA , PROWADZENIE SEKRETARIATU, WSPIERANIE PROCESÓW SPRZEDAŻOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie analiz, kalkulacje kosztów wytworzenia produktów, ofertowanie produktów
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Karpicko (wielkopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Znajomość aktów normatywnych regulujących zagadnienia związane z zakresem obowiązków jak i działalność Spółdzielni. Przestrzeganie drogi służbowej. Terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie zadań oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o trudnościach w realizacji zadań oraz stwierdzonych nieprawidłowościach.Racjonalne zorganizowanie stanowiska pracy, przestrzeganie estetyki miejsca pracy oraz sprawna i kulturalna obsługa interesantów.Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p.poż. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i organami spółdzielni w sprawach związanych z zakresem czynności. Wykonywanie innych prac nie wchodzących w zakres działania stanowiska, zlecanych doraźnie przez przełożonego.Podnoszenie swoich kwalifikacji ogólnych i zawodowych drogą samokształcenia jak i szkolenia organizowanego w ramach działalności Spółdzielni. 1/2 etatu lub umowa o świadczenie usług WYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00 16.00/ wt. czw. 07.00 15.00/ pt. 07.00 14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-09-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta mailowo, klienci obcojęzyczni.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ
MARTIN BRAUN SP Z O.O. - 2016-01-25 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
handel internetowy,współpraca z placówkami medycznymi(prowadzenie sklepu internetowego,organizowanie prezentacji handlowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Bytom (śląskie)
Rekrutacja pracowników na wolne miejsca pracy
WESTPOL-TEEUWISSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Drezdenko (lubuskie)
projektowanie, praca w agencji reklamowej.
Zakład Fotograficzny"U JARKA" - 2017-06-26 - Żywiec (śląskie)
- ustalenie procesów wspierających zagraniczne lokalizacje banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowego oraz:- wykonywanie analiz kredytowych- przygotowywanie dokumentacji prawnej- Doradztwo Inwestycji Kredytowych- wykonywanie analiz strat
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
prasowanie, składanie ręczników, rozkładanie prania, liczenie prania itp.
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów branżowych (podłogi drewniane) z krajów francuskojęzycznych. Sprzedaż produktów, promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami, poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
księgowanie, numerowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, rozliczenie księgowe miesiąca
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, obsługa komputera, programu Subiekt, Rewizor GT - system finansowo-księgowyZakres obowiązków: PRACA W KSIĘGOOWOŚCI
SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO DROBIARSKIE - 2017-11-28 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Opiniowanie wniosków poszczególnych Wydziałów / Sekcji o wszczęcie postanowienia o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej. Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)