SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI Koźmin Wielkopolski oferta pracy SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO DROBIARSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, obsługa komputera, programu Subiekt, Rewizor GT - system finansowo-księgowyZakres obowiązków: PRACA W KSIĘGOOWOŚCI
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO DROBIARSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, obsługa komputera, programu Subiekt, Rewizor GT - system finansowo-księgowyZakres obowiązków: PRACA W KSIĘGOOWOŚCI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Księgowość małych i firm prowadzących księgowość w formie P.K.P i R. z wykorzystaniem programów komputerowych Rachmistrz GT i Subiekt GT.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa programu Rewizor GT- system finansowo- księgowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w grupie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (program subiekt)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO DROBIARSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mailowy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 27.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów, przygotowywanie materiałów prezentacyjnych, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Racibórz (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-11-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)
- prowadzenie zamówień na rury stalowe pod względem technicznym oraz rejestrowanie i opracowanie potwierdzeń zamówień na rury według obowiązujących norm, warunków technicznych i uzgodnień z klientami,- przygotowanie rozpracowań technologicznych,- opracowanie odpowiedzi na zapytanie ofertowe poprzez określenie wymagań dla wyrobu w zakresie wytwarzania, kontroli i badań w celu spełnienia wymagań Klienta- analizowanie jakość wsadu, jego składu chemicznego, warunków dostaw i decydowanie o jego zagospodarowaniu
ALCHEMIA S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2019-11-15 - Zawadzkie (opolskie)
Budowanie wizerunku firmy, planowanie, koordynowanie i kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, wdrażanie akcji, kampanii promujących usługi firmy, nadzór nad social media marketing, współpraca z wszystkimi działami firmy, raportowanie i analiza prowadzonych działań.
AUTO "FIKO" Sp. z o.o. - 2020-09-03 - Jaworzno (śląskie)
planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
- dokonywanie obiektywnej oceny utworu po audytywnej analizie;- dokonywanie systematyki gatunków muzyki popularnej;- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie nadsyłanych utworów muzycznych.Praca w Bielsku-Białej, od pn. do pt. od 9.00 do 17.00.Proponowana umowa o pracę na okres próbny z opcją przedłużenia na czas określony.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2017-12-13 - Głuchołazy (opolskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb kilentów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy. Obsługa i komunikacja z pracownikami oraz klientami obywatelstwa ukraińskiego i rosyjskiego. Redagowanie pism w języku ukraińskim lub rosyjskim. Gromadzenie, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumenrtacji. Obsługa korespondencji i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia; znajomość zagadnień techniczno-eksploatacyjnych w zasobach mieszkaniowych; znajomość przepisów prawa budowlanego; mile widziane uprawnienia budowlane; dozorowe instalacje; sporządzanie specyfikacji zamówień; sprawdzanie, sporządzanie kosztorysów, obsługa mieszkańców; korespondencja z mieszkańcami i podmiotami zewnętrznymi; nadzór i kontrola robót; odbiór i organizowanie robót; prowadzenie dokumentacji przetargowej; udział w przetargach; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, al. Majowa
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ALEJA MAJOWA" - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
POLBUD TOMASZ SZCZEPAŃSKI - 2016-10-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie klientów angielskojęzycznych, z Rosji i Gruzji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
Indentyfikacja potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu. Organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2016-09-13 - Zakliczyn (małopolskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2018-04-19 - Tczew (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, planowanie i organizowanie transportów (FTL) i (LTL), monitorowanie jakości obsługi i terminowość dostaw, nadzór nad realizacją zleceń, raportowanie wyników pracy
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Ząbki (mazowieckie)
- uzgadnianie kont klientw- monitorowanie płatności przychodzących dla klientw- mailowa telefoniczna obsługa klientw- współpraca z lokalną jednostką finansową i sprzedażową- zarządzanie ryzykiem kredytowym- zarządzanie rezerwą bonusów posprzedażowych- wypłata bonusów posprzedażowych- raportowanie, prognoza wyników w ujęciu tygodniowym i miesięcznym- budowanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2020-07-23 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, negocjacje z klientami, planowanie i nadzorowanie procesu wdrożenia nowych wyrobów, opracowanie dokumentacji technicznej , projektowanie nowych produktów i rozwiazań w systemie CATIA V5
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Chorzów (śląskie)
dokonywanie translakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z kierownikami budów w zakresie monitorowania materiałów budowlanych. Prowadzenie uzgodnień negocjacji w zakresie zakupu materiałów na budowę. Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-20 - Luzino (pomorskie)
praca biurowa e dziale marketingu, sporządzanie ofert handlwoych, tworzenie akcji marketingowych, przygotowywanie produktów do sprzedaży w sklepie internetowym.
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Legnica (dolnośląskie)