SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O) Zakliczyn oferta pracy Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O)
Wynagrodzenie: do 2 150 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Zakliczyn (małopolskie)
Pracodawca: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakliczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakliczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w pracy, dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point), znajomość tematyki z zakresu Funduszy i Programów UE, znajomość tematyki LEADER, PROW 2007-2013 i PROW 2014-2020, znajomość LSR, umiejętności analityczne, rachunkowe, obowiązkowość, rzetelność, wnikliwość, uczciwość, terminowość, odpowiedzialność komunikatywność, dobra organizacja pracy i samodzielność w inicjowaniu i prowadzeniu projektów, prawo jazdy kat. B. Praca w Zakliczynie, jedna zmiana w godz. 7.45-15.45, umowa o pracę w zastępstwie, wynagrodzenie: 2150zł brutto. Kontakt: wymagane dokumenty (szczegółowe informacje na stronie www.dunajecbiala.pl) należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Dotyczy na stanowisko Specjalista ds. wdrażania LSR" w terminie do 21.09.2016r. do godz. 16:00 osobiście w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała, ul. Browarki 7, 32-840 Zakliczyn.
Nazwa pracodawcy: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV opatrzone klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (oryginały do wglądu), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Zakliczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakliczyn
Ulica pracodawcy: Browarki
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2016
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DREMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Rudna Mała (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji umów o pracę i cywilno-prawnych; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sprzadzanie deklaracji ZUS, US, GUS; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowegooraz ubezpieczeniowego i własciwe ich zastosowanie; kontakty z urzędami i inne czynności biurowe, obsługa urządzeń biurowych, dyspozycyjność.
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Głogów (dolnośląskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS POZYSKIWANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
PROGRES CNC s.c. Marcin Łach , Robert Łach - 2016-10-19 - Pięczkowo (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Ciecholewy (pomorskie)
opracowywanie i realizowanie strategii promocji dla lokalnej marki OLAVIA TAXI, poszukiwanie nowych reklamodawców i partnerów marki OLAVIA TAXI, kształtowanie działań usprawniajacycyh obsługę klienta, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku marki OLAVIA
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych rozliczanie ewidencji czasu pracyi nieobecności (chorobowe, urlopy, etc.) prowadzenie dokumentacjizwiązanej z wynagrodzeniami pracowników terminowe sporządzanie listpłac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,odpraw, innych elementów płacowych rozliczanie składek ZUSpracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON sporządzanie oraznadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, w tym:skierowania na badania lekarskie, umowy, aneksy, wypowiedzenia,świadectwa pracy prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczejzgodnie z obowiązującymi przepisami
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
Sprzedaż artykułów znajdujących się w sklepie
Firma Handlowo-Usługowa "MEG" s.c. Edyta Grochowska, Mariusz Grochowski - 2016-01-20 - Góra (podlaskie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
rozliczanie pracy kierowców
STW BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale księgowości
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)