SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA RYZYKIEM (ANALYST ACCOUNTING) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA RYZYKIEM (ANALYST ACCOUNTING)
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: - uzgadnianie kont klientw- monitorowanie płatności przychodzących dla klientw- mailowa telefoniczna obsługa klientw- współpraca z lokalną jednostką finansową i sprzedażową- zarządzanie ryzykiem kredytowym- zarządzanie rezerwą bonusów posprzedażowych- wypłata bonusów posprzedażowych- raportowanie, prognoza wyników w ujęciu tygodniowym i miesięcznym- budowanie relacji z klientem
Data publikacji: 2020-07-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uzgadnianie kont klientw- monitorowanie płatności przychodzących dla klientw- mailowa telefoniczna obsługa klientw- współpraca z lokalną jednostką finansową i sprzedażową- zarządzanie ryzykiem kredytowym- zarządzanie rezerwą bonusów posprzedażowych- wypłata bonusów posprzedażowych- raportowanie, prognoza wyników w ujęciu tygodniowym i miesięcznym- budowanie relacji z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.ZARZĄDZANIA RYZYKIEM (ANALYST ACCOUNTING)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: finanse, bankowość, rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagany staż pracy 3 lataznajomość SAP/ FSCH ORAZ EXCELdoświadczenie w branży finansowo-księgowej (AR I RTR/ GL)znajomość języka ukraińskiego poziom biegłyznajomość języka angielskiego poziom biegłypriorytetyzacja zadań, dobra organizacja czasu pracyumiejętność pracy w zespoleanaliztyczne myślenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5260203837
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.07.2020
Oferta pracy ważna do: 06.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ff207750b934dc8d75e563f9bf74c14
Podobne oferty pracy
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Banino (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-20 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
Prace przy pozyskiwaniu drewna
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Bobolice (zachodniopomorskie)
tworzenie i analiza treści, nawiązywanie kontaktów
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Zadania wykonywane na stanowisku: kompleksowe prowadzenie zagadnień z zakresu administracji budynkiem, prowadzenie Biura Obsługi, obsługa kasy fiskalnej,sporządzanie umów cywilno-prawnych, obsługa korespondencji przychodzącej (m.in. ePUAP), przygotowywanie protokołów i sprawozdań.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Samodzielne stanowisko; System motywacyjny (premie i nagrody roczne); Świadczenia urlopowe.- Godziny pracy: 2 razy w tygodniu: 8:00-14:00, 3 razy w tygodniu 12:00-18:00.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2019-10-14 - Katowice (śląskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Złotów (wielkopolskie)
sporządzanie list płac z wynagrodzeń, rozliczanie godzin ponadwymiarowych oraz dodatków za warunki trudne; sporządzenie dodatkowych list płac wynikających z bieżącej działalności tj. naliczenie 13-tej pensji, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów, pomocy zdrowotnej, ZFŚS, wyrównania wynagrodzeń związanych z podwyżką płac, awansem nauczycieli lub zmianą przydziału godzin zgodnie z arkuszem organizacyjnym; miesięczna analiza zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników administracji i obsługi, kwartalna i roczna analiza faktycznych wydatków poniesionych na wynagrodzenia - dot. art. 30a KN i przekazania danych do programu SIGMA; kwartalne rozliczenie średniorocznej liczby etatów na poszczególnych stopniach awansu zawodowego; przygotowanie i wyliczenie wynagrodzeń do projektu budżetu finansowego na podstawie arkusza organizacyjnego; miesięczne zestawienie z list płac do księgowości; sporządzenie deklaracji w programie PŁATNIK ZUS; sporządzanie miesięcznych rozliczeń podatku od osób fizycznych PIT 4R oraz rocznych informacji podatku dla pracowników PIT 11 i rocznego rozliczenia PIT 4R oraz przekazania rozliczeń do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; sporządzenie sprawozdań kwartalnych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników Z-03 oraz rocznego Z-06 do GUS; wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych do Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenie Kasy Zespołu Szkół Specjalnych tj. pobieranie gotówki z banku , rozliczenie i opisywanie faktur oraz miesięczne sporządzenie raportu kasowego, przeprowadzenie rocznej inwentury rozliczenia kasy oraz prowadzenie ewidencji ksiąg ścisłego zarachowania; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników wymaganych przez organy podatkowe, ZUS i inne instytucje; sporządzenie dokumentacji związanej z przejściem pracowników ZSS na emeryturę oraz na zasiłki macierzyńskie po ustaniu stosunku pracy; wykonanie innych prac zleconych przez przełożonych (przeliczenia, zestawienia dotyczące płac i pochodnych)
Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie - 2019-10-25 - Skoczów (śląskie)
praca laboratoryjna
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
PATKAR Stanisław Szydełko - 2019-09-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2019-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2016-11-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowywanie planów pracy, planowanie procesu produkcji, organizowanie stanowisk roboczych, sporządzanie dokumentacji technicznej, ustawianie procesu
MAN BUS Sp. z o. o. - 2019-12-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
-
TS BERKON Sp. zo.o. Sp. kom. /Cedrowy Dworek - 2020-01-31 - Koszwały (pomorskie)
m.in. sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najem pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dot. zakupów w.z obsługą gospodarczą
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wdrażanie strategii marketingowych, udział w opracowaniu kampanii marketingowych, tworzenie materiałów graficznych, współpraca z agencjami reklamowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)
produkcja pieczywa, drożdżówek, praca na pricu RRK - 32
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Bieruń (śląskie)
Przeglądy techniczne budynków, przetargi na roboty budowlane, usuwanie usterek, sporządzanie umów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "UJEŚCISKO" - 2019-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
-Utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców-Opracowywanie planu zakupów-Negocjowanie warunków z kontrahentami-Analiza cen, warunków dostaw-Określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów-Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów-Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami-Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów-Wybór kontrahentów-Reprezentowanie firmy
FATPOL TOOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Murowanie, ocieplanie budynków, sucha zabudowa.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Olesno (opolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż usług turystycznych, monitorowanie rynku, przygotowywanie ofert, wyjazdy służbowe, rozliczanie zrealizowanych wycieczek, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Szamotuły (wielkopolskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych w ramach prowadzonej działalności, ubieganie się o pozyskanie pomocy finansowej ze środków z funduszy UE
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2018-09-03 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Piaskowanie kontrukcji stalowych- obsługa piaskarki i kompresora.
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
obsługa maszyny "Sortex", praca z dokumentami, nadzorowanie jakości, współpraca z rosyjskojęzycznym brygadzistą
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
Tworzy, utrzymuje lub zamyka dokumentację projektów i informacje o badaniach; -Jest obecny, bierze udział, przygotowuje i dystrybuuje protokoły spotkań i obszarów działania zarówno na spotkania wewnętrzne, jak i zewnętrzne;-Odpowiada za utrzymanie czasowej i skutecznej komunikacji pomiędzy członkami zespołu i personelem ośrodka. Informuje na bieżąco kierownictwo projektu oraz monitorów badań klinicznych(CRA) o ośrodkach i bieżącym stanie badań; -Zapewnia wsparcie administracyjne dla koordynatorów projektu i koordynatorów funkcjonalnych; - Dba o archiwizację wszystkich dokumentów badawczych w oparciu o odpowiednie wytyczne i politykę; - Wspieranie działań na rzecz zapewnienia jakości, w tym przygotowanie do audytów i przeglądów wewnętrznych, przygotowywanie dokumentacji i podejmowanie działań następczych w związku z rozstrzygnięciem kwestii wymagających podjęcia działań.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego, sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Wyszukiwanie dostawców i zamawianie konstrukcji stalowych, tworzenie zleceń produkcyjnych, nadzór nad procesem produkcji i magazynem stali,opracowanie dokumentacji technicznej, specyfikacji wysyłkowych, sporządzanie Deklaracji Właściwości Użytkowych, rozpatrywanie reklamacji, dbanie o terminowość i jakość wykonania zleceń.
PG BUDOWA KRZYSZTOF PAJĄK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-21 - Rogowiec (łódzkie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru oraz dbanie o wizerunek salonu
Firma Handlowa ILSCY Sp. J - 2016-06-08 - Leszno (wielkopolskie)