SPECJALISTA DS. PŁAC Skoczów oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z wynagrodzeń, rozliczanie godzin ponadwymiarowych oraz dodatków za warunki trudne; sporządzenie dodatkowych list płac wynikających z bieżącej działalności tj. naliczenie 13-tej pensji, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów, pomocy zdrowotnej, ZFŚS, wyrównania wynagrodzeń związanych z podwyżką płac, awansem nauczycieli lub zmianą przydziału godzin zgodnie z arkuszem organizacyjnym; miesięczna analiza zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników administracji i obsługi, kwartalna i roczna analiza faktycznych wydatków poniesionych na wynagrodzenia - dot. art. 30a KN i przekazania danych do programu SIGMA; kwartalne rozliczenie średniorocznej liczby etatów na poszczególnych stopniach awansu zawodowego; przygotowanie i wyliczenie wynagrodzeń do projektu budżetu finansowego na podstawie arkusza organizacyjnego; miesięczne zestawienie z list płac do księgowości; sporządzenie deklaracji w programie PŁATNIK ZUS; sporządzanie miesięcznych rozliczeń podatku od osób fizycznych PIT 4R oraz rocznych informacji podatku dla pracowników PIT 11 i rocznego rozliczenia PIT 4R oraz przekazania rozliczeń do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; sporządzenie sprawozdań kwartalnych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników Z-03 oraz rocznego Z-06 do GUS; wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych do Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenie Kasy Zespołu Szkół Specjalnych tj. pobieranie gotówki z banku , rozliczenie i opisywanie faktur oraz miesięczne sporządzenie raportu kasowego, przeprowadzenie rocznej inwentury rozliczenia kasy oraz prowadzenie ewidencji ksiąg ścisłego zarachowania; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników wymaganych przez organy podatkowe, ZUS i inne instytucje; sporządzenie dokumentacji związanej z przejściem pracowników ZSS na emeryturę oraz na zasiłki macierzyńskie po ustaniu stosunku pracy; wykonanie innych prac zleconych przez przełożonych (przeliczenia, zestawienia dotyczące płac i pochodnych)
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Skoczów (śląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac z wynagrodzeń, rozliczanie godzin ponadwymiarowych oraz dodatków za warunki trudne; sporządzenie dodatkowych list płac wynikających z bieżącej działalności tj. naliczenie 13-tej pensji, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów, pomocy zdrowotnej, ZFŚS, wyrównania wynagrodzeń związanych z podwyżką płac, awansem nauczycieli lub zmianą przydziału godzin zgodnie z arkuszem organizacyjnym; miesięczna analiza zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników administracji i obsługi, kwartalna i roczna analiza faktycznych wydatków poniesionych na wynagrodzenia - dot. art. 30a KN i przekazania danych do programu SIGMA; kwartalne rozliczenie średniorocznej liczby etatów na poszczególnych stopniach awansu zawodowego; przygotowanie i wyliczenie wynagrodzeń do projektu budżetu finansowego na podstawie arkusza organizacyjnego; miesięczne zestawienie z list płac do księgowości; sporządzenie deklaracji w programie PŁATNIK ZUS; sporządzanie miesięcznych rozliczeń podatku od osób fizycznych PIT 4R oraz rocznych informacji podatku dla pracowników PIT 11 i rocznego rozliczenia PIT 4R oraz przekazania rozliczeń do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną; sporządzenie sprawozdań kwartalnych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników Z-03 oraz rocznego Z-06 do GUS; wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych do Systemu Informacji Oświatowej; prowadzenie Kasy Zespołu Szkół Specjalnych tj. pobieranie gotówki z banku , rozliczenie i opisywanie faktur oraz miesięczne sporządzenie raportu kasowego, przeprowadzenie rocznej inwentury rozliczenia kasy oraz prowadzenie ewidencji ksiąg ścisłego zarachowania; sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników wymaganych przez organy podatkowe, ZUS i inne instytucje; sporządzenie dokumentacji związanej z przejściem pracowników ZSS na emeryturę oraz na zasiłki macierzyńskie po ustaniu stosunku pracy; wykonanie innych prac zleconych przez przełożonych (przeliczenia, zestawienia dotyczące płac i pochodnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru kandydatów na stanowisko specjalisty ds. płac" na adres: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12, 43- 430 Skoczów. Zamknięte koperty z dokumentami, opisane w sposób jw., można również składać osobiście w Sekretariacie placówki w godz. 7.30 do 15.00. Termin składania dokumentów upływa 07.11.19 o godz. 10.00. Oferty, które nie będą spełniać wymagań, lub wpłyną do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie po terminie (decyduje data wpływu do Sekretariatu lub data złożenia dokumentów w Sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie), nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z późn.zm.).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skoczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skoczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalizacji i co najmniej 4 letni staż pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie kierunkowe i co najmniej 6 letni staż pracy na zbliżonym stanowisku, pozostałe wymagania dostępne są na stronie http://bip-slaskie.pl/zssskoczow/nabor_ogloszenie/1571690806
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru kandydatów na stanowisko specjalisty ds. płac" na adres: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12, 43- 430 Skoczów. Zamknięte koperty z dokumentami, opisane w sposób jw., można również składać osobiście w Sekretariacie placówki w godz. 7.30 do 15.00. Termin składania dokumentów upływa 07.11.19 o godz. 10.00. Oferty, które nie będą spełniać wymagań, lub wpłyną do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie po terminie (decyduje data wpływu do Sekretariatu lub data złożenia dokumentów w Sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie), nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z późn.zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Skoczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skoczów
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da3561fa2859ac2b093415313082f9e5
Podobne oferty pracy
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
•kompleksowa realizacja procesów kadrowo – płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,•prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, •naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych•sporządzanie deklaracji PIT związanych z wynagrodzeniami,•sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych do ZUS,•ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie i inne nieobecności),•wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,•współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON,PIP (sporządzanie deklaracji oraz korekt),•sporządzanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych.
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2019-11-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porządkowe przy fermie drobiu, obsluga ciągnika rolniczego
Ferma Drobiu Zbigniew Markowski - 2017-10-16 - Glinik (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych w tym weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dowodów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE - 2019-05-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń- staż FP
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Września (wielkopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe (przygotowywanie ofert handlowych, obsługa zamówień).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2018-07-31 - Świnna Poręba (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozwijnie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klintami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obowiązki pracownika będą polegać na prowadzeniu dokumentacji medycznej oraz zmianie opatrunków. Ośrodek zajmuje się opieką całodobową nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i niesamodzielnymi.
Dolnośląskie Stowarzyszenie Na Rzecz Chorych Długotrwale Unieruchomionych "Niebieski Parasol" - 2018-11-07 - Chojnów (dolnośląskie)
kontakt z klientem zagranicznym, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
-przygotowywanie naliczeń do listy płac, symulacja kwot wynagrodzeń, urlopów, nagród;-przygotowywanie dokumentacji kadrowo-pracowniczej;przygotowywanie A1, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Niepołomice (małopolskie)
Samodzielne kompleksowe prowadzenie działu kadr, w tym w szczególności: rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw kadrowych (od nawiązania stosunku pracy do jego rozwiązania), rozliczanie zleceniobiorców, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie rachuby wynagrodzeń, BHP i medycyny pracy, współpraca z Urzędami pracy, składanie wniosków w projektach , tworzenie raportów dla zarządu i inne.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami (lub pomoc w przygotowywaniu posiłków), zapewnianie czystości i gotowości, właściwe zastosowanie sprzętu kuchennego
kontakt przez OHP - 2015-10-20 - Rzyki (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zatrudniona osoba będzi eodpowiedzialna za proadzenie działań marketingowych oraz handel z krajami z poza UE w szczególności Pakistanem, Indiami (zakup towarów oraz dystrybucja na teren UE). Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; prawo jady kat.B; znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie materiałów wideo; obsługa klienta; tworzenie materiałów marketingowych; prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z przepisami, szkolenia BHP, kontrola przestrzegania przepisów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, praca na terenie Wolsztyna i Żodynia
LIMAX POLSKA SP ZOO - 2019-04-04 - Żodyń (wielkopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie raportów na temat sprzedaży i marż w firmieKontrolowanie marż sprzedaży oraz cen zakupówWprowadzanie zamówień od klientów do systemuWystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów magazynowychWprowadzanie faktur kosztowych.
AGENCJA HANDLOWA HANY SŁAWOMIR HANCZAK - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarzadzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
sprawowanie pieczy nad uchodźcami, nawiązywanie kontaktów z uchodźcami z Ukrainy, pomoc w adaptacji i integracji uchodźców na terenie RP
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bezwola (lubelskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
obsluga komputera, programów sprzedazowych, wprowadzanie zamowien, obsluga klienta, sprawdzanie zamowien
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Blok Dobryszyce (łódzkie)