SPECJALISTA DS. KADROWYCH Tychy oferta pracy DAN POL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne kompleksowe prowadzenie działu kadr, w tym w szczególności: rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw kadrowych (od nawiązania stosunku pracy do jego rozwiązania), rozliczanie zleceniobiorców, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie rachuby wynagrodzeń, BHP i medycyny pracy, współpraca z Urzędami pracy, składanie wniosków w projektach , tworzenie raportów dla zarządu i inne.
Data publikacji: 2016-04-06
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: DAN POL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne kompleksowe prowadzenie działu kadr, w tym w szczególności: rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw kadrowych (od nawiązania stosunku pracy do jego rozwiązania), rozliczanie zleceniobiorców, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie rachuby wynagrodzeń, BHP i medycyny pracy, współpraca z Urzędami pracy, składanie wniosków w projektach , tworzenie raportów dla zarządu i inne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, minimum 6 miesięczne doświadczenie w dziale kadr, znajomość przepisów kodeksu pracy, obsługa komputera w środowisku Windows, znajomość obsługi programów kadrowych mile widziana, samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy, nastawienie na cel,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: DAN POL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV) + świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt e-mail : firma.oferty (at) wp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.04.2016
Oferta pracy ważna do: 06.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Obsługa pieca typu Binder. Wymagane uprawnienia palacza i prawo jazdy kat. T.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-12-29 - Piaski (wielkopolskie)
promowanie Comarch SA w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica (głównie Europa)
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-30 - Sopot (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Mościska (mazowieckie)
przyrządzanie dań sybkiej obsługi, wypiekanie pizzy, przyrzadzanie sałatek, zapiekanek, tortilli, frytek
Bowling Zone Sp. zo.o. Sp. K. - 2017-09-25 - Jaworzno (śląskie)
wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)
montowanie mebli kuchennych,praca na terenie Polski oraz za granicą.
TASKAR - BIS Eugeniusz Skrzypczak - 2017-05-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Lubsko (lubuskie)
Organizator ewentów, organizacja reklamy
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzeg (opolskie)
Przygotowanie ofert, obsługa klienta biznesowego (telefon/komputer/e-mail), praca w salonie handlowym, sprzedaż wyposażenia dla biur, sklepów, punktów gastronomicznych.Pomoc w załadunku/przyjęciu dostaw ciężkich typu szafy chłodnicze. Wymagana sprawność fizyczna.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Radomsko (łódzkie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klientów ,zapewnienie najwyżeszego poziomu obsługi reklamacji i roszczeń,analiza przyczyn reklamacji,współtworzenie i optymalizacja procesów i procedur w obszarze reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie klientów, wydawców folderów reklamowych i gazet
Media Magazines Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnej
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
budowanie własnej bazy ofert, pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/ najmu nieruchomości, prezentacja nieruchomościklientom
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Żory (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej T-Mobile, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji, profesjonalna obsługa posprzedażowa abonentów Sieci T-Mobile, współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych
FORP Łukasz Pasula - 2016-07-04 - Tarnów (małopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
specjalista ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Augustów (podlaskie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie bazy klientów.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wysyłanie ofert do klientów.Podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)