SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: / Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-954 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 14.04.2017r. do 15.30. - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (Tel.: 32-606-13-65) w godz.: 9:00-15:30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 14.04.2017r. w godzinach: 7:30-15:30, Godziny : Kontakt telefoniczny: 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.04.2017
Data dodania oferty pracy: 03.04.2017
Oferta pracy ważna do: 14.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży, przygotowanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa klientów przez Internet w kwestii oferowanych usług; Analiza potrzeb klientów i rozwiązanie pojawiających się problemów; Monitorowanie klientów przez cały okres kredytowania; Wysoka i profesjonalna jakość obsługi klienta; Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku usług finansowych; Weryfikacja wniosków pożyczkowych przez Internet; Praca wyłącznie w biurze!
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
ROYAL BIS - 2017-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż- przygotowanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów ( wprowadzenie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
COMPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Falenty Duże (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż nawozów
Zakład Obrotu Towarowego " Siarkopol" Sp z o.o. 39-400 Tarnobrzeg ul. Chemiczna 11 - 2018-06-29 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Realizacja strategii marketingowych, tworzenie planów oraz rozliczeń budżetu marketingowego, planowaniew i realizacja kampanii, przygotowanie materiałów promocyjnych, prezentacje
"RAVENOL POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ZADANIA PRZEWIDZIANE DLA SŁUŻBY PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH (ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 16 KWIETNIA 2014 R O OCHRONIE PRZYRODY), W TYM PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ DOLNEGO ŚLĄSKA NA TERENIE PRZEMKOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO. CZYNNA OCHRONA PRZYRODY.
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2017-12-14 - Przemków (dolnośląskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Białobrzegi (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej. Realizacja zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki. Pozyskiwanie nowych klientów.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-04-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Opieka w domu nad osobami starszymi. Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, robienie zakupów art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy, utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, przygotowywanie posiłków. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w razie potrzeby również w soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe. Wymagany ukończony Kurs opieki nad osobami starszymi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 miesiąc w opiece nad osobami starszymi. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Wymagana życzliwość i cierpliwość wobec podopiecznych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 603-176-848) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. PCK 8, 40-057 Katowice) lub e-mail: katowice (at) pck.org.pl
ŚLĄSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
•taryfikacja ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne)•przygotowywanie ofert oraz umów ubezpieczenia •budowanie długotrwałych relacji z Klientem•utrzymywanie standardów jakości obsługi według umów i procedur
Carsed Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa sp.k. - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
Układanie kartonów/zgrzewek na paletach.Pracodawca oferuje:- stałą pracę (zatrudnienie na umowę o pracę bez okresu próbnego)- przeciętnie pięć dni pracy w ciągu tygodnia,- wynagrodzenie podstawowe (2650 zł/brutto, po roku 2850 zł/brutto, po 3 latach 3100 zł/brutto + nagroda za obecność 350 zł/brutto + premia średnio 700 zł/brutto)- gruntowne szkolenia w miejscu pracy- darmowe szkolenie na wózek widłowy,- bogaty pakiet socjalny ( pakiet paczek świątecznych dla dzieci i pracowników, wyprawka dla noworodka, kolonie dla dzieci itp.)- darmowe masaże i zabiegi fizjoterapeutyczne- odzież roboczą,- w pracy 3 daniowy posiłek,- płatność za nadgodziny, dodatek 20% stawki godzinowej za pracę w godzinach nocnych.Praca w Parzniewie koło Pruszkowa. Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy. Wysokość wynagrodzenia 2850 zł/brutto + nagroda + premia.Spotkanie informacyjno - rekrutacyjne dla osób zainteresowanych ofertą pracy odbędzie się w dniu 28.06.2017 godz. 10:00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, sala konferencyjna (I piętro).Osoby zainteresowane ofertą pracy i zarejestrowane w PUP w Płońsku proszone są o pobieranie przed spotkaniem z pracodawcą skierowania do pracy u swoich Doradców Klienta.
Jeronimo Martins Polska S.A. (BIEDRONKA) - 2017-06-23 - Parzniew (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozliczanie finansowo - księgowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Słowacji.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do obsługi systemów finansowych z tych krajów oraz do kontaktu z kontrahentami z tych krajów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat. Wymagana biegła znajomość obsługi platformy 1S.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
obsługa slotera wraz z drukarką, kontrolowanie jakości wytworzonego produktu, realizowanie produkcji wg planów, wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn i urządzeń, czyszczenie okonerwacja maszyny, obsługa automatu do produkcji opakowań
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2017-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie potrzeb zakupowych w oparciu o zamówienia sprzedaży i plan produkcji, uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami oraz projektach optymalizacji zakupów, składanie zamówień do dostawców zgodnie z ustalonymi procedurami zakupów, kontrola realizacji złożonych zamówień oraz zmian wynikających z zapotrzebowania, reagowanie na zmiany w zapotrzebowaniu poprzez wysyłanie informacji o zmianie daty dostaw do dostawców, udzielanie informacji o dostępności materiału, monitorowanie poziomu zapasów, uczestnictwo w przygotowaniu planu wprowadzania nowych produktów poprzez ustalanie terminów dostaw i kosztów nowych materiałów, ustalanie z dostawcami działań logistycznych dotyczących zgłoszonych reklamacji jakościowych Działu Jakości oraz reklamacji ilościowych zgłoszonych przez magazyn.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)