SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Tarnobrzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura, organizacja szkoleń,pozyskiwanie klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw szkoleń
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2016
Data dodania oferty pracy: 06.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obśługa klienta, wystawianie dokumentów magazynowych, systemów OPTIMA. Przyjmowanie i realizacja zleceń od klientów, udzielanie informacji.
RENTEL M. BERNAŚ P. KRZANOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Zawiercie (śląskie)
- tworzenie i planowanie kampanii w sieci reklamowej Google AdWords - działania i procesy marketingowe w zakresie analizy potrzeb, pomiar efektywności kampanii, identyfikowanie i analizowanie trendów, analiza rentowności, ocena ryzyka, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności, itp.;- monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych; analiza zastosowanych metod i kosztów- planowanie budżetu, w tym ustalanie wskaźników KPI i celów wspierających realizację założeń biznesowych,- tworzenie wyszukiwarek wg słów kluczowych, kreowanie reklam- analiza konwersji pozyskanych leadów
Internovus BU - 2018-04-17 - Bułgaria (Bułgaria)
- wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji;- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
według dołaczonego do wniosku programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Żywiec (śląskie)
pomoc administracyjna / nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bychlew (łódzkie)
-przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień-przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania-fakturowanie sorzedaży-obsługa klientów indywidualnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nysa (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana obsługa pakietu ms office 2010, znajomość ms excel, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań, analiza finansów przedsiębiorstwa, analityka finansowa udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych; minimum roczne doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub prognozach finansowych; wiedza i doświadczenie w zakresie Funduszy Europejskich; wiedza i doświadczenie metod ocen ryzyka, tworzenia rezerw oraz zarządzania kapitałem w działalności kredytowej/pożyczkowej
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie rozliczeń usług motoryzacyjno-ślusarskich.
Wadowicka Usługowa Spółdzielnia Pracy - 2018-04-17 - Wadowice (małopolskie)
praca na dźwigu wieżowym - budowa w Ostródzie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego"EKOBUD" sp z o.o. - 2016-07-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, praca przy komputerze powyżej 4 godzin
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)
specjalista do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Informacje w BIP szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-09-13 - Słupsk (pomorskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
-gromadzenie weryfikowanieoraz przetarzanie danych informacji uzyskanych ze żródeł wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;-gromadzenie weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji w systemach teleifnormatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji;-pozyskiwanie i aktualizowanie danych, informacji oraz materiałów dot. systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowania materiałów informatycznych i analitycznych;-przygotowanie materiałów i prezentacji na potrzeby NOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania oddziału;-prowadzeni dokumentacji kncelaryjnej wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów;-koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2015-12-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
- szkolenie grup (do 50 osób) z zakresu usług Google AdWords i Google MyBusiness, Trust and Safety i pozostałych produktów Google- dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego wymagana jest ze względu na ułatwienie komunikacji w szkolonych grupach osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szkolenie grup również rosyjsko i ukraińskojęzycznychProponowany okres zatrudnienia: 01.08.2018 - 31.07.20121.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami zagranicznymi. Realizacja planów sprzedaż na rynkach zagranicznych. Monitorowanie i prowadzenie analiz rynkowych dla przewidzianego obszaru działania. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji w językach rosyjskim i ukraińskim. Koordynacja oraz monitorowanie płynności działań eksportowych. Ścisła współpraca z przedstawicielami firmy na rynkach Europy Wschodniej. Tłumaczenie z języków ukraińskiego i rosyjskiego według potrzeb firmy.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wejherowo (pomorskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie i obsługa prototypów urządzeń, nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń
E.G.G. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Wieszowa (śląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2018-01-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Obowiązki : •wyszukiwanie informacji w Internecie w j. anielskim•pomoc w tworzeniu /sporządzaniu artykułów•obsługa mediów społecznościowych / wcześniej odbyte szkolenia Wymagania: •Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu bloga, marketingu sieciowego / wdrażanie nowych pomysłów , rozwiązań itp. •Obeznanie w technologii lub chęć uczestniczenia w szkoleniach * znajomość programu WordPress * chęć uczenia się i rozwoju
MONIKA GAIK - 2018-07-20 - Witalówka (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)mile widziana znajomość j. angielskiegosubiekt GTosoba długotrwale bezrobotnazarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kluczbork (opolskie)