SPECJALISTA DS. BHP Legnica oferta pracy KGHM "METRACO" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
Data publikacji: 2017-01-30
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: KGHM "METRACO" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEGNICA I OKOLICE, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
I umowa na okres próbny 3 miesiące, II umowa na stałe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie - wyższe lub podyplomowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe - minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy w służbach BHP w branży przemysłowe. Umiejętności - bardzo dobra znajomość przepisów BHP i p. poż, znajomość technicznych aspektów BHP, bardzo dobra obsługa komputera w zakresie Microsoft Office.
Nazwa pracodawcy: KGHM "METRACO" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I kontakt e-mail: sekretariat (at) metraco.pl z dopiskiem "Specjalista ds. BHP", dokumenty podanie o pracę , CV z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.01.2017
Data dodania oferty pracy: 30.01.2017
Oferta pracy ważna do: 27.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw eksportu
"VALVEX" S.A. - 2016-04-26 - Jordanów (małopolskie)
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej, umiejętność pracy w zespole, wykształcenie min. średnie.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
inawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami, sporządzane analiz, monitoring rynku, cen, ustalanie warunków promocji z kontrahentami
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Udzielanie bieżącego wsparcia dedykowanego portfolio aplikacji IT. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony;
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
sprzedaż zabezpieczeń z poziomu biura handlowego
PH-U ANDPOL SC - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
• SPRZEDAŻ ENERGII I GAZU DO MŚP• AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW• PROFESJONALNE DORADZTWO I BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM• OPIEKA NAD PORTFELEM• CIĄGŁE DOSKONALENIE WIEDZY O RYNKU ENERGII I GAZU• WYKORZYSTANIE SWOJEJ KREATYWNOŚCI, ENERGII I PROAKTYWNEJ POSTAWY W REALIZACJI CELÓW
ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
DRUKARNIA CZAMARA - 2017-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; opracowywanie opisów produktów do sprzedaży internetowej, wstawianie opisanego produktu, usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Interenet, pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe.Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Brzesko (małopolskie)
jw.
IL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie i nadzorowanie ewidencji czasu pracy do programu kadrowego,- przygotowywanie pełnej dokumentacji kadrowej - sporządzanie umów, aneksów, świadectwa pracy, - sporządzanie i prowadzenie akt osobowych,- przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz sprawozdań GUS,- przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i przebiegu zatrudnienia,- przygotowywanie danych do płac,- wsparcie w zakresie naliczania wynagrodzeń.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Drawsko (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami, sporządzanie bilansu i rachunku wyników, prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędami Skarbowymi, podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, kontrola rozliczeń finansowych z ZUS, kontrola rozliczeń finansowych z tytułu wpłat czesnego przez studentów, kontrola rozliczeń i wypłat wynagrodzeń osobowego funduszu płac, kontrola rozliczeń i wypłat umów o dzieło i umów zlecenia zawieranych przez uczelnię, kierowanie
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-04-16 - Kwidzyn (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wg Pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Skibin (kujawsko-pomorskie)
Zatrudnienie w Projekcie dofinansowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, poddziałanie 9.2.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego, pn. Wsparcie w kryzysie Gorlicki Ośrodek Interwencji KryzysowejPrzyjmowanie osób zgłaszających się do GOIK oraz udzielanie wsparcia w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej. Szczegółowy zakres zadań dostępny jest na stronie internetowej w treści ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko www.pcpr.gorlice.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach - 2018-11-30 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
Rozwożenie produktów. Trasa: województwo podkarpackie, małopolskie, świętokrzyskie.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego " Kabanos " Spółka z o.o. - 2017-10-17 - Przecław (podkarpackie)
Specjalista do spraw zarządzania talentami
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)