SPECJALISTA DS. KADR Przemyśl oferta pracy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - wprowadzanie i nadzorowanie ewidencji czasu pracy do programu kadrowego,- przygotowywanie pełnej dokumentacji kadrowej - sporządzanie umów, aneksów, świadectwa pracy, - sporządzanie i prowadzenie akt osobowych,- przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz sprawozdań GUS,- przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i przebiegu zatrudnienia,- przygotowywanie danych do płac,- wsparcie w zakresie naliczania wynagrodzeń.
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kosynierów 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie i nadzorowanie ewidencji czasu pracy do programu kadrowego,- przygotowywanie pełnej dokumentacji kadrowej - sporządzanie umów, aneksów, świadectwa pracy, - sporządzanie i prowadzenie akt osobowych,- przygotowywanie raportów wewnętrznych oraz sprawozdań GUS,- przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych ZUS,- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i przebiegu zatrudnienia,- przygotowywanie danych do płac,- wsparcie w zakresie naliczania wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2017
Data zakończenia pracy: 13.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kompetencje społeczne i zawodowe z zakresu poruszania się na rynku pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Pl.Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Pl.Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 14.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
raportowanie, analiza wyników finansowych, tworzenie budżetów, prognoz i biznesplanów, wdrażanie narzędzi controllingowych
Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Tuchów (małopolskie)
weryfikowanie i wprowadzanie dokumentów, numerowanie, drukowanie ksiąg i ewidencji, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
Praca fizyczna przy zakładaniu i zbiorze doświadczeń, wykonywanie obserwacji i dokumentowanie doświadczeń. Prace wynikające z potrzeb Stacji. Praca w godz. 7.00-15.00
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Dośw. Oceny Odmian w Seroczynie - 2017-02-22 - Seroczyn (mazowieckie)
weryfikacja faktur zakupowych, weryfikacja rejestrów VAT, kontrola dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie rachunków i analiza kont księgowych, korespondencja a urzędami, współpraca z biurem rachunkowym, windykacja należności, wspołpraca z kancelarią prawną
FIRMA BARABAŚ SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska: mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy. Praca w markecie w Dłutowie, ul. Ostatnia 1.
Dino Polska S.A. - 2018-02-16 - Dłutów (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
P.U.H. EL-TEAM Patryk Sowiński - 2015-11-12 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; kontakt z pracodawcą osobisty oraz e-mailowy
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2015-12-11 - Wielka Wieś (pomorskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakosci mebli, dopuszczenie towaru do wysyłki
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2015-12-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Oława (dolnośląskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków firmy poprzez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych,osiąganie wyznaczonych celowi monitorowanie wynikow wlasnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
należności, zobowiązania, banki, kasa, faktoring, finansowanie obrotowe
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
pełna procedura eksportowa, rozliczenia z kontrahentami, poszukiwanie dostawców i odbiorów, sprawdzenie jakości towarów, załadunki
BIZAGRO Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Komorów (mazowieckie)
- Wypełnianie obowiązków służby bhp zgodnie z zakresem wynikającym z rozporządzenia w sprawie służby bhp. Przeprowadzanie szkoleń bhp. - Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe - BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY lub studia podyplomowe z zakresu BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY. Minimum roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. BHP. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Znajomość przepisów bhp i przeciwpożarowych. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 504-014-886) lub e-mail: iwona.lozynska (at) szkolenia-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "BE-HA-PE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z potencjalnymi klientami,sprzedaż produktów/usług firmy,prowadzenie negocjacji przez telefon,pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert,obsługa klientów indywidualnych w biurze,składanie i monitorowanie realizacji zamówień przez internet,pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji.
Pakersi Radom Gołębiów- Punkt Kurierski - 2018-08-13 - Radom (mazowieckie)
Do uzgodnienia
ATW S.A. - 2016-09-30 - Zagórz (podkarpackie)
diagnozowanie i naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-23 - Siedliska (małopolskie)
Marketing i handel
PL GRAFIX Damian Zięba - 2017-05-04 - Leżajsk (podkarpackie)
PRZEPROWADZANIE BADAN RYNKOWYCH I GROMADZENIE INFORMACJI RYNKOWEJ, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwe, przygotowanie i szkolenie personelu handlowego,
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,przygotowywanie ofert dla Klientów,bieżącą kontrolę statusów projektów,prowadzenie negocjacji handlowych, identyfikację ryzyka sprzedażowego oraz jego zabezpieczenie w zapisach umów,przygotowywanie umów sprzedażowych,koordynację realizacji projektów,budowanie długoterminowych relacji z Klientami,rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów,raportowanie realizacji założonych celów,Kontakt kandydatów z pracodwcą: ugoti (at) orona-group.com
Z.T.D. Techlift Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów, realizacja zamówień, wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, kompletowanie dokumentacji sprzedażowej
Petralana SA - 2017-09-04 - Bytom (śląskie)