SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SZWEDZKIM, K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SZWEDZKIM, K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Plus prowizje 2000-3500 zł netto/mies. Zapewnione zakwaterowanie w Warszawie na czas szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. SZWEDZKIM, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość jednego z wymienionych języków: szwedzki, chorwacki lub holenderski (min. poziom C1) warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center). Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Opis stanowiska: kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. Obsługa zamówień. Sprzedaż produktów i/lub usług. Obsługa bazy danych. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8.00 a 21.00). Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/630 (nr ref. SPRZED/WAW/JEZ ).
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 03.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż internetowa produktów firmy - takaniny, firany.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i udostępnianie elektronicznych żródeł informacji i naukowych baz danych, kompleksowa obsługa czytelnika
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń, zus-ów, prowadzenie akt osobowych, mile widziany stopień niepełnosprawności, kontakt e-mail: aneta.kujawa (at) biuroprofit.home.pl
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń klientów składanych przez stronę internetową, w tym także prowadzeniem dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży usług / produktów przez Internet. obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; opracowywanie i wdrażanie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi; dokonywanie analiz sprzedażowych; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
EVOLUTION BRAND Rafał Liszka - 2016-04-04 - Zabrze (śląskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
-
"ELPLAST Sp z o.o. - 2015-12-29 - Żory (śląskie)
Wykonywanie tłumaczeń wg potrzeb firmy. Umowa zlecenie- ilość godzin uzależniona od potrzeb pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie surowca. Prowadzenie bazy danych.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
Praca biurowa polegająca na doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, praca stacjonarna.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-08-09 - Wieluń (łódzkie)
wykształcenie min. średnie z doswiadczeniem pracy na podobnym stanowisku, kultura osobista, komunikatywność, umiejetność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, wynagrodzenie podstawowe (8zł brutto/h) z indywidualnym systemem premiowym, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujace do pracy i szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2015-12-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Naprawianie pojedyńczych uszkodzeń nawierzchni na jezdniach, poboczach, usuwanie innych zagrożeń z jezdni, poboczy i pasa rozdziału, zabezpieczanie uszkodzonych znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, montaż znaków,usuwanie zastoisk wodnych na jezdni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, sprzątanie pasa drogowego , zbieranie zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych, mycie znaków drogowych, ekranów akustycznych, czyszczenie dylatacji mostowych, czyszczenie wpustów ulicznych, przepustów drogowych, usuwanie graffiti.Umowa o pracę tymczasową, praca w godzinach 6:00-16:30-2:00Miejsce pracy: Wrocław ul. Sułowska 4
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
WSPIERANIE ORGANIZACYJNE DZIAŁU ZARZADZANIA PERSONELEM W ZAKRESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓWMIĘDZYNARODOWYCH,POZYSKIWANIE ZEZWOLEN NA PRACĘ DLA PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW.zNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW KONSULARNYCH ODNOŚNIE WIZ I ZEZWOLEŃ NA PRACE.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Stromiec (mazowieckie)
- Administracja kadrowa pracowników- Naliczenie wynagrodzeń pracowników- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz umów cywilnoprawnych- Rozliczanie urlopów i chorobowych- Rozliczanie umów cywilnoprawnych- Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz z instytucjami zewnętrznymi tj. PUP, PIP, ZUS, US itp.
ATHLETIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kluczbork (opolskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
realizacja bieżących zamówień, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Sopot (pomorskie)
sprzedaż płytek gresowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru na magazyn, obsługa programu SUBIEKT.
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-14 - Ługi (pomorskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
ADMINISTRACJA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE,OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2017-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-10-02 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych
Szkoła Podstawowa nr 23 im. Lotników Polskich - 2017-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)