SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: do 8 926 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 8 926 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Data zakończenia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia w dziale pozyskiwania zaopatrzenia/zakupów; dobrze rozwinięte umiejętności analityczne oraz komputerowe (Pakiet Microsoft Office, Outlook); znajomość ogólnodostępnego programu SAP, oraz narzędzi GSMT; znajomość podstawowego rozumienia biznesu w danym dzialew międzynarodowej firmie/ w środowisku międzynarodowym.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 17.11.2017
Oferta pracy ważna do: 06.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2017
Podobne oferty pracy
Organizacja kursów zawodowych, promocja szkoły, prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-07-10 - Rawicz (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie oraz obsługa nowych klientów, współpraca ze spedytorami w zakresie obsługi klienta, przygotowywanie ofert, dbanie o wysoką jakość usług oferowanych klientom
JIT Logistik - 2018-02-01 - Zacharzew (wielkopolskie)
Wykonywanie prac na stanowisku: spawanie elektryczno - gazowe, w tym praca na wysokości, naprawa maszyn, montaż i demontaż maszyn i urządzeń, wymiana matryc i wykrojników
"SKLEJKA-PISZ" PAGED SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
optymalizacja i pozycjonowanie stron www Klientów
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Fachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych, zaangażowanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materiałów merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży pokryć dachowych (telefoniczna korespondencja, bezpośrednia), prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumentacje magazynowe, protokoły), obsługa kasy głównej, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, nadzorowanie terminów realizacji zamówień oraz dostaw
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-01-04 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie wniosków o dofinansowanie w zakresie efektywności energetycznej i innych. Opracowywanie studium wykonalności. Opracowywanie wniosków w zakresie funduszyeuropejskich, norweskich oraz krajowych zgodnie z regulaminami konkursów. Podstawowe wiadomościw zakresie rozliczania dotacji. projektów
"KMK-ENERGIA" Maciej Karoń - 2017-12-20 - Częstochowa (śląskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-10-10 - Wielgłowy (pomorskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, kontrolowanie aktualności badań lekarskich, tworzenie regulaminów organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Czernin (pomorskie)
- fakturowanie sprzedaży towarów na Ukrainę,- obsługa klienta w języku ukraińskim (znajomość części zamiennych do samochodów osobowych oraz ciężarowych), - organizacja sprzedaży nowych marek handlowych w segmencie części zamiennych do pojazdów mechanicznych- obsługa operacji sprzedażowych w programie Safo
INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-24 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
POSZUKUJEMY PRACOWNIKA NA STANOWISKO: SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA W SALONIE OPTYCZNYM ORAZ ,REFRAKCJONISTĘ, ,OPTOMETRYSTĘ ,MENAGERAZAJMUJEMY SIĘ ROZWIĄZYWANIEM W BARDZO SZEROKIM UJĘCIU PROBLEMÓW ZE WZROKIEM NASZYCH KLIENTÓW.
BWK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa administracyjna serwisu, pozyskiwanie flot pojazdów klientów zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-07-18 - Raszyn (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzór nad ośrodkiem w Wylinach Rusi
Stowarzyszenie Pomocy SZANSA - 2016-05-12 - Wyliny-Ruś (podlaskie)
wykształcenie średnie gastronomiczne, staz pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ormiańskiego, organizowanie usług restauracji ormiańskiej, organizowanie prac restauracji nadzór nad pracami przy zakładaniu restauracji narodowej-ormiańskiej i nadzór nad jej dalszym dzialania, pozyskiwanie specjalistycznego personelu,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Rojków (mazowieckie)
Rozliczanie planów sprzedaży. Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Prowadzenie negocjacji terenowych.
GPSGROUP Spółka z o.o. - 2019-06-18 - Siedlce (mazowieckie)
-przygotowywanie wniosków o pozyskiwanie dodatkowych środków na sktywizację osób bezrobotnych-opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych-zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie-prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów-dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach-udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek-organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji-weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu-udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą-przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu-współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2016-08-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
sortowanie owoców, mycie pojemników,wykonywanie
kontakt przez OHP - 2016-06-13 - Łopatki (lubelskie)
obsługa kuracjuszy na stołówce - podawanie posiłków
Centrum Medyczne HCP sp. z o.o. - 2018-08-23 - Dąbki (zachodniopomorskie)
prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz świadectw pracy,rejestracja w programie łatnik,prowadzenie teczek kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)wystawianie faktur i not księgowych15)regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług16)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT - 7C17)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji18)przestrzeganie dyscypliny budżetowej19) stałe podnoszenie kwalifikacji20)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach21)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce22)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych23)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych24)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Manicure, pedicure, stylizacja paznokci, makijaż.
NATURAL Joanna Cierniak - 2017-01-18 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa płacowa pracowników- sporządzanie i rozliczanie list płac, zakładanie, prowadzenie , aktualizacja akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło, aneksówaktualizowanie i wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego Optima, rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracownika: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.,rozliczanie potrąceń komorniczych pracowników i związana z tym korespondencja, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących. ZUA, ZWUA, zgłoszenia członków rodzin ZCNA, ZUS IWA,sporządzanie PIT-11 + ZUS IMIR pracowników po każdym roku, PIT- 4R , PIT-8AR roczne, PFRON, wystawianie zaświadczeń pracownikom ( o dochodach, o zatrudnieniu, ZUS, do banku i inne), aktualizacja regulaminów: pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,sprawozdawczość kadrowa do GUS, wypełnianie dokumentacji powypadkowej przekazanie do ZUS- w razie wypadku,prowadzenie rejestru wypadków, zachorowań, prowadzenie ewidencjizatrudnienia pracowników
F.H.U DAN DAV Sławomir Potrzebski - 2018-11-27 - Zielona (małopolskie)