SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Zielona Góra oferta pracy BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
Data publikacji: 2015-11-10
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - bezpieczeństwo i higiena pracy, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat.B, samodzielność, znajomość przepisów bhp i prawa pracy, wymagana znajomość prowadzenia szkoleń bhp i audytów, prowadzenie dokumentacji bhp, min. 2 lata doświadczenia, uprawnienia ppoż będą dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Sasankowa 1, 65-012 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Sasankowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2015
Data dodania oferty pracy: 18.08.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-04 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Stanowice (dolnośląskie)
współpraca z agencjami, obsługa komputera, administrowanie oraz całościowa obsługa biura, kontakt z pracownikami z terenów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świebodzin (lubuskie)
Utrzymanie odpowiedniego stanu zapasów na liniach produkcyjnych klienta. Pełnienie funkcji łącznika między klientem HS Wrocław a firmą KLX Aerospace Solutions. Skanowanie pojemników z częściami KLX, uzupełnienie ich o brakujący towaru. Codzienna komunikacja z biurem i magazynem w Rzeszowie. Interakcja z klientam w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia produkcji.Kontakt z pracodawcą e-mail: HR.Poland (at) KLX.com.
KLX Aerospace Solutions sp. z o.o. - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
AGREMO Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Skarbimierz (opolskie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o gospodarkę finansową fundacji, pozyskiwanie sponsorów, dobra obsługa programów komputerowych.
FUNDACJA PROMOCJI TWÓRCÓW KULTURY I SZTUKI im. Andrzeja Zauchy - 2017-12-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-11-23 - Chojnice (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji warsztatowej w oparciu o dokumentację BASIC, obliczenia konstrukcji stalowych, zbiorników, rurociągów etc, tworzenie modeli 3D projektowanych konstrukcji, współpraca z wytwórnią konstrukcji stalowych, prowadzenie nadzoru autorskiego.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-10-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie ścianek działowych, gładzi, tynków (wykończenia wnętrz).
I.N.S. MARCIN PRZYBYLSKI - 2017-06-02 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca na budowie, przy komputerze, czyszczenie kanałów urządzeniem, przygotowanie kanałów sanitarnych do monitorowania przy użyciu odpowiedniego sprzętu.
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
przygotowywanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań, udział w komisji przetargowej
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2017-03-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, analizy marketingowe, obsługa targów i konferencji, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kutno (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-02-14 - Lublin (lubelskie)
Opracowanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Płock (mazowieckie)
•Zamawianie i sprowadzanie materiałów,•Sporządzanie ofert z uwzględnieniem długiego cyklu, zapasów magazynowych oraz zapasów nadmiernych,•Szczegółowa analiza ofert na materiały oraz negocjacja ich cen z uwzględnieniem jakości,•Utrzymywanie ciągłych kontaktów z dostawcami oraz zdobywanie nowych dostawców,•Kontrolowanie terminowości dostaw i ocena dostawców,•Prowadzenie rejestru zamówień, reklamacji, otrzymywanych atestów,•Prowadzenie analizy cen w celu obniżenia kosztów materiałowych,•Dysponowanie materiałów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
- bieżąca obsługa systemów informatycznych oraz opieka serwisowa- konfigurowanie optymalnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klienta- tworzenie dokumentacji wdrożeniowej i raportów- współpraca z serwisem producenta oprogramowania i sprzętu IT- prowadzenie prac testowych nowych rozwiązań.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Projektowo Wdrożeniowe KOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Racibórz (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
prowadzenie spraw księgowych
BORYSZEW S.A. ODDZIAŁ ELANA W TORUNIU - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)