SPECJALISTA DS. EKSPORTU Cząstków Mazowiecki oferta pracy INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 410 PLN
Zakres obowiązków: - fakturowanie sprzedaży towarów na Ukrainę,- obsługa klienta w języku ukraińskim (znajomość części zamiennych do samochodów osobowych oraz ciężarowych), - organizacja sprzedaży nowych marek handlowych w segmencie części zamiennych do pojazdów mechanicznych- obsługa operacji sprzedażowych w programie Safo
Data publikacji: 2019-04-24
Lokalizacja: Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 15, 05-152 Cząstków Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- fakturowanie sprzedaży towarów na Ukrainę,- obsługa klienta w języku ukraińskim (znajomość części zamiennych do samochodów osobowych oraz ciężarowych), - organizacja sprzedaży nowych marek handlowych w segmencie części zamiennych do pojazdów mechanicznych- obsługa operacji sprzedażowych w programie Safo
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 410 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cząstków Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czosnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 410 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: INTER CARS SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Gdańska 15, 05-152 Cząstków Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Czosnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cząstków Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż części samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 25.04.2019
Oferta pracy ważna do: 23.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab6f84b63406f5c6e7d096acfd79e445
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i użądzeń tłoczni
WARWIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-22 - Warka (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni i łazienek na terenie stoczni remontowej
PUH "ADMAR" - ADAM DASZKIEWICZ - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
- planowanie i organizacja kampanii reklamowo-promocyjnych związanych z działalnością Muzeum- opracowywanie materiałów promocyjnych- bieżąca obsługa strony internetowej- prowadzenie sekretariaru redakcji wydawnictwa muzealnego- współpraca z instytucjami kultury
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Leszno (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gotkowice (małopolskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych darczyńców• raportowanie wyników swojej pracy• obsługa istniejącej bazy darczyńcówPraca na okres próbny: miesiącGodzina zakończenia pracy: 17:00System wynagrodzenia: Podstawa + prowizjaKontakt z pracodawcą: cv przesłać praca (at) centaurus.org.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Fundacja CENTAURUS - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista; telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"BM FORMAT" S.C. BOŻENA RYSZKOWSKA, MARCIN SKOTNICKI - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
- analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów,- wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy,- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko,- współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Umowa zlecenie: ilość godzin miesięcznie : ok. 100. Dyspozycyjność w godzinach: 9:00 - 17:00Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Wrocław (dolnośląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH I OBSŁUGĘ DOTYCHCZASOWYCHZROZUMIENIE ICH POTRZEB I WYBÓR WŁAŚCIWEGO ROZWIĄZANIA Z NASZEJ OFERTYPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHOBSERWACJĘ DZIAŁAŃ KONKURENCJI I BRANŻOWYCH TRENDÓW DOTYCZĄCYCH BRANŻY BEZPIECZEŃSTWA ITISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
KOMBIAN MICHAŁ NIEWIADOMSKI - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Przygotowanie zestawień księgowych oraz raportów zamknięcia miesiąca; Przeprowadzanie kompleksowej analizy finansowej; Czynny udział oraz wsparcie wszelkich procesów audytowych; Odpowiadanie na zapytania ze strony klientów, udziałowców dotyczące kwestii księgowych; Archiwizacja niezbędnych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- udzielanie pacjemntom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy- sprawdzanie uprawnień pacjentów do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych- rejestrowanie pacjentów poprzez zgłaszanie osobiste, telefoniczne- zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych- przyjmowanie zgłoszeń od pacjentów na wizyty lekarskie domowe, przekazywanie ich właściwemu lekarzowi, a po zakońzceniu przyjęć umieszczanie dokumentacji w kartotece- prowadzenie dziennej ewidencji przyjęć pacjentów w poszcególych poradniach-
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kluczbork (opolskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa techniczno-handlowa
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2017-03-16 - Połchowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie ofert dla klientów, sprzedaż wycieczek w programie merln
ELWIRA NOWAK PRYWATNA AGENCJA - 2018-10-23 - Kalety (śląskie)
kontakt z klientami; rozpatrywanie reklamacji klientów - wymiana i korekta reklamacyjna; tworzenie reklamacji do dostawców; tworzenie zestawień zwrotów ilościowych - raportów reklamacyjnych; przygotowanie i pakowanie paczek z reklamacjami dla klienta; wyjaśnianie braków zgłaszanych przez klientów; kontaktowanie się z działem handlowym w sprawach reklamacji; inne zadania zlecone;
TelForceOne S.A. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja szkoleń (w zakresie doboru sal oraz kadry trenerskiej) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, ustalanie harmonogramu zajęć, organizacja spotkań rekrutacyjnych. Sprawowanie opieki nad uczestnikami szkoleń podczas zajęć, weryfikowanie dokumentacji szkoleniowej i rekrutacyjnej. Prowadzenie baz danych uczestnikó szkoleń.
POLSKA GIEŁDA PRACY SP.Z O.O. - 2017-07-28 - Lublin (lubelskie)
dbałość o prawidłowy rozwój, bezpieczeństwo dzieci, zajmowanie się dziećmi, pielęgnowanie, wychowywanie, kształtowanie aktywności i samodzielności w codziennych czynnościach i zabawie - kształtowanie u dzieci pozytywnych cech charakteru, zaspokajanie podstawowych potrzeb biologicznych, pomaganie przy posiłkach w ubieraniu się dzieci, asystowanie podczas zajęć edukacyjnych i na spacerze, dbałości o sprawne działanie placówki jako Instytucji Publicznej, utrzymywanie ładu i porządku w budynku i otoczeniu, dbałość o zdrowie, bezpieczeństwo, dobre samopoczucie wychowanków, rzetelne wykonywanie wszystkich zadań zawartych w szczegółowym zakresie obowiązków określonych przez założyciela placówki, wykonywanie innych czynności zleconych przez właściciela a także opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o - 2016-11-22 - Prudnik (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
•Obsługa jakościowa reklamacji klientów, nadzorowanie działań wynikających z reklamacji , •Współpraca z dostawcami oraz producentami części zamiennych , •Prowadzenie wymaganej dokumentacji
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Modlnica (małopolskie)
Kierowanie pojazdem powyżej 3,5t
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; okres próbny 3 miesiące, następnie określony, docelowo nieokreślony; pracodawca oferuje: bardzo dobre wynagrodzenie, możliwość dodatkowego wynagrodzenia za pracę pilota wycieczek, możliwość wyjazdów zagranicznych, bardzo dobre i stabilne warunki pracy, mieszkanie służbowe w Słupsku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13
EURO-RELAX BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI JOLANTA JAREMCZAK - 2018-03-06 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)