SPECJALISTA DS. OCIEPLEŃ BUDYNKÓW K/M Warszawa oferta pracy BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCIEPLEŃ BUDYNKÓW K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kieślowskiego Krzysztofa 1, 02-962 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Bonus 1000 zł za terminowe oddanie robót. Bonus 500 zł za polecenie innego pracownika do pracy, który przepracuje przynajmniej 6 miesięcy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCIEPLEŃ BUDYNKÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tynkarz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Tynkarz (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe (tynkarz), co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego. Obowiązki: ocieplanie styropianem/wełną mineralną, tynkowanie, malowanie, sporadyczne inne prace budowlane. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: zlekarczyk (at) gmail.com (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 504 203 816]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: tynkarz
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
PHU "Dovela" Zofia Lewandowska Ostróda - 2016-10-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
- prowadzenie treningu mieszkaniowego w oparciu o Indywidualny Program Treningu Mieszkaniowego, - wsparcie z rozwijaniu samodzielności, zaradności życiowej, kompetencji cyfrowych, umiejętności społecznych i interpersonalnych, - towarzyszenie mieszkańcom w wypełnianiu obowiązków związanych z prowadzeniem domu,- prowadzenie zajęć z zakresu samoobsługi, komunikacji, orientacji w czasie i przestrzeni, poruszania się po mieście i innych wynikających z diagnozy potrzeb mieszkańca,- zapewnienie warunków współuczestnictwa mieszkańców w podejmowaniu codziennych decyzji, - zapewnienie komfortu psychicznego i bezpieczeństwa mieszkańców, - kontakt z opiekunami faktycznymi,- udział w zebraniach zespołu, superwizjach i szkoleniach,- prowadzenie dokumentacji
Stowarzyszenie Na Tak - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
rejestracja i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Stęszew (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
Obsługa korespondencji firmowej. Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych. Obsługa urządzeń biurowych.
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2019-01-04 - Działoszyn (łódzkie)
- Pomoc w przygotowywaniu projektów pism z zakresu przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, pomoc w przygotowywaniu projektów pism w sprawie interpretacji przepisów ustawy oceny oddziaływania na środowisko, pomoc w bieżących pracach Departamentu.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów turystycznych
CENTRUM PODRÓŻY I UBEZPIECZEŃ KIM Krystyna Lisiak - 2016-12-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z państw z Dalekiego Wschodu ( Chiny, Tajwan ), wyjazdy na targi oraz w delegacje
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Wysogotowo (wielkopolskie)
rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
dokonywanie pomiarów detali produkowanych w firmie
ELEKTROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie 5 lat, prawo jazdy kat BKoordynacja pracy serwisu urządzeń informatycznych, kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa magazynu serwisowego w programie SAP, przygotowanie ofert i wycen sprzętu informatycznego.
IteCom Sp.z o.o. - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
współtworzenie pozycji firmy w Internecie poprzez działania z zakresu komunikacji marketingowej tj: -prowadzenie firmowych profili w social media: Facebook, Youtube, Twitter, Instagram; - tworzenie i rozmieszczanie reklam, artykułów prasowych w sieci w portalach branżowych; - przygotowywanie i rozsyłanie e-maili, newsletterów.• uczestnictwo w imprezach branżowych i promocjach handlowych;• raportowanie statusu realizacji wyznaczonych zadań.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników. Dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, rozliczanie czasu pracy ( system podstawowy, równoważny i czas pracy kierowcy), rozliczanie urlopów i ekwiwalentów, delegacje i diety, naliczanie płac, naliczanie zasiłków i wynagrodzeń za czas choroby, sporządzanie dokumentów zasiłkowych do ZUS, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, rozliczanie umów cywilno prawnych,rozliczanie podatkowe z wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PFRON, rozliczanie refundacji do Urządu Pracy i cechu, rozliczanie zajęć komorniczych i pisma do komornika, zawieranie umów z cudzoziemcami, doradztwo kadrowo płacowe, obsługa klienta , sporządzanie deklaracji PIT 4R,PIT 8AR,ZUS IWA,PIT 11,PFRON .Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy zasiłkowej, ustawy FUS, wysyłka elektroniczna dokumentów w PŁATNIKU.Kontrola szkoleń i badań lekarskich.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA MACIAS - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" Osiedle Wilanowska - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi,prowadzenie działań w zakresie gospodarki magazynowej,przyjmowanie towarów do magazynu,odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,przechowywanie i składowanie towaru,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,obsługa systemów informatycznych,
M.A.S. Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
Wykonywanie analiz fizyko- chemicznych wody
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, prace porządkowe na kuchni.Praca w godzinach 7-15 codziennie lub 7-19 co drugi dzień.
Fundusz Wczasów Pracowniczych sp. z o.o. Odział-Zespół Domów Wczasowych Krynica Zdrój - 2018-11-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Nauczyciel teoretycznych przedmiotów zawodowych - mechanicznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM. FLORIANA CEYNOWY - 2018-06-28 - Kartuzy (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; umowa zlecenie lub na czas określony;praca w godz. 08:00-20:00; miejsce wykonywania pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2018-10-31 - Knurów (śląskie)
- NAUKA ASORTYMENTU BĘDĄCEGO W SPRZEDAŻY FIRMY- NAUKA I OBSŁUGA PROGRAMU SPRZEDAŻOWEGO - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI POSPRZEDAŻOWEJ- ANALIZY MIESIĘCZNYCH OBROTÓW I KOSZTÓW- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ SPRZEDAŻY Z ODDZIAŁÓW (SKLEPÓW)
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Przemków (dolnośląskie)