SPECJALISTA DS. EKSPORTU Mroczeń oferta pracy "DIG-NET" LENART SP. J.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
Data publikacji: 2017-08-16
Lokalizacja: Mroczeń (wielkopolskie)
Pracodawca: "DIG-NET" LENART SP. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroczeń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Baranów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi programów komputerowych pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: "DIG-NET" LENART SP. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-611 Mroczeń 65A, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie firmy lub drogą elektroniczną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Baranów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mroczeń
Numer budynku pracodawcy: 65A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja mebli/stolarstwo, Produkcja mebli biurowych i sklepowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.08.2017
Data dodania oferty pracy: 16.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym.Umowa o pracę na czas określony: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"Made of Wood Group" Surmiak Mateusz - 2017-12-21 - Świnna Poręba (małopolskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie w mediach interaktywnych, działania medialne w sprawach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kraków (małopolskie)
wymagane uprawnienia prawojazdy kat C+E, ADR
OIL-GAZ GROUP SPÓLKA Z O.O. - 2015-12-14 - Zdziersk (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami. Praca przez około 50 godz. tygodniowo, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
sortowanie ikontrola jakości produktów, przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień, aktualizacja bazy produktów, obsługa aukcji,przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa klientów w punkcie sprzedaży części samochodowych.Współpraca z klientami niemieckojęzycznymi.System czasu pracy:9-17;10-14
M System Paweł Wojnarowski - 2016-09-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca oraz specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
STUDIO-COPY BARBARA KRÓL - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera -Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia energetyczne G-2, gazowe G-3, elektryczne do 1 kV G-1; zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie i ocena bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)
Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie zamówień publicznych (począwszy od wniosku, uruchomienie postępowania do momentu jego zakończenia czyli zawarcia umowy), uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji w zakresie udzielania zamówień na świadczenia zdrowotne udzielane przez Szpital (konkurs ofert), przygotowywanie ofert w konkursach o zawarcie umowy przez Szpital z NFZ.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników SOSiR. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectwa prac itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarski itp.). Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych. Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wspieranie pracowników i przełożonych w obszarze kadrowym. Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Dziale Kadr SOSIR w Słupsku.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBSŁUGA PROGRAMU KSIĘGOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami, zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, wywiady telefoniczne z kandydatami
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Czempiń (wielkopolskie)
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace magazynowe w sklepie meblowym.
Sklep Meblowy UFO - 2017-01-26 - Stojadła (mazowieckie)
sporządzanie analiz z wykonanych świadczeń zdrowotnych, sporządzanie raportów dla kierowników oddziałow, obsługa elektronicznego systemu informatycznego służącego do rozliczania świadczeń zdrowotnych, , współpraca z ośrodkami wykonującymi procedury medyczne w zakresie identyfikacji typów wykonywanych procedur medycznych wg międzynarodowej klasyfikacji procedur ICD, obliczanie pełnego kosztu leczenia pacjenta, opracowywanie bieżacych analiz zlecanych przez Dyrektora Szpitala
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-03-07 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
•Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługa komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Pnadto przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, kierowaniem ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-04-28 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)