SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ Prudnik oferta pracy Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Prudnik (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 2-4, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY HURTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prudnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: prudnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prudnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programów komputerowych Exel, Word. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,kreatywność, odpowiedzialność.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW ŚL. 2-4, 48-200 Prudnik, powiat: prudnicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Podanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: prudnicki
Gmina pracodawcy: Prudnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prudnik
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW ŚL.
Numer budynku pracodawcy: 2-4
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2016
Data dodania oferty pracy: 21.11.2016
Oferta pracy ważna do: 21.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie imprez KCK/praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
JAR MEN JAROSŁAW MENDALKA - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
•prowadzenie sekretariatu Biura SGR,•organizowanie i realizacja działań informacyjnych, doradczych i szkoleniowych skierowanych do potencjalnych Wnioskodawców konkursów ogłaszanych w ramach LSR,•prowadzenie spraw związanych z ubieganiem się o pomoc przez potencjalnych Wnioskodawców oraz rozliczaniem operacji przez Beneficjentów w ramach konkursów ogłaszanych przez SGR•nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura,•obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PO RYBY i PROW,•obsługa organów SGR,•archiwizacja dokumentów SGR,•realizacja projektów współpracy,•organizacja i udział w projektach realizowanych przez LGD,•organizacja i udział w działaniach animacyjnych lokalnej społeczności. Godz. pracy 7.30-15.30; Więcej: http://sgr.org.pl/
Słowińska Grupa Rybacka - 2017-05-17 - Przewłoka (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących dostaw energii elektrycznej, usług dystrybucji energii elektrycznej; sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz; weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Konserwacja instalacji, diagnoza stanu technicznego silników elektrycznych, wykonywanie drobnych prac montersko ślusarskich sprzętu elektrycznego
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Wróblew (łódzkie)
Prowadzenie spraw pracowniczych (akta osobowe, skierowania na badania, terminowość szkoleń BHP, ewidencja nieobecności), naliczanie wyagrodzeń z tytułu uwmów o pracę i zleceń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PIT.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-07-18 - Cmolas (podkarpackie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Lubaczów (podkarpackie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
projektowanie etykiet
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Opoczno (łódzkie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towaru, obsługa kasy fiskalnej i komputera, rzetelna obsługa klienta, dbanie o estetyke sklepu
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Lędziny (śląskie)
Prognozowanie i analizowanie sprzedaży zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim, angielskim), przekazywanie ich działowi produkcji. Utrzymywanie kontakt z obecnymi klinetami (rosyjsko i anglojęzycznymi). Pozyskiwanie nowych klientów, kre4owanie strategii obsługi klientów kluczowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2015-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacji; Godz. pracy 10-12.
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca analiza sytuacji na rynkach finansowych, analiza ryzyka rynkowego,tworzenie prognoz finansowych, wycena instrumentów pohod.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-24 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, realizacja zamównień i przygotowanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kraszewice (wielkopolskie)
mechaniczne doczyszczanie podłóg, mycie okien
AQUATECHNIK Grzegorz Niciński - 2017-04-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)
obsługa klienta, wystawianie faktur
Polbruk Spółka akcyjna - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
LISSA Leszno Bartosz Kubacki - 2016-09-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, ustalanie tras przejazdów, prowadzenie ewidencji zużycia paliwa, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw okresowych pojazdów, legalizacji urządzeń rejestrujących czas aktywności kierowców
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-06-02 - Chełm (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów na rynku niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami firmy
UNITED BRANDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-11-28 - Krosno (podkarpackie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)