SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Wrocław oferta pracy Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3000 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata. Po zakończeniu stażu przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto pracownika wynosić będzie : ok. 3600 zł + dodatek stażowy ( wysokość uzależniona jest od posiadanych kwalifikacji)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość prawa pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Obsługa programu PŁATNIK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska - spełnia osoba, która : 1. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,2. posiada nieposzlakowaną opinię,3. nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.Wymagania pożądane:1. wykształcenie wyższe,2. znajomość przepisów związanych z zagadnieniami podatku od osób fizycznych, przepisów ubezpieczeń społecznych, obowiązujących unormowań ZUS,3. co najmniej dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu wynagrodzeń, sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń pracowniczych,4. studia wyższe o profilu: ekonomia lub pokrewne lub prawo lub administracja, 5. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy, na stanowiskach w komórkach organizacyjnych jednostek sektora finansów publicznych, 6. dobra znajomość przepisów prawa pracy, 7. znajomość programu Płatnik, 8. doświadczenie zawodowe w strefie budżetowej,9. znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,10. umiejętność organizacji pracy, obowiązkowość, systematyczność, 11. dokładność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,12. mile widziana znajomość programu płacowo-kadrowego OrCom+,13. mile widziana znajomość programu NBE do obsługi rachunku bankowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Prokuratura Regionalna we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 76/78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a41f9936b6205d10d97b20738e288c4
Podobne oferty pracy
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników; kontakt z kandydatami;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
1.realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,2.ewidencjonowanie materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej przyjętej do zasobu archiwalnego;3.opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,4.prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;5.aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,6.współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,7.udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
Archiwum Wojskowe 12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2019-03-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naprawa palet, sortowanie palet drewnianych, produkcja mebli ogrodowych, miejsce wykonywania pracy Rokicie 39, kontakt z pracodawcą tel. 24 268 33 93
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "HORSE" sp.z o.o. - 2016-05-24 - Rokicie (mazowieckie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie kontroli właściciwego wykorzytstania i użytkowania sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania oraz jego legalności, prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, bieżące aktualizowanie BIP, pomoc dydatktyczna
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
odbieranie połączeń przychodzących od abonentów sieci telefonicznej z zapytaniem o faktury,rozliczanie pakietów itp.-praca w systemie II zmianowym: 9-21:00 w wymiarze 3/4 etatu
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych inajwiększych klientów firmy z Gruzji;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenieaktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych znajważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresiesprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowychproduktów i usług;
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Teresin (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zebrzydowice (małopolskie)
prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)
- obsługa grup zorganizawanych oraz gości indywidualnych- utrzymywanie wysokich standardów obsługi
Zajazd Jurajski spółka jawna; Brewka Marcin, Brewka Barbara - 2016-02-29 - Podlesice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SPÓŁKA JAWNA RZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw zakupów
Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych Strunbet Sp. z o.o. - 2018-10-02 - Bogumiłowice (małopolskie)
Sprzedaż usług dostępu do internetu światłowodowego, telewizji, telefonu w terenie
EXPRO SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe (preferowane ze specjalnością pośrednictwo pracy lub pokrewne), doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań, bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej i internetu. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.Kierowanie młodzieży do pracy stałej, sezonowej i krótkoterminowej, organizacja targów i giełd pracy
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-06-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Słupsk (pomorskie)
działania związane z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowanych przygotowywanie wniosków projektowych krajowych i zagranicznych, kalkulacja kosztów i raporotwanie; zarządzanie projektami, w tym opracowanie i wdrażanie zasad zarządzania z uwzględnieniem specyfikacji danego projektu, prowadzenie i rozliczanie projektów i zagranicznych, w tym projektów międzynarodowych UE; utrzymywanie kontaktów z krajowymi i zagranicznymi instytucjami w zakresie współpracy związanej z pozyskiwaniem środków z projektów krajowych i europejskich
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy - 2019-04-02 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy w grupie wychowawczej. Praca indywidualna z wychowankiem. Współpraca z zespołem wychowawczym, instytucjami zewnętrznymi, rodziną podopiecznych. Prowadzenie dokumentacji wychowanka. Prowadzenie zajęć wspierających rozwój wychowanka.
Dom Dziecka "Na Wzgórzu" - 2017-05-12 - Sopot (pomorskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sprawdzała zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywała w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; nadzorowała opracowania i aktualizowania dokumentacji, opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych; zapewniała zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadziła rejestr zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.- Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce wykonywania pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice - jednostka obsługiwana. - Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Praca przy naprawie samochodów ciężarowych.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2019-02-20 - Bełchatów (łódzkie)
praca wymaga okresowych zjazdów pod ziemię, projektowanie i uruchamianie układów elektroniki, wykonywanie i analizowanie dokumentacji projektowej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)