SPECJALISTA - ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (ABI) Katowice oferta pracy ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Stanowisko: SPECJALISTA - ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (ABI)
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 840 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sprawdzała zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywała w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; nadzorowała opracowania i aktualizowania dokumentacji, opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych; zapewniała zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadziła rejestr zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.- Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce wykonywania pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice - jednostka obsługiwana. - Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
Data publikacji: 2016-12-13
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: sprawdzała zgodność przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywała w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; nadzorowała opracowania i aktualizowania dokumentacji, opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych; zapewniała zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; prowadziła rejestr zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych.- Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce wykonywania pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice - jednostka obsługiwana. - Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 840 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 do 3840 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI (ABI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator bezpieczeństwa informacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 840 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe o kierunku prawo lub administracja. Doświadczenie zawodowe 5 lat pracy w zakresie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych. Umiejętności: wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela. Wymagania dodatkowe: udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku ABI-ego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Mariacka 23, 40-014 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 10.01.2017 do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: termin składania dokumentów do 10.01.2017 do 15.30, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator bezpieczeństwa informacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2016
Data dodania oferty pracy: 13.12.2016
Oferta pracy ważna do: 10.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad stanem magazynowym w DUR,Sporządzanie zamówień w systemie operacyjnym SAP,Współpraca z dostawcami w zakresie dostaw części/ materiałów,Gromadzenie, analizowanie ofert zewnętrznych pod kątem
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-11-04 - Radomsko (łódzkie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub kilku zespołów. Wsparcie zespołu sprzedaży w rozwiązywaniu problemów klientów i ulepszaniu przyszłych produktów. Dostarczanie usług oraz serwisów w danym regionie, a także monitorowanie pracy innych agentów. Identyfikacja trendów oraz luk w procesach i produktach w celu podniesienia jakości usług dzięki doskonałej znajomości procesów w organizacji między innymi Cisco TAC.BU.Logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
- Pomoc w przygotowywaniu projektów pism z zakresu przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, pomoc w przygotowywaniu projektów pism w sprawie interpretacji przepisów ustawy oceny oddziaływania na środowisko, pomoc w bieżących pracach Departamentu.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
-Przygotowywanie pizzy i dań obiadowych,-Wymiar czasu pracy od pełnego etatu do 1/2 etatu - do uzgodnienia,-Kontakt osobisty lub telefoniczny: 58 683-95-99; 509-382-756.
RESTAURACJA & PIZZERIA "ROSA" IZABELA ROSA - 2016-10-18 - Pszczółki (pomorskie)
Stworzenie koncepcji marketingowej dla rozwoju firmy, aktywne realizowanie wyznaczonych celów.
Bart-Net Bartosz Sikorski - 2016-04-29 - Konin (wielkopolskie)
księgowanie faktur zakupu usług logistycznych, wystawianie faktur sprzedazy usług logistycznych, sporzadzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
prowadzenie magazynu -instalacje hydrauliczne i przeciwpożarowe
INSTAC SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- działania marketingowe firmy- obsługa klienta- obsługa programu do fakturowania- obsługa kasy fiskalnej
Zakład Stolarski "Złoty Sęk" Jerzy Popławski - 2016-03-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)
koszenie trawników, przycinanie żywopłotów , krzewów i inne prace pomocnicze w ogrodzie (miejsce wykonywania pracy Kompleks Parkowy rezydencji Dwór Polski)
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Produkcyjne "INKOM" sp. z o.o. - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesu związanego z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umowy, ewidencja czasu pracy, pomoc przy kontrolowaniu uprawnień pracowniczych, pomoc w sporządzaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łuków (lubelskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
-przygotowanie ofert, materiałów promocyjnych i marketingowych, praca w godz. 7-15
Przewozy Regionalne Sp.z o.o - 2016-02-26 - Opole (opolskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych bloków, odśnieżanie , grabienie liści, spisywanie liczników głównych, dostarczanie dokumentacji do lokatorów.
ANDRZEJ MYŚLIWIEC DANHEN 2 - 2018-02-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie dokumentacji technicznej, technologicznej oraz normalizacyjnej dla produkowanych w fabryce wyrobów dla branży energetycznej,Wykonywanie prób i testów surowców, półproduktów, materiałów pomocniczych i wyrobów gotowych, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami SEP,Przygotowanie danych do wyceny nowych wyrobów, Udział w zlecaniu badań w celu uzyskania atestów i certyfikatów na wyroby Spółki,Udział w projektach rozwojowych,
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-01-15 - Człuchów (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:Biężące informowanie przełożonych o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy. Dbałość o rozwój merytoryczny i osobisty. Między innymi: pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę cywilnoprawmych. Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON. Współpraca z innymi działami.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: KobiórPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Tranz-Tel Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kobiór (śląskie)
Wykonywanie prac remontowo budowlanych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kaliś (małopolskie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.
LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Olkusz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż, udzielanie klientom informacji.
BPO EMPLOYMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń oraz zamówień skłądanych przez klientów,- Prowadzenie dokumentacji związanej z procesu zakupu i sprzedaży produktów przez internet,- Przygotowanie zamówień składanych przez klientów dorosłych oraz zarządzanie magazynem,- Obsługa sklepu internetowego serwisu aukcyjnego,- Opracowanie opisów produktów.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)