SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Zielona oferta pracy F.H.U DAN DAV Sławomir Potrzebski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa płacowa pracowników- sporządzanie i rozliczanie list płac, zakładanie, prowadzenie , aktualizacja akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło, aneksówaktualizowanie i wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego Optima, rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracownika: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.,rozliczanie potrąceń komorniczych pracowników i związana z tym korespondencja, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących. ZUA, ZWUA, zgłoszenia członków rodzin ZCNA, ZUS IWA,sporządzanie PIT-11 + ZUS IMIR pracowników po każdym roku, PIT- 4R , PIT-8AR roczne, PFRON, wystawianie zaświadczeń pracownikom ( o dochodach, o zatrudnieniu, ZUS, do banku i inne), aktualizacja regulaminów: pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,sprawozdawczość kadrowa do GUS, wypełnianie dokumentacji powypadkowej przekazanie do ZUS- w razie wypadku,prowadzenie rejestru wypadków, zachorowań, prowadzenie ewidencjizatrudnienia pracowników
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Zielona (małopolskie)
Pracodawca: F.H.U DAN DAV Sławomir Potrzebski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-709 Zielona 45, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa płacowa pracowników- sporządzanie i rozliczanie list płac, zakładanie, prowadzenie , aktualizacja akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie, umów o dzieło, aneksówaktualizowanie i wprowadzanie danych do programu kadrowo płacowego Optima, rozliczanie urlopów i innych nieobecności pracownika: zasiłki chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.,rozliczanie potrąceń komorniczych pracowników i związana z tym korespondencja, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących. ZUA, ZWUA, zgłoszenia członków rodzin ZCNA, ZUS IWA,sporządzanie PIT-11 + ZUS IMIR pracowników po każdym roku, PIT- 4R , PIT-8AR roczne, PFRON, wystawianie zaświadczeń pracownikom ( o dochodach, o zatrudnieniu, ZUS, do banku i inne), aktualizacja regulaminów: pracy, wynagrodzeń, ZFŚS,sprawozdawczość kadrowa do GUS, wypełnianie dokumentacji powypadkowej przekazanie do ZUS- w razie wypadku,prowadzenie rejestru wypadków, zachorowań, prowadzenie ewidencjizatrudnienia pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drwinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Sprawna obsługa komputera, komunikatywnośc, wiedza z zakresu kadr i płac
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, sprawna obsługa komputera, komunikatywność, wiedza z zakresu kadr i płac, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowej lub w dziale kadr, mile widizana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, dobry stan zdrowia, sumienność, dobra organizacja, uczciwość, jedna zmian w godz; 7-15 od poniedziałku do piątku, umowa o pracę pełny etat, po okresie próbnym możliwość pracy na czas nieokreślony, możliwość zatrudnienia od zaraz.
Nazwa pracodawcy: F.H.U DAN DAV Sławomir Potrzebski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
32-709 Zielona 45, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, dokumenty poświadczające ukończoną szkołę, kursy, uprawnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Drwinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy:
Zakładanie stolarki budowlanejPozostałe PKD : 01.61.Z, 01.64.Z, 10.11.Z, 10.39.Z, 10.41.Z, 10.42.Z, 10.61.Z, 10.89.Z, 16.10.Z, 16.24.Z, 16.29.Z, 17.11.Z, 17.12.Z, 17.21.Z, 17.29.Z, 22.19.Z, 23.11.Z, 23.13.Z, 23.19.Z, 24.20.Z, 24.31.Z, 24.32.Z, 24.33.Z, 24.34.Z, 24.41.Z, 24.42.B, 24.45.Z, 25.11.Z, 25.12.Z, 25.21.Z, 25.29.Z, 25.50.Z, 25.61.Z, 41.20.Z, 43.11.Z, 43.12.Z, 43.21.Z, 43.29.Z, 43.31.Z, 43.33.Z, 43.99.Z
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2018
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 12.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
MYCIE SAMOCHODÓW Z ZEWNĄTRZ, ODKURZANIE SAMOCHODÓW, MYCIE I KONSERWACJA ELEMENTÓW GUMOWYCH I PLASTIKOWYCH SAMOCHODU, MYCIE SZYB, MYCIE SILNIKÓW
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Gdynia (pomorskie)
kontakt z klientem, wpółpraca z prawnikami, monitorowanie i nadzorowanie należności
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2017-01-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- Obsługa kontrahentów zagranicznych. Sprzedaż i zakupy metali nieżelaznych. Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcnie wyższe (mile widziany kierunek: ochrona środowiska lub metarulgia lub kierunek z dziedzin pokrewnych (odlewnictwo). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Bytom (śląskie)
Przygotowowanie budżetu rocznego lub planu wieloletniego, sprawowanie kontroli nad realizacją tych planów. Sporzadzanie raportów i analiz finansowych. Współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
Znajomość procesu technologicznego zakładu, tworzenie warunków technologicznych dla poszczególnych etapów produkcyjnych (RPO)
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2017-02-06 - Stanowice (śląskie)
j.w.
ANETA KRÓL "TEMPUS A" AGENCJA PRACY CZASOWEJ - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
Monitorowanie produkcji prefabrykatów betonowych, nadzór nad produkcją betonów towarowych, nadzór nad konserwacją i utrzymaniem sprawności węzła betonu, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa myjni ręcznej samochodowej
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy dokumentacji projektowej i rejestacja w rejestrze budowy; rozdysponowanie tej dokumentacji; archiwizacja dokumentacji; opracowywanie protokołów przekazania;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości, kadr, sekretariatu. Praca na pełny etat, w dni robocze . Oferta pracy skierowana do osób z orzeczeniem o stopniuniepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Raszyn (mazowieckie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń, sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebinia (małopolskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-01-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywny udział we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie procedur i propozycji usprawnień procesu produkcji pod kątem jakościowym.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-11-02 - Lipiny (łódzkie)
Opracowanie strategii rozwoju sieci sprzedaży, tworzenie nowoczesnych narzedzi sprzedaży, obsługa sklepu internetowego i strony www. budowanie sieci odbiorców
Firma Siwińscy s.c. Barbara Siwińska, Zdzisław Siwiński - 2018-09-06 - Pogorzel (mazowieckie)