SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (NA CZAS OKREŚLONY W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ) Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (NA CZAS OKREŚLONY W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO (NA CZAS OKREŚLONY W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO CZŁONKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: wyższe,- doświadczenie zawodowe: 13 miesięcy udokumentowanego doświadczenia w przeprowadzaniu postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych lub doświadczenie w przewodniczeniu lub współuczestnictwie w pracach komisji przetargowych,- biegła znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych,- umiejętność argumentowania,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- łatwość nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub budowlane lub ekonomiczne,- znajomość obsługi komputera, programu komputerowego Open Office, Word, Excel,- obsługa komputerowego pakietu biurowego,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY DODATKOWE:- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. Dokumenty należy składać od dn. 17.01.2017r. do dn. 26.01.2017r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZE INNE INFORMACJE: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Umowa o pracę na czas określony (zastępstwo). Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2000 zł brutto.Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 26.01.2017., Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 26.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
Pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Zaopatrzenie w potrzebne materiały techniczne, opakowania, części zamienne, praca w zakresie racjonalnej gospodarki materiałowej, prowadzenie całokształtu prac związanych z gospodarką opakowań,prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sprawadministracyjno-gospodarczych i Ochrony Mienia
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-12-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
pakowanie obuwia (CV na adres e-mail: praca (at) oleksy.pl)
OLEKSY Spółka Jawna Paweł i Witold Oleksy - 2017-07-24 - Stanisław Dolny (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunków kosztów i wyników, analizowanie wyników, przygotowanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
montaż instalacji sanitarnych wodnych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szydłowo (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej, kontrahentów ze wschodu (pozyskiwanie pracowników fizycznych, wykwalifikowanych, a także firm ze Wschodu, aby inwestowały, budowały w Polsce), praca na umowę zlecenie (84 godziny w miesiącu), dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, w okresie późnijeszym istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za szkolenie klientów jak zamawiać produkty przez internet, obsługa klienta rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)
Rozmowy z kontrahentami w j.niemieckim (telefoniczne oraz drogą elektroniczną )Współpraca z produkcją.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ZIBI" ZBIGNIEW PAWELA - 2017-09-20 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace wykończeniowe pomieszczeń budowlanych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Usługi Remontowo - Wykończeniowe Rafał Stawiarski - 2017-09-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo - płacowa.
Mardi Sp. zo.o. Biskupiec - 2018-04-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
•Przeprowadzanie pomiarów liniowych i kątowych,•Dokonywanie pomiarów za pomocą ramienia pomiarowego i trackera laserowego,•Odbiór i zwalnianie na etapie międzyoperacyjnym i końcowym wyrobów na Wydziale Spawalniczo-Montażowym i Obróbki Mechanicznej,•Tworzenie zapisów jakości z przeprowadzonych kontroli i badań,•Tworzenie programów do pomiarów 3D,•Bieżący kontakt z inspektorami zewnętrznymi,•Bieżące raportowanie do przełożonego.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
- dodawanie ogłoszeń- kontakt z kandydatami do pracy- opieka nad pracownikami z Ukrainy (zakwaterowanie, dokumentacja)- składanie dokumentów do Urzędów
PHU MASTERCLEAN RADOSŁAW ŁOŚ - KOROBCZAK - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-01-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
organizacja procesów logistycznych w zakresie dostaw oraz wewnętrznej dystrybucji towarów dla potrzeb sprzedaży hurtowej, produkcji wyrobów oraz dla potrzeb serwisowych, tworzenie dokumentów w systemie informatycznym firmy, bieżąca kontrola prowadzonych procesów logistycznych
STERNET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały i surowce; monitorowanie realizacji procesu produkcji; kontrola nad stanem magazynowym oraz wydawanie surowców; bieżąca kontrola produkcji; wykonywanie na bieżąco operacji w aplikacjach komputerowych; praca w systemie ERP; godz. pracy 7-19; 19-7 - system równoważny, umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na czas określony; płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-04 - Słupsk (pomorskie)
j.w
SOL Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie konkursów związanych z pozyskiwaniem funduszy lokalnych , wojewódzkich, składanie ofert do podmiotów zewnetrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)