SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA Lubań oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000-zł brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, bankowość, zarządzanie przedsiębiorstwem
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera (pakiet Office: Word, Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe, staż lub praktyka w publicznych służbach zatrudnienia.Umiejętność pisania pism urzędowcyh, sporządzania zestawień w Exel, chęci podnoszenia kwalifikacji zawodowych, dokształcenia, umiejętność organizacji pracy, samodzielność, logiczne myślenie, komunikatywność, umiejetność współpracy z innymi, odporność na stres, wysoka kultura osobobista.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres -pup (at) powiatluban.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Cendrowski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 02.10.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, sprzedaż usług turustyczych, tworzenie ofert dla klientów, obsługa sprzętu biurowego, kontakt bezpośredni z kontrahentami i możliwość uczestnictwa w szkoleniach odbywających się w zakładzie pracy dot. ubezpieczeń turystycznych, sprzedaży ofert oraz poznawania obiektów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Będzin (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, praca na specjalistycznych programach rynku usług telekomunikacyjnych; obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz pracownikami, kwaterowanie pracowników w wynajętych mieszkaniach, obsługa administracyjna zatrudnionych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Suwałki (podlaskie)
obsługa maszyn stolarskich do produkcji sklejki profilowanej
"BESTER SKLEJKI" S.J. W ŁAŃCUCIE - 2016-10-13 - Łańcut (podkarpackie)
j.w.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy inwentaryzacji terenowej terenów zielonych, opracowywanie danych, praca przy użyciu oprogramowania GIS, system zarządzania zielenią
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientami związanymi niezbędnymi informacjami do obsługi logistycznej, opisywanie faktur, sporządzanie sprawozdań, obsługa reklamacji, wpsółpraca z innymi działmi firmy. miejsce pracy: Mirków, ul. DługaPraca na 3 zmiany: 8-16, 9-17, 10-18Sala F
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Mirków (dolnośląskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-10-09 - Świętochłowice (śląskie)
Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych. Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami. Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami. Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych. Przygotowywanie raportów.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-11-16 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie oferty handlowej, pozyskiwanie klientów, nawiązywanie współpracy z klientami z Ukrainy i Europy, sprzedaż ofert turystycznych, opieka nad gośćmi
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Korbielów (śląskie)
Murowanie fundamentów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych. Analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie położenia elementów murarskich w budynku. Ocenianie przydatności materiałów do wykonania robót murarskich. Praca w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Sochocino-Badurki (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
Szycie elementów materiałów tapicerskich.Staż pracy mile widziany.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-20 - Chojęcin (wielkopolskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu oraz doskonaleniu procesów HR w obszarze rozwoju pracowników, programów motywacyjnych itp.;współtworzenie i realizacja polityki personalnej firmy; przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników; rozliczanie czasu pracy; obsługa kadrowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON; praca w godzinach 8-16, po okresie próbnym przejście na umowę o pracę
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca w Kołobrzegu w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22.
ZDROJOWA HOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
zamawianie usług transportu zewnętrznego, przygotowanie dokumentacji wysyłkowej i nadzór nad wysyłką
REMSOD SP Z O O - 2017-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Codzienny kontakt z klientem, pozyskiwanie należności od klientów. Zarządzanie kontami klientów. Pomoc w alokacji środków pieniężnych. Przygotowywanie i wysyłka poleceń zapłaty. Zamykanie miesiąca Działanie zgodnie z wytycznymi SOX. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Obsługa firm z rynku francuskiego oraz klientów francuskojęzycznych.Praca na czas określony: 01.01.2019 - 01.01.2021Godziny pracy 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane średnie wykształcenie, doświadczenie ok. 1 roku, firma gwarantuje pakiet niezbędnych szkoleń, narzędzia pracy (samochód) oraz pakiet prywatnej opieki medycznej. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą podczas Giełdy Pracy organizowanej przez PUP w Rybniku dnia 14.06.2017r. godz. 11:00 sala 207.
FENERARI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Rybnik (śląskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwizacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-08-16 - Stoisław (zachodniopomorskie)