SPECJALISTA DS. HR I ADMINISTRACJI Radomsko oferta pracy MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
Data publikacji: 2017-02-16
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przedsiębiorców 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radomsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność prawidłowej konwersacji telefonicznej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i employer branding
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Przedsiębiorców 5, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: radomszczański
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
Ulica pracodawcy: Przedsiębiorców
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 16.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Utrzymanie kontaktu z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów z rynków międzynarodowych na Bałkany.
EXTREME SPORTS JAKUB SZYMAŃSKI - 2016-11-25 - Hutki (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
obsluga klientów w zakresie: składania zamówień, reklamacji, zwrotów, wyjaśnień wszelkich kwestii, zarządzanie odprawami celnymi, wystawianie fsaktur, raportowanie, kontrola płatności, wspołpraca z oddziałami i fabrykami Bemis w Europie, stały nadzór nad zapasami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Duchnice (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
1. Opracowywanie warunków do projektowania oraz opiniowanie i uzgadnianie wszystkich dokumentacji technicznych;2. Bieżąca współpraca z projektantami w całym cyklu inwestycyjnym z uwzględnieniem infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju;3. Udział w opracowywaniu projektów planów przebudowy i remontów dróg oraz obiektów inżynierskich;4. Udział w opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5. Wydawanie zezwoleń na zjazdy z dróg;6. Wydawanie decyzji lokalizacyjnych dla inwestorów zewnętrznych;7. Uzgadnianie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego,
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH I DRÓG WE WŁOCŁAWKU - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków - potraw mącznych, sałatek, surówek lub mycie naczyń. Miejsce pracy: CH Magnolia lub Galeria Dominikańska we Wrocławiu.Oferta dostępna w sali G.
Wrocławska Akademia Kulinarna Sp. z o. o. Sp. k. - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe,praca na terenie kraju, pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz dojazd,
PAŁKA AGNIESZKA Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane AGBUD - 2017-05-17 - Sosnowiec (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)
załadunek, rozladunek , prace magazynowe, przewóz towarów między magazynami
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Barwałd Średni (małopolskie)
Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca biurowa dotyczącą oceny zgodności usług i wyrobów w szczególności w zakresie rolnictwa ekologicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
DQS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Piła (wielkopolskie)
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace na hali produkcyjnej, prace monterskie,wynagrodzenie 15 zł brutto na godz.miejsce pracy Elbląg, PasłękIII zmiany 6-14/14-22/22-06
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- kierowca autobusu,
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ S.A. w Poznaniu - 2018-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
- Przeglądy i naprawy, konserwacje i wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych, - Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,- Kontakt e-mail: sekretariat (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2018-04-03 - Gniew (pomorskie)
Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji i czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie list płac, deklaracji;
PASO-TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pabianice (łódzkie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW W OPARCIU O HARMONOGRAM I DOKUMENTACJĘ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW PUBLICZNYCH; ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; PRZYGOTOWYWANIE ORAZ MONITOROWANIE HARMONOGRAMÓW PROJEKTÓW;WYMAGANIA:WYKSZYAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ PROCEDUR ADMINISTRACYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIAPRACA -8-16, WYNAGRODZENIE OD 2.000 ZŁ BRUTTO DO UZGODNIENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ OSOBISTY-SZCZECIN, UL. KORZENIOWSKIEGO 2, TELEFONICZNY 500066 074 LUB CV NA E-MAIL: irybarczyk (at) bpk.home.pl
BIURO PROJEKTOWO-KONSULTINGOWE ,,BPK'' SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu internetowego- branża motoryzacyjna, poszerzanie bazy klientów.
MOTO-DYNAMIC MACIEJ ŁACH - 2018-02-23 - Luborzyca (małopolskie)
Codzienny kontakt z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejudział w rozmowach kontraktowychsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu, monitorowanie sprzedaży, kontrola nalezności
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łosice (mazowieckie)