SPECJALISTA DS KSIĄG HANDLOWYCH Wodzisław Śląski oferta pracy Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĄG HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg handlowych w tym weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dowodów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałowa 51, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg handlowych w tym weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dowodów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĄG HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik rachunkowości*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wałowa 51, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Wałowa
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a03f5e3624ea47cf1a105d050cc2328
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Wiązowna (mazowieckie)
Wykonywanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, układanie glazury, terakoty, prace pomocnicze przy wykonywaniu szalowań.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Lubycza Królewska (lubelskie)
SPRZĄTACZ/KA
TOMMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-27 - Pilzno (podkarpackie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży części samochodowych internet, kontakt telefoniczny/mailowy z klientem, aktualizowanie oferty produktowej sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Stojadła (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w innych sprawach. Prowadzenie mediacji. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Wynagrodzenie 1850,00 brutto do uzgodnienia. Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych. Rozliczaie faktur eksportowych.
Przewoźniak Leszek ELSTITCH - 2016-08-30 - Andrychów (małopolskie)
aktywizacja nowych klientów, obsługa stałych klientów, opracowanie zapytań ofertowych, sporządzanie ofert, obsługa zleceń- wysyłka odbiór
SPECIAL STEELS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie reklam
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Teresin (łódzkie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
dbanie o wizerunek Grupy Oświecony poprzez wysoki standard świadczonychusług zbierania zapotrzebowania na produkty i usługi energetycznezgłębianie potrzeb odbiorców biznesowych przesyłanie informacji ozapotrzebowaniu na rozwiązania energetyczne do działu analiz ciągłedoskonalenie wiedzy, by być Oświeconym w branży ENERGETYCZNEJ
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie codziennej dokumentacji zgodnie z zasadami systemu HACCP, BRC, ISO kontrola surowca oraz bieżącej produkcji
"RIDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Szczurowa (małopolskie)
Obsługa gości, meldunek, obsługa komputera. Wyk. srednie zawodowe.Staz pracy 1 rok. Biegła znajomośc obsługi komputera oraz języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, kontrola umów handlowych, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie akcji reklamowych, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
PNIEWPOL Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyceny opraw oświetleniowych oraz ich podzespołów,
Cleoni Arkadiusz Marciniak - 2018-10-17 - Rożnowo (wielkopolskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
Filharmonia Pomorska im.Ignacego Jana Paderewskiego - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
Dobór i zakup surowca pod bieżące zamówienia w oparciu o wytyczne klienta lub konstrukcje i parametry opakowaniaKontrola i nadzór produktów pod względem materiałowym ( kontrola dostaw, terminowość, sprawdzanie surowca, reklamacje, zwroty, gospodarka palet zwrotnych)Kontrola rynku tektury pod kontem dostawców i zmieniających się cenWybór dostawcy i negocjacje handloweKontrola faktur zakupowych
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Skawina (małopolskie)
Bieżące utrzymanie infrastruktury IT, udział w projektach informatycznych, projektowanie i rozwój istniejących systemów informatycznych, udziałwe wdrażaniu projektów IT, monitorowaniei kontrola systemów.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. - 2017-02-03 - Konin (wielkopolskie)
księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych i kosztowych. Praca w godzinach 9-17. Wynagrodzenie 2000 zł brutto na okresie próbnym
BIURO TURYSTYKI JAWORZYNA TOUR KACZMARCZYK WILK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-10-31 - Jaworzno (śląskie)