SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Rudnik nad Sanem oferta pracy PATKAR Stanisław Szydełko
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów zagranicznych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Pracodawca: PATKAR Stanisław Szydełko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stróżańska 67d, 37-420 Rudnik nad Sanem, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów zagranicznych, współpraca z kontrahentami zagranicznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rudnik nad Sanem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rudnik nad Sanem
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język niemiecki w stopniu dobrym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole[Umiejętność 1] : dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: PATKAR Stanisław Szydełko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Stróżańska 67d, 37-420 Rudnik nad Sanem, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Rudnik nad Sanem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rudnik nad Sanem
Ulica pracodawcy: Stróżańska
Numer budynku pracodawcy: 67d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97a6b00899807d4b347a48c2c77c76ed
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
Produkcja kebabu.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Duszniki (wielkopolskie)
Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji. Współpraca z kontrahentami z krajów Bliskiego Wschodu.
kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Imielin (śląskie)
załadowywanie i wyładowywanie produktów, dbanie o dobry stan pojazdu, dostarczanie jedzenia z pyszne.pl, uber eats, pizzy portal na terenie powiatu piaseczyńskiego
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa maszyn i ich konserwacja, zaznajomienie z techniką szycia poszcz.elementów odzieży, szycie różnych rodzajów odzieży roboczej (koszule, kurtki, fartuchy, ubrania, bluzy) etc.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Koniecpol (śląskie)
Zakres głównych obowiązków:1. Udział w opiniowaniu dokumentów planistycznych z rejonu odpowiedzialności RZI w Bydgoszczy, w tym badania i analiza zapisów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz identyfikacja konfliktów przestrzennych mająca wpływ na obecne i przyszłe zagospodarowanie terenu.2. Udział w spotkaniach oraz naradach koordynacyjnych.3. Sprawowanie nadzoru nad właściwym przestrzeganiem przez użytkowników i administratorów właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania terenów wojskowych.4. Udział w pracach komisji dotyczący ustanawiania lub znoszenia stref ochronnych terenów zamkniętych, dokonywanie wizji lokalnej terenów wojskowych objętych ustanowioną strefą ochrony.5. Badanie i analiza zapisów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, odnoszących się do terenów wokół kompleksów nieruchomości wojskowych.6. Opracowanie przeglądów kompleksów nieruchomości wojskowych o stanie obecnego wykorzystania i zagospodarowania terenu oraz opracowanie raportów o stanie zagospodarowania terenów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-04-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Republic of Expo - 2017-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc przy obsłudze maszyn stolarskich, pomoc przy składaniu elementów drewnianych
P.P.U. KOMPLEX-DOM Tadeusz Zmyślony - 2018-10-26 - Kuczek (kujawsko-pomorskie)
WNIOSKOWANIE, REALIZACJA I ROZLICZANIE PROJEKTÓW EFS. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2019-03-22 - Słupsk (pomorskie)
zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 01.02.2016 r. (Dz. Urz. MS. z 2016 r., poz. 76); 07.30-15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-wykonywanie zleconych prac-weryfikacja sprawozdań finansowych-analiza danych finansowych-przygotowywanie analiz finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER SP. Z O.O. - 2017-11-21 - Katowice (śląskie)
- komunikacja z klientem krajowym i zagranicznym- kontrola zamówień, współpraca z magazynem- fakturowanie
P.P.U.H. STYROPMIN Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- opracowywanie receptur nowych odmian materiałów polimerowych, - prowadzenie badań związanych ze zmniejszaniem stopnia palności tworzyw,- badanie procesów modyfikacji tworzyw, - prowadzenie prac o charakterze badawczo-rozwojowym z zakresu wytwarzania, przetwarzania i recyklingu materiałów polimerowych.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
specjlaista do spraw obsaługi klienta, wystawianie faktur, prace biurowe, wystawianie dokumentów, pilnowanie terminówpraca : Rzemień 262A
PPUH REGAMET s.j. - 2019-05-15 - Rzemień (podkarpackie)
Zarządzanie stanem magazynowym, wykładanie towaru na półki, przyporządkowywanie cen do towarów, sprawdzanie dokumentów z dostawą.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kęty (małopolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-06-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Kompleksowe sprzątanie domów i pomieszczeń biurowych, hotelowych, gastronomicznych, kontrola zamówień specjalistycznych środków czystościumowa zlecenie, ok. 160 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Organizacja transportu, kontakt z kontrahentami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGSOL" Sp. J. - 2016-11-10 - Pacanów (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-07-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)