SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - RYNKI BLISKOWSCHODNIE (1/4 ETATU) Imielin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - RYNKI BLISKOWSCHODNIE (1/4 ETATU)
Wynagrodzenie: od 570 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji. Współpraca z kontrahentami z krajów Bliskiego Wschodu.
Data publikacji: 2019-10-08
Lokalizacja: Imielin (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji. Współpraca z kontrahentami z krajów Bliskiego Wschodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 570 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - RYNKI BLISKOWSCHODNIE (1/4 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Imielin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 570 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Data zakończenia pracy: 14.10.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
język arabski w mowie i piśmie poziom biegły, znajomość języka arabskiego jest wymagana z uwagi na fakt, iż osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z kontrahentami z krajów Bliskiego Wschodu.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.10.2019
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?523b0016c62b4cdfd38f44472f432c0d
Podobne oferty pracy
wyksz. wyższe lub średnie, wiedza z zakresu ksiegowości i kadr, prof. II
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2018-06-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem i agencjami reklamowymi, promocja produktów reklamowych, urzymanie i pozyskanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
rekrutacja osób z Ukrainy ,Białorusi,Mołdawii,Armenii.Pomoc tym osobom w wypełnianiu kwestionariuszy, zakladanie kont bankowych , wystawianie ogłoszeń na wschodnich portalach pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Środa Śląska (dolnośląskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie- doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą KlientaPracodawca oczekuje:- komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,- uporu i nastawienia na realizację celów,- dużego zaangażowania i motywacji do pracy,- dobrej organizacji pracy własnej,- dobrej umiejętności obsługi MS Office ( w szczególności Excel )Mile widziane:- doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych,- znajomość produktów finansowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-20 - Racibórz (śląskie)
Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnegopodczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez MOK, odpowiedzialność za powierzony sprzęt, stan techniczny oraz konserwacja i usuwanie awarii, znajomość urządzeń oświetlenia scenicznego, elementów nagłośnienia, projektorów oraz pulpitów sterujących
Miejski Ośrodek Kultury - 2018-11-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
dobór i sprzedaż części i akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów, pozyskiwanie nowych klientów, umiejętność pracy w zespole, rok w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża motoryzacyjna)
Suder Plus Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Gniezno (wielkopolskie)
Specjalista ds. zatrudnienia cudzoziemców
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działaniami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz spraw wynikających ze stosunku pracy osób zatrudnionych w RZGW Wrocław;kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników RZGW we Wrocławiu;wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowych, danych dotyczących czasu pracy, absencji pracowników oraz szkoleń przy użyciu programów EDEN, Płatnik, Archiwum;współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawach organizacji praktyk studenckich oraz współpraca w z PUP w sprawie organizacji staży;prowadzenie sprawozdawczości pełnej i cząstkowej;prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego pracowników i członków ich rodzin;prowadzenie spraw socjalnych w zastępstwie;archiwizacja prowadzonych spraw.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2018-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)
osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2019-07-05 - Katowice (śląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabrze (śląskie)
- Zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, Realizowanie celów sprzedażowych, Profesjonalne doradztwo w zakresie energii, Raportowanie wyników do przełożonego, Monitorowanie działań konkurencji, Doradztwo biznesowe w zakresie oferowanych usług (taryfy energetyczne prąd/gaz, dystrybucja, audyty). Rozwijanie bazy klientów w podległym regionie. Praca o charakterze mobilnym, obejmująca swoim zasięgiem region zamieszkania.- Dlaczego warto? ---> Zatrudnienie w Spółce, czytelny i atrakcyjny system prowizyjny, atrakcyjny pakiet szkoleń wstępnych oraz doszkalających, nie normowany czas pracy, możliwość podjęcia współpracy jako drugie źródło dochodu, szybka ścieżka awansu na Kierownika zespołu.- Oferta kierowana również do micro podmiotów.- Wynagrodzenie prowizyjne: 300,00 zł/brutto za każdy PPE (Punkt Poboru Energii). Praca na umowę o dzieło na 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Oferta kierowana również do micro podmiotów.- Czas pracy nie normowany. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w pozyskiwaniu klientów. Sprzedaż i kontakt z ludźmi to dla Ciebie przyjemność. Znasz techniki sprzedaży i potrafisz negocjować. Odpowiada Ci praca w terenie. Masz silną osobowość i wysokie zdolności interpersonalne. Jesteś silnie zmotywowany, zaangażowany i pracowity. Potrafisz samodzielnie planować i organizować swój czas pracy. Motywują Cię cele, które są drogą do awansu. Jesteś zmotywowany by być coraz lepszym, Posiadasz czynne prawo jazdy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) partner.duon.pl
CLUBPRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Partner Południe Polski - DUON Marketing and Trading S.A. - 2015-10-14 - Katowice (śląskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym i logistycznym, prowdzenie dokumentacji, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Słupsk (pomorskie)
Dbanie o właściwą eksploatację sieci wod.-kan. obsługiwanej przez spółkę. Prace przy organizowaniu i koordynowaniu zadań związanych z planowanymi pracami i procesem usuwania awarii.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Wolbrom (małopolskie)
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2019-05-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami
ZENON SP. Z O.O. - 2017-11-20 - Brusy (pomorskie)
Koncepcje reklamowe firmy, kampanie medialne, kreowanie wizernku firmy, przygotowywanie projektów graficznych, akcje promocyjne, analiza działąń marketingowych, aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje, spotkania, wideokonferencje w ramach wspólnych działań reklamowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z Ustawą zamówień publicznych, kosztorysowanie, korespondencja z Inwestorami, rozliczanie robót, przygotowanie dokumentacji odbiorowych. Praca na samodzielnym stanowisku.
PRO-INFRA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Wykonywanie prac na terenach zielonych, sprzątanie obiektów
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Pajęczno (łódzkie)
dbanie o pozytywny wizerunek i ciągłość pracy oddziałów KONKRET Sp. z o.o., wsparcie merytoryczne w sprzedaży, monitorowanie pracy podległych biur, rozliczanie podległych biur (praca na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego)
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żyrardów (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowanie i administracja stron interentowych- obsługa marektingu internetowego (SEO) i kanałów Social Media- przygotowywanie szablonów pod aukcje internetowe- pomoc w obsłudze sprzedaży internetowej- opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży- tworzenie grafik pod wizualizację
Effect Centrum Osłon S.C. Michał Mitko, Ewa Mitko - 2017-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Jawor (dolnośląskie)
produkcja wyrobów garmażeryjnych
DERLAT FOOD COMPANY Eliza Derlat - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie społecznosci terapeutycznej grup edukacyjnych, prowadzenie dokumentacji z rozmów indywidualnych i grupowych, sporządzanie analizy oraz diagnozy
Ośrodek Rehabilitacyjno-Postresocjalizacyjny w Darżewie - 2016-12-09 - Darżewo (zachodniopomorskie)