SPECJALISTA W ZESPOLE KADR Wrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz spraw wynikających ze stosunku pracy osób zatrudnionych w RZGW Wrocław;kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników RZGW we Wrocławiu;wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowych, danych dotyczących czasu pracy, absencji pracowników oraz szkoleń przy użyciu programów EDEN, Płatnik, Archiwum;współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawach organizacji praktyk studenckich oraz współpraca w z PUP w sprawie organizacji staży;prowadzenie sprawozdawczości pełnej i cząstkowej;prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego pracowników i członków ich rodzin;prowadzenie spraw socjalnych w zastępstwie;archiwizacja prowadzonych spraw.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Norwida 34, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz spraw wynikających ze stosunku pracy osób zatrudnionych w RZGW Wrocław;kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników RZGW we Wrocławiu;wprowadzanie i aktualizowanie danych osobowych, danych dotyczących czasu pracy, absencji pracowników oraz szkoleń przy użyciu programów EDEN, Płatnik, Archiwum;współpraca z komórkami organizacyjnymi w sprawach organizacji praktyk studenckich oraz współpraca w z PUP w sprawie organizacji staży;prowadzenie sprawozdawczości pełnej i cząstkowej;prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego pracowników i członków ich rodzin;prowadzenie spraw socjalnych w zastępstwie;archiwizacja prowadzonych spraw.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZESPOLE KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (zarządzanie kadrami, zasobami ludzkimi lub pokrewne), staż pracy: 2 lata w kadrach, umiejętności: obsługa programu Płatnik, programów kadrowcyh, umiejętność analitycznego myślenia, samodzeilenego zdobywania informacji, ugruntowana wiedza z zakresu prawa pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Norwida 34, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Norwida
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 01.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa biura , spraw kadrowych i płacowych
P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński - 2016-07-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
-przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP- inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej.
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Ścisła współpraca z działem remontowo-budowlanym, sporządzanie zamówień, rozliczanie z przekazanych materiałów.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2017-12-11 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie przepływu informacji pochodzących z aplikacji wewnątrz firmy; Instalowanie typowych aplikacji; Testowanie poprawności instalacji aplikacji; Obsługiwanie programów pakietu biurowego oraz podstawowych aplikacji internetowych; Archiwizowanie danych z obsługiwanych aplikacji; Aktualizowanie obsługiwanej aplikacji
"KOMPOZYTY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg HACCP, sprawdzanie jakości towarów.Wymagane min. 2 -letnie doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁADY MIĘSNE SATNISŁAWÓW Spółka z o.o. - 2016-04-07 - Stanisławów (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja zadań wynikających z dokumentów normujących działalność ewidencyjną jednostki; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Pracy, obywatelstwo polskie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy w tym umiejętność pracy pod presją czasu
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-03 - Lubliniec (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
realizacja wyznaczonych celów zakupowych Firmy; współpraca z dotychczasowymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi Firmy; koordynacja realizacji zawartych kontraktów; budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami; aktywne poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia w kraju i za granicą; wyjazdy służbowe do klientów.
Przedsiębiorstwo Metali Nieżelaznych "BOBREK" Spółka jawna - 2018-03-22 - Bobrek (małopolskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Piła (wielkopolskie)
analiza danych produkcyjnych, opracowywanie i wdrażanie usprawnień optymalizujących procesy produkcyjne, prowadzenie szkoleń w obszarze produkcji
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Rogowiec (łódzkie)
- sprzedaż produktów i usług bankowych- doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku- obsługa operacji kasowych
Bank POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2018-04-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
zarządzenie spedycją, organizowanie dostaw do klientów, negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. płac należy:- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń;- Sporządzanie list płac;- Sporządzanie kalkulacji w zakresie wynagrodzeń;- Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych;- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami;- Sprawozdanie do GUS Z - 03 kwartalne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; - Sprawozdanie do GUS F- 03 roczne o środkach trwałych;- Sprawozdanie GUS Z 06 roczne o zatrudnieniu, wynagrodzeniu pracowników i czasie pracy, Z-12 wylosowane losowo;- Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS;- Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dotyczących kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki;- Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych;- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług turystycznych dla uczniów i pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zamówieniami publicznymi.- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
POSZUKIWANIE OFERT NA DOSTAWY MATERIAŁÓW, CZĘŚCI ZAMIENNYCH I URZĄDZEŃ NA REMONTOWANE, BUDOWANE I PRZEBUDOWYWANE STATKI, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE UMÓW HANDLOWYCH I GENEROWANIE ZAMÓWIEŃ, ROZLICZANIE PRZEPROWADZONYCH TRANSAKCJI HANDLOWYCH I ZREALIZOWANYCH DOSTAW, NADZOROWANIE POSTEPOWAŃ REKLAMACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z PROWADZONYMI PROCESAMI ZAKUPOWYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE LUB HANDLOWE, PRACA NA STANOWISKU ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ ZAKUPÓW LUB JAKO TECHNOLOG MATERIAŁOWY MIN. 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego, realizowanie zamówień, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Wieluń (łódzkie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie, przedstawianie ofert klientom, przygotowywanie dokumentacjji służących do zawierania umów
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Chojna (zachodniopomorskie)
obsługa klienta,kosztorysowanie napraw,wykonywanie oględzin,przeprowadzanie likwidacji szkód z towarzystwami ubezpieczeniowymi
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
- przewóz towaru na terenie całego kraju,- praca w systemie równoważnym-zgodny z ustawą o czasie pracy kierowców- praca na okres próbny 3-miesiące,- wynagrodzenie: 2300 brutto + dieta/delegacje
Firma Wielobranżowa "M-M" Michał Marciniak - 2018-04-18 - Manieczki (wielkopolskie)