SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI Wałcz oferta pracy P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura , spraw kadrowych i płacowych
Data publikacji: 2016-07-26
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 79, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa biura , spraw kadrowych i płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 01.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagany zawody dla kandydatów: Pracownik obsługi płacowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania : min. wykształcenie średnie , preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe w kadrach i płacach , bardzo dobra obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: P. P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Bydgoska 79, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: po telefonicznym uzgodnieiu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 79
Profil działalności pracodawcy: firma budowlana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 25.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
Montaż instalacji sanitarniej i grzewczej, podstawowe pojęcie hydrauliki i obsługi elektronarzędzi, wykształcenie zawodowe lub średnie, staż pracy 1-3 lata, miejsce pracy: Teren Województwa Wielkopolskiego
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klientów, wypisywanie faktur
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe techniczne; zaawansowana znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; komunikatywność; pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z profilem firmy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
przewozy pasażerskie na terenie Ukrainy, Rosji, oraz państw Wschodniej Europy
FIRMA KRY-CHA WOJCIECH CHADŻY - 2017-04-27 - Łomnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi
Monster Print Janusz Mordec - 2016-11-25 - Chorzelów (podkarpackie)
Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności. Nadzór nad terminowością realizacji zamówień. Archiwizacja dokumentacji postępowań.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych
LUXCOM MATEUSZ RUCZYŃSKI - 2017-05-09 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)
realizacja zamówień, planowanie i zamawianie opakowań zwrotnych, planowanie i organizowanie transportu, kontakt i współpraca z klientem.
ALGONTEC POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa maszyny mixokret, precyzyjne wykonywanie posadzki za pomocą w/w technologii, Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu Pracy oraz art. 21 Kodeksu Pracy. Praca na terytorium Bytomia oraz krajów UE.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Bytom (śląskie)
sporzadzanie druków planistycznych, i sprawozdawczych,monitoring realizacji planow pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane ze sprzedażą i uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sprzedaż roślin ozdobnych- pielęgnacja roślin ozdobnych- zaopatrywanie punktów sprzedaży- przygotowanie roślin do transportuSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
realizacja planów sprzedażowych firmy poprzez obsługę partnerów handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Szkło Spółka z o.o. - 2016-12-09 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
współpraca z klientami zagranicznymi, obsługa i koordynacja zamówień, sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie wizualizacji projektowych
Lars Laj Polska Spółka z o.o. - 2016-06-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w zakresie ofertowania produktów zgodnie z procedurą obsługi klienta. Obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji technicznych, dostępności towaru.warunków zakupu, warunków gwarancji. Pozyskiwanie opinii klientów w zakresie produktów, jakości obsługi. Analiza rynku poprzez monitorowanie cen konkurencji, ofert konkurencji, oferowanych usług. Obsługa klienta: podczas targów, podczas rozmów handlowych z klientami odwiedzającymi zakład, w trakcie spotkań w siedzibie klienta. Dystrybucja materiałów niezbędnych do obsługi klienta : katalogów, CD, cenników. Zapis rozmów z klientami w tym przedstawicielami handlowymi, projektantami, inwestorami w programie CRM. Sprawdzanie poziomu realizacji celów sprzedażowych na podstawie programu CDN. Opracowywanie zestawień. Kalkulacja i wycena usługi anodowania, negocjowanie i przygotowanie ofert handlowych. Przygotowywanie raportów sprzedażowych do przełożonego.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finasnowych; obsługa rachunków klientów angielsko- i arabskojęzycznych; wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.Miejsce pracy Łódź i inne miejsca wskazne przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 1.5 roku na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lublin (lubelskie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW MEDYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wołów (dolnośląskie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie kasy głównej i rozliczeń z kasami pomocniczymi;2)Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarka materiałową,3)Prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bankowych, zakupu, sprzedaży, kasowych uzgodnień sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym;4) Sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań;5) Prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych;6) Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)