SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Jędrzejów oferta pracy ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Jędrzejów (świętokrzyskie)
Pracodawca: ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 28-300 Jędrzejów, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jędrzejów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jędrzejów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs obsługi programu AUTOCAD
Nazwa pracodawcy:
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Adres pracodawcy:
Kłobucka 23e/8, 02-699 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, telefon, e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Kłobucka
Numer budynku pracodawcy: 23e
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ścisła współpraca z komórką płac w zakresie przekazywania informacji osobowych niezbędnych do sporządzania listy płac oraz planów budżetowych, załatwianie spraw emerytalnych, rozliczanie urlopów pracowniczych, sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu kadr, wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia, aktualizacja informacji w BIP, wprowadzanie danych do systemu SIO i SIO2, sporządzanie i wprowadzanie danych do sprawozdań kadrowo-płacowych GUS.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompletowanie zamówień zgodnie z rysunkiem technicznym, sporządzanie specyfikacji w języku polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim; sprawdzanie kompletności zamówienia zgodnie ze specyfikacją do wysyłki. Sporządzanie listy wszystkich wysyłanych elementów, w tym części zamiennych i elementów mocujących (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Pobranie elementów złączonych z magazynu. Opakowanie montażowych elementów mocujących. Drukowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych:dokumentacja techniczno-ruchowa, certyfikaty jakości, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).Drukowanie dokumentacji technicznej(w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Omawianie z kontrahentami szczegółówwysyłki (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Armii Krajowej w Sopocie - 2017-12-18 - Sopot (pomorskie)
Obsługa komutera- internetowa sprzdaż opon
GOLDI Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Kosin (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych do wyrobu foli spożywczej, kontrola jakości wykonywanych produktów.
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
bieżąca współpraca z dostawcami, planowanie zakupów na podstawie analizy bieżącego zapotrzebowania produkcji, koordynacja i kontrola dostaw, zarządzanie poziomem zapasów, kontrola kosztów, negocjacje z dostawcami, prowadzenie postępowań reklamacyjnych
PPUH PLANDEX SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-22 - Stęszew (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
-
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Owśnice (pomorskie)
Nadzór nad procesem kompostowni. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie przetwarzania odpadów. Kontrola prac kompostowni odpadów.
Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Kobierniki (mazowieckie)
- obsługa wszystkich połączeń wychodzących i przychodzących od klientów- przygotowywanie ofert dla klienta oraz realizacji jego zamówień - budowanie relacji z aktualnymi klientami, oraz nastawienie na poszukiwanie nowych klientów w branży HRPraca w godzinach: 08:00-16:00Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, systematyczność i dokładność, znajomość języka rosyjskiego na poziomie A1, min. 3 lata doświadczenia zawodowego
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-10-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z podstawami prawnymi działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zasadami pracy i funkcjonowania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, zapoznanie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją archiwalną, programami poczty elektronicznej, ePUAP2, programem kadrowym, prowadzenie dokumentacji, bieżące śledzenie przepisow prawnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumentów związanych z czasem pracy, współudział w prowadzeniu sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
Produkcja placów zabaw, firma mieszcząca się w Podzamczu Piekoszowskim.
P.P.H.U. "DREWNOGRÓD" Robert Lis - 2016-02-22 - Podzamcze (świętokrzyskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
pomoc w obsłudze zatrudnienia pracowników spoza UE,pomoc w obsłudze procesu legalizacji pobytu pracowników spoza UE,kontrola obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
-Konserwacja,naprawa i remonty maszyn i urządzeń- Obsługa narzędzi i elektronarzędzi
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2018-03-07 - Łubiana (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych,
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-09-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
SPORZĄDZANIE FORMULARZY RAPORTÓW DOBOWYCH DOTYCZĄCYCH WYDZIAŁU PIECOWNI,PRZEPISYWANIE WYNIKÓW POMIARÓW PROWADZONYCH NA BATERIACH KOKSOWNICZYCH, UZUPEŁNANIE FORMULARZY, SPRAWOZDAŃ I PREZENTACJI ZWIAZANYCH Z BIEŻĄCYMI DZIAŁANIAMI KIEROWNIKA PIECOWNI, W TYM RÓWNIEŻ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM ORAZ ROSYJSKIM. SPORZĄDZANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA ZAKUP MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
obsługa sprzedaży na rynkach anglojęzycznych i hiszpańskojęzycznych
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2018-10-17 - Narew (podlaskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Radziechowy (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie w programie Photoshop wizualizacji projektów w zamkniętych przestrzeniach. Opracowywanie pełnego zestawu zdjęć dla każdego produktu tak, aby mógł być sprzedawany on- line. Przesyłanie zdjęć na serwer. Przygotowywanie w programie Photoshop gotowych do druku plików o wysokiej rozdzielczości przedstawiających tapety, wydruki na płótnie i inne produkty.
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-12 - Wiechlice (lubuskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Poszukiwanie noiwych klientówq w tym z zagranicy. Utrzsymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy (Litwa, Estonia, Ukraina, Łotwa, Rosja oraz inne kraje rosyjskojęzyczne.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 23.12.2017 r. do 23.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-10-23 - Brzesko (małopolskie)