SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-GOSPODARCZYCH Sopot oferta pracy Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Armii Krajowej w Sopocie

Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-GOSPODARCZYCH
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Armii Krajowej w Sopocie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 50/54, 81-843 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-GOSPODARCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności pracownika biurowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : administrowanie budynku szkoły i terenu przyległego[Kontakt przez pocztę] : ul. Armii Krajowej 50/54, 81-843 Sopot[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na okres próbny] : 3 miesiące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Armii Krajowej w Sopocie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 50/54, 81-843 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Sopot
Gmina pracodawcy: Sopot
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sopot
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORECA, kontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacji
LEPUS 2 Marian Zając - 2017-01-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Analizowanie efektywności procesów biznesowych oraz rekomendowanie zmian w celu ich optymalizacji. Identyfikowanie nowych rozwiązań procesowych i systemowych. Prowadzenie projektów mających na celu optymalizacje procesów biznesowych i wdrażanie nowych systemów i narzędzi pracy. Współpraca z zespołami zewnętrznymi w celu analizy potrzeb zmian procesów oraz systemów. Estymowanie benefitów dla planowanych wdrożonych zmian. Tworzenie map procesów na potrzeby projektów. Budowa i wdrażanie narzędzi workflow w celu usprawnienia procesów biznesowych. Komunikowanie zmian i postępów w projektach.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Gdynia (pomorskie)
sprzedawca w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzątanie powierzchni magazynowych, sprzątanie biur
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela CK" Sp. z o.o. - 2018-11-22 - Sosnowiec (śląskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowaniebieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy handlowej takich państw jak: Turcja, Egipt, Kambodża. Kompleksowa obsługa klienta, gotowość do wyjazdów służbowych, związanych z pozyskiwaniem surowców spożywczych celem konfekcjonowania i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Spiczyn (lubelskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje, wycena i sprzedaż towaru,
Tempus Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP,IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE-PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI .ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH,PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU./DODATKOWE WARUNKI: ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA,WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY DO I Z KRAJU POCHODZENIA I W POLSCE
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Zabierzów (małopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem, wprowadzanie faktur, współpraca z magazynem
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-04-23 - Pawłowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pośrednia i bezpośrednia obsługa klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, udzielane klientom informacji na temat sprzedawanych produktów i usług, tworzenie ofert handlowych, analizowanie wynków sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, analizowanie rynku i ofert konkurencji, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Łąkta Dolna (małopolskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o - 2016-06-03 - Myszków (śląskie)
- PODEJMOWANIE DECYZJI O FORMACH I KIERUNKACH PROWADZONEJ REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG- DOBÓR TREŚCI REKLAMOWYCH: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekdtów reklam, projektów graficznych , plakatów, folderów- ustalani sposobu prezentacji treści reklamowych, form tekstu- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, prestiżu nośnika reklamy, sosobu korzystania z danego nośnika itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sierakowice (pomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
obsługa klientów, sprzedaż ubezpieczeń.
GPF Generalny Partner Finansowy Jacek Waśko - 2018-12-06 - Tarnów (małopolskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- tworzenie kart produktowych i wystawianie aukcji na Allegro,- profesjonalna obsługa klienta, udzielanie fachowych porad i odpowiedzi na pytania klientów,- realizacja zamówień klientów.Wymagania:- Bardzo dobra znajomość komputera, Internetu oraz serwisu Allegro,- Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań,- Doświadczenie na podobnym stanowisku,- Mile widziana znajomość branży ( branża meblowa).
Meble.pl S.A. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania:- tworzenie czasopisma i portalu branżowego, a także programów konferencji- telefoniczny i osobisty kontakt z klientem- nawiązywanie i rozwój długofalowych relacji z przedstawicielami zakładów przemysłowych, instytucji i uczelni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na łamach naszego pisma, portalu i na naszych konferencjach- kontakt z pozostałymi działami firmy w celu rozwoju projektówOczekiwania:- wysoka kultura osobista oraz motywacja- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem- zaangażowanie i chęci rozwoju- prawo jazdy kat.B (samodzielne prowadzenie samochodu)- doświadczenie w redakcji artykułów - mile widziane- znajomość języka angielskiego - mile widzianePracodawca oferuje:- pracę w stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów- możliwość kontaktu z ciekawymi ludźmi, z kluczowych zakładów w Polsce- stabilne zatrudnienie, premie i nagrody- prywatną opiekę medyczną - swobodę w realizacji własnych pomysłów i ambicji- udział w profesjonalnych szkoleniach.
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2019-04-10 - Racibórz (śląskie)
Rekrutacja, selekcja i zatrudnienie cudzozieców. Ustalenia grafików, praca przy komputerze. Informowanie procowników o ich prawach i obowiązkach, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników Sporządzanie zestawień czasu pracy. Odbieranie pracowników z PKS i przeprowadzanie do miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Świebodzin (lubuskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.mhk.katowice.pl/ -- BIP --- Oferty pracy.- Koordynowanie i promowanie wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Muzeum Historii Katowic w siedzibie głównej i w oddziałach, w tym bieżąca aktualizacja wewnętrznego kalendarza wydarzeń, bieżąca komunikacja z Urzędem Miasta Katowice (informowanie o organizowanych wydarzeniach, sprawozdania), prowadzenie profili Muzeum Historii Katowic na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w tym realizacja płatnych kampanii promocyjnych poprzez Menadżera Reklam, dbałość o aktualizację strony internetowej Muzeum, przygotowywanie zamówień i umów w związku z bieżącą działalnością, archiwizowanie materiałów drukowanych i cyfrowych, dotyczących organizowanych wydarzeń, przesyłanie informacji o działalności MHK do mediów tradycyjnych i cyfrowych, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, udzielanie wywiadów, dystrybucja materiałów promocyjnych, w tym zaproszeń papierowych i mailowych, dystrybucja ulotek i plakatów w budynkach muzealnych oraz na zewnątrz, koordynacja i aktualizowanie baz kontaktowych, a także aktualizacja listy dystrybucyjnej plakatów i ulotek (w tym zawieranie i aktualizowanie porozumień dotyczących ekspozycji materiałów promocyjnych).- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto + dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania:- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (PR, marketing),- komunikatywna znajomość języka angielskiego,- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,- umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań jednocześnie,- zainteresowanie historią i sztuką Katowic ,- mile widziane doświadczenie z zakresu promocji, marketingu, prowadzenia kampanii promocyjnych, tworzenia tekstów marketingowych czy prowadzenia stron internetowych oraz znajomość menadżera reklam Facebooka.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
ROZWOŻENIE OBIADÓW
RZESZOWSKA RAFAŁ WITEK - 2016-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem produkcji, monitorowanie procesu produkcji.
AN-SYSTEM SPÓŁKA CYWILNA - ROBERT DANEL, PIOTR JAKÓBIEC - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)