SPECJALISTA DS. KONTROLI KREDYTOWEJ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI KREDYTOWEJ
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI KREDYTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 01.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wspólpraca z aktualnymi partnerami handlowymi: rynek zachodni oraz wschodni-prowadzenie korespondencji dotyczącej cen, pozyskanie zamówień, kontrola i nadzór realizacji zamówień, wysyłki, sporządzanie wszystkich niezbędnych dokumentów, profesjonalna i szybka obsługa. Eksport - wspólpraca z agencjami celnymi, ustalanie kodów, podpisywanie umów,pozyskanie dokumentów niezbędnych do odprawy celnej, pozyskanie dokumentów potwierdzających wywóz towarów za granicę oraz zakończenie odprawy celnej w przypadkupartnerów będących członkami UE$ i poza UE. Organizacja wspólpracy z partnerami - utrzymanie wszelakich dokumentów,cenników i umów, wspópraca z firmami transportowymi w celu pozyskania najlepszej oferty cenowej,. Pozyskanie nowych partnerów handlowych - przekaz informacji, negjocowanie umów, zarządzanie kaltalogami, umieszczanie informacji w Internecie, przegląd ofert targowych w celu promocji produktów własnych. Pomoc wspólpracownikom działu w razie potrzeby w obsłudze rynku krajowego - wspólpraca i wymiana informacji na rnku eksportowych, analiza i rozwój działu eksportu.
"DOMEX" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu; sprawne diagnozowanie awarii aparatury medycznej i sprzętu, ocena stanu technicznego; uczestnictwo przy odbiorze nowo zakupionej aparatury medycznej i sprzętu, montażu oraz uruchomieniu; przeprowadzanie analiz opłacalności napraw,, w tym tworzenie analiz i kosztów napraw aparatury medycznej oraz ich opiniowanie; przygotowywanie postępowań za usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu i aparatury medycznej; opiniowanie stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej/odpowiedzialność za terminowe wycofywanie z eksploatacji niesprawnej aparatury medycznej/ udział w wystawianiu orzeczeń technicznych.Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie aparatury medycznej i pomiarowej; odpowiedzialność za terminowe realizowanie okresowych przeglądów technicznych, kalibracji, walidacji aparatury pomiarowej, zgodnie z zaleceniami producentów.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL DZIECIĘCY IM.PROF.DR ST.POPOWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
obsługa gości, prace przygotowawcze, prace barmańsko - kelnerskie ; dwie zmiany 08.00-16.00; 16.00-21.00
COUNTRY CLUB IGA ROGOZIŃSKA - 2016-04-07 - Nowy Folwark (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i koordynowanie ofert handlowych, współpraca wdziale handlowym,kontakty z klientami, doradztwo, obsługa systemu CRM
BAUTECH Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Bieżące wsparcie kierownictwa firmy we wszystkich sprawach zwiazanych z organizacją i logistyką szkoleń w tym za: kompleksową koordynację i zarzadzanie szkoleniami, nawiazanie utrzymanie kontaktów z klientami i trenerami, sporzadzanie ofert, przygotowanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
- wydawanie obuwia,- sprzedaż towarów,- sprzedaż biletów,- naprawa torów kręgielni,- obsługa baru,- szkolenie graczy
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Nowa Sól (lubuskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Koński Jar- Nutki - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola stanów surowców na magazynach, inwentaryzacja comiesięczna, wprowadzanie faktur do programu magazynowego, rozliczenia i kalkulacje gastronomiczne, analizowanie sprzedaży i kosztów. Rozliczanie magazynów hotelowych i gastronomicznych, udział w kontrolach działu gastronomii, odpowiedzialnosć za realizację założeń budżetowych restaracji. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: Oferta znajduje się w sali: Gb, Ga
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie dokumentacji zarządzania systemem jakości, zapewnienie wysokich standardów jakościowych w firmie, analiza oraz monitorowanie wyników jakościowych, realizowanie procedur i norm kontrolowania jakości, przeprowadzanie kontroli jakości wyrobów gotowych, utrzymywanie kontaktów z laboratorium i działem produkcji w zakresie kontroli jakości
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskoj i rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)
Wprowadzanie faktur do systemu handlowego, obsługa klientów hurtowych, sporządzanie raportów.praca w godzinach: 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
inicjowanie i prowadzenie działań usprawniajacych funkcjonowanie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Wiechlice (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
Oferty sprzedaży paliw, współpraca z odbiorcami, windykacja należności.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TARPAL - 2017-04-27 - Targowisko (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)