SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy Suder & Suder Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2015-12-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Suder & Suder Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PŁK. DĄBKA 13, 30-732 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Data zakończenia pracy: 07.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne ze specjalizacją mechanik samochodowy), doświadczenie w branży samochodowej min. 1 rok (mile widziana branża samochody ciężarowe), doświadczenie w kontakcie z klientem (obsługa klienta, handel, usługi), zainteresowanie motoryzacją, prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2015
Data dodania oferty pracy: 03.12.2015
Oferta pracy ważna do: 27.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Podobne oferty pracy
promowanie nowych produktów, poszukiwanie klientów, obsługa systemu zamówien
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Tychy (śląskie)
pobierabie materiału do badań, przygotowywanie próbek do baadań, badania bakteriologiczne, badania wirusologiczne przy użyciu metod PCR, - badania prowadzone na rybach hodowlanych
Instytut Rybactwa Śródlądowego w Olsztynie, Zakład Patologii i Immunologii Ryb w Żabieńcu - 2016-09-13 - Żabieniec (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie nadgodzin, obsługa zajęć komorniczych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych oraz nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-05-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-06-07 - Dobczyce (małopolskie)
Przyjmowanie, sprawdzanie oraz wydawanie towaru. Prowadzenie dokumentacji magazynowej, załatwianie reklamacji. Dbałość o porządek i właściwe rozmieszczenie towarów na powierzchni magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejów Rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Grójec (mazowieckie)
staż - opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, zdobywanie umiejętnośći aktywnej sprzedaży i obsługi klientów,Kierowanie samochodem,Komputer: ilość godzin 7,
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług (salon ORANGE)
TELL SP. ZO.O. - 2016-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)
poszukiwanie, obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie konkurencji. Rozkład czasu pracy: 9 - 12
"EUROARA"Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Gdynia (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firmy, odpowiedzialnosć za kontakt nz menadżerami i wsparcie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z posostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i ststystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY GRACJA - LESZEK SOBIERAJSKI - 2017-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Całokształt prac związanych z marketingiem i reklamą Spółki
ZURAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt mailowy z klientem indywidualnym, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w projektach, tak w Polsce jak i innych państwach, programowanie w różnych językach oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt i zakup towaru na rynkach wschodnich Ukraina, Rosja, Kazachstan. Handel zbożami i mięsem. Rozmowy z kontrahentami w języku rosyjskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Chełm (lubelskie)
- Kontrola stanu technicznego istniejących obiektów. Egzekwowanie napraw gwarancyjnych. Współpraca z najemcami odnośnie rozliczenia zużycia mediów. Odczyty liczników zużycia mediów. Przygotowywanie przebudów i nadzór nad przebudowami powierzchni najmu. Koordynacja pracy konserwatorów przy poszczególnych obiektach. Przyjmowanie zgłoszeń o awarii na obiektach. Zlecanie kontroli serwisowych.- DL Project Management S.A wchodząca w skład grupy kapitałowej DL Invest Group, która od ponad10 lat realizuje inwestycje na rynku nieruchomości komercyjnych zarządzając portfelem nieruchomości o wielkości 2000 000 m2 , w skład których wchodzą: centra handlowe, centra biurowe, centra logistyczne. W związku z nieustanym rozwojem grupy oraz realizacją nowych projektów poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. utrzymania obiektów.- Firma oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, atrakcyjny systemem motywacyjny, możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa śląskiego, pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze, wszelkie niezbędne narzędzia pracy między innymi: samochód, telefon, współprace przy ciekawych projektach (handel, logistyka , biura).- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w branży technicznej. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: tomasz.brodzki (at) dlinvest.pl
DL PROJECT MANAGEMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Katowice (śląskie)
pobieranie prób nasion zbóż i rzepaku, obsługa urządzeń do pobierania prób , obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy programów krajowych i międzynarodowych.
kontakt przez OHP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków: Terminowe i higieniczne przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem dla dzieci do lat trzech, osobiste przyjmowanie za pokwitowaniem i przechowywanie produktów, pobieranie prób żywieniowych, utrzymywanie w czystości naczyń, urządzeń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych oraz dbanie o stan sanitarny pomieszczeń, dokumentowanie i przestrzeganie przepisów HACCP- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie kierunkowe gastronomiczne. Wymagany dyplom kucharza. Wymagana aktualna książeczka sanepidu. Doświadczenie nie jest wymagane aczkolwiek mile widziane. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
Współpraca z przy tworzeniu tablicy zadań projektów programistycznych PeP.Na podstawie tablicy zadań budowa, w kontakcie z programistami harmonogramu realizacji projektu.Monitorowania realizacji harmonogramu i eskalacja stwierdzonych opóźnień.Ewidencja zleceń wewnętrznych oraz ich przydzielanie do realizacji.Ewidencja zgłoszeń błędów i usterek oprogramowania, planowanie prac związanych z ich usuwaniem.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)
Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)
Rozmowa z klientem; przedstawianie ofert firmy; wstępna wycena usługi; wyjazdy na pomiary; tworzenie ofert handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)